חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה הולך להשתנות בביטוח הסיעודי הקבוצתי החל משנה הבאה?

במהלך 2013 פרסם המפקח על הביטוח תקנות בהן החל מהשנה הבאה 2014 חברות הביטוח לא יוכלו לבטח בביטוח קבוצתי לחברות ולארגונים את רובד הביטוח הסיעודי. ימים עברו והמפקח החליט לדחות את החלת החוק לתחילת 2015. כיום למעלה ממיליון מבוטחים, חברים בביטוח סיעודי קבוצתי שנערך עבורם במקום העבודה או באמצעות ארגון או איגוד חברתי (כגון: הסתדרות המורים, ארגון צוות, קרנות השוטרים והסוהרים, עורכי דין, עובדי התעשייה הביטחונית הקיבוצים ועוד).

מבוטח אשר יבקש להמשיך להיות מבוטח בביטוח סיעודי, יצטרך לעשות זאת בפוליסה פרטית עם כיסוי ביטוחי אישי אותו יצטרך להתאים עבורו ולממן מכיסו האישי באופן נפרד.  כיום כאמור, קיים בביטוח הקבוצתי, רובד סיעודי המכסה כחלק מן "חבילת הביטוח".  יחד עם זאת, התיר המפקח על הביטוח את המשך שיווקן של הביטוחים הסיעודיים הקבוצתיים הנמכרים ומשווקים באמצעות קופות החולים.

כמובן שתמיד ניתן לבצע השוואת מחירי ביטוח סיעודי, או לחפש בגוגל מחירי ביטוח סיעודי

במהלך 2013, משרד האוצר בחן במשך תקופה ארוכה  את פוליסות הביטוח הסיעודי הקבוצתי ומצא כי הן לא מטיבות עם הצרכן ולעיתים יוצרות מצב של "הפתעות בקופה". אז למה דווקא עכשיו? פוליסות הביטוח הקולקטיביות  הינן פוליסות המיועדות לתקופות קצובות של מס' שנים. לאחר מכן, בעת החידוש, חברת הביטוח הייתה בודקת מחדש את הסיכון הקיים במבוטחים, בהתאם לגיל המבוטחים, ומעלה את הפרמיה בהתאם לצורך. לדוגמה: במקום עבודה בו רוב העובדים הינם חבר'ה צעירים (היי-טק לדוגמה),  התשלום ימשיך ויהיה נמוך, יחד עם זאת אם פרש לפנסיה אחד העובדים והמשיך להיות חבר בביטוח הקבוצתי, ימשיך ליהנות הוא מעלות נמוכה בגין הביטוח, הסיכון הינו נמוך בשל גילם של יתר העובדים ולכן אותו פנסיונר ימשיך לשלם את אותו מחיר. מנגד, באם נבחן מפעל יצרני, בו עובדי המפעל בגילאים שונים ומגוונים וממשיכים הם להתבגר מבלי שיכנס למעגל העובדים "דם חדש", אותם עובדים עתידים לשלם מדי תקופת חידוש (3-7 שנים) לביטוח פרמיה גבוהה יותר, על כן בשלב בו יזדקקו לביטוח בצורה החיונית ביותר – גיל הפרישה, העלות תהיה כה גבוהה עד שלא יוכלו לשאת בה. מה הפתרונות שיש לנו כיום?
  • לפני שיכנסו התקנות לתוקף, אנו ממליצים לבחון מול סוכן הביטוח האישי שלכם את האפשרות לרכישת ביטוח סיעודי פרטי בפרמיה קבועה. פרמיה קבועה היא הדרך היחידה שלנו להבטיח עלות קבועה בגין הביטוח הסיעודי.
  • ניתן לרכוש ביטוח סיעודי אשר ישלים את הכיסוי הקיים באמצעות קופת החולים ובכך להתאים את העלות והכיסוי בצורה אישית ובהתאם לסיכון הקיים (גנטי, סיכון שבאורח החיים וכד').
  • אפשר לחפש באינטרנט ולבצע השוואת ביטוחים סיעודים
  •  





     
         
         
         
       
     
    אודות כותב המאמר:

    אלטים ביטוח ופיננסים

    072-2112225 / 054-4667772 /

    אלטרנטיבה נוספת לכסף שלך...

     
         
       
     

    מאמרים נוספים מאת אלטים ביטוח ופיננסים

    מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח פנסיוני19/11/161811 צפיות
    שחברות הביטוח ממליצות לכל אחד לבטח מגיל צעיר את הביטוח המקסימלי, בעצם אין צורך לבצע ביטוח סיעודי מגיל צעיר. הזמן הטוב ביותר לרכוש ביטוח סיעודי הוא בין הגילאים 55 ו -64, אולם בכל מקרה מוטב להתייעץ עם איש מקצוע בעל רשיון

    מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםהשוואת מחירים18/02/161720 צפיות
    אנו מקבלים החלטות בחיי היום יום באמצעות השוואה בין אפשרויות, את ההשוואה אנו מבססים על מאפיינים, תועלות ועלות כלכלית, אז לפני הכל, חשוב שתדעו שגם למוצרים פיננסים יש אפשרות לעשות השוואת מחירים - עם דגש לענפי הביטוח השונים!

    מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי15/08/155308 צפיות
    בחיי היום יום אנו מקבלים החלטות שונות על בסיס מאפיינים, על חשבון העלות הכלכלית עבורנו, במאמר זה נסביר איך לבצע השוואת מחירים גם לענפי הביטוח וניתן לכם כלים שונים לביצוע השוואה טובה ואמיתית.

    מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח חיים30/03/151968 צפיות
    נראה לכם שאתם משלמים הרבה על ביטוחי החיים? רוצים לדעת כמה כמה עולה ביטוח חיים בחברה אחרת?

    מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח פנסיוני13/09/142683 צפיות
    במהלך 2013 פרסם המפקח על הביטוח תקנות בהן החל מהשנה הבאה 2014 חברות הביטוח לא יוכלו לבטח בביטוח קבוצתי לחברות ולארגונים את רובד הביטוח הסיעודי. כמובן שימים עברו והמפקח החליט לדחות את החלת החוק לתחילת 2015.

    מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי23/08/142454 צפיות
    כבר יותר מעשור, בכל הפסקת פרסומות בערוצים המסחריים חברות הביטוח הישירות "אוכלות לנו את הראש" וטוענות "למה לממן סוכן?" וכדאי לעשות ביטוח באופן ישיר ולחסוך בכסף.

    במאמר זה ריכזנו את אפיקי חיסכון אשר עומדים לרשותנו בתקופת ריביות נמוכות, ומה היתרונות והחסרונות. איך תעזרו לילד לקנות דירה, להוצאות החתונה, או ללימודים באוניברסיטה?

    מאמרים נוספים בנושא ביטוח פנסיוני

    מאת: עשהאל דריירביטוח פנסיוני13/03/172400 צפיות
    השעה 20:00 מוצאת את עצמי מול הטלוויזיה מתלבטת אם פשוט לבהות באיזה סדרה שניסיתי להתחיל לפני שבוע או להיות קצת בעניינים ולראות חדשות . אז נפלה ההחלטה לצפות בערוץ החדשות , הערב עשיתי בחירה חכמה , תשאלו למה? במהלך צפייה בכתבות השונות המאוד מעניינות הייתה אחת שהסבה את תשומת אף יותר, רוצים לדעת מהי?

    מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח פנסיוני19/11/161811 צפיות
    שחברות הביטוח ממליצות לכל אחד לבטח מגיל צעיר את הביטוח המקסימלי, בעצם אין צורך לבצע ביטוח סיעודי מגיל צעיר. הזמן הטוב ביותר לרכוש ביטוח סיעודי הוא בין הגילאים 55 ו -64, אולם בכל מקרה מוטב להתייעץ עם איש מקצוע בעל רשיון

    מאת: ניב אבןביטוח פנסיוני04/02/163852 צפיות
    מעבר לאפשרות הנהדרת של חיפוש הפרטים של החסכונות אשר מופיעים על שם כל אזרח בארץ, הפרטים שמתקבלים לאחר ההקלדה של האמצעים לזיהוי הינם דלים ואינם מסייעים במידה שבה ציפו רבים מאלה שנכנסו אל האתר.

    מאת: כתיבת מומחיםביטוח פנסיוני11/06/154940 צפיות
    אחת השאלות המרכזיות שאנשים בוחנים במהלך תהליך של בחירת קרן פנסיה היא מה עלות דמי הניהול המשולמים לקרן מדי שנה על מנת לנהל את כספי הפנסיה של המבוטח.

    מאת: נינה כהןביטוח פנסיוני18/05/152148 צפיות
    בכל מקום בו נמצאים אנשים, מסתתרים סיכונים מסוימים. זה יכול להיות מקום עבודה, מקומות בילוי, מפגשים וכן הלאה. כדי לדעת איך לטפל באותם סיכונים ואיך להתיחס כאשר הם מתרחשים, חשוב לבצע סקר סיכונים בטיחות ולהתכונן לקראתם מראש.

    מאת: נינה כהןביטוח פנסיוני18/05/151922 צפיות
    סיכון תפעולי נועד למעשה לצפות מראש את רמת הסיכון של כל מפעל או חברה, ולהחליט מראש מה רמת הסבירות שזה יקרה. כמו כן נועד סיכון תפעולי להחליט את שווי הנזק במקרה של סיכון, ולהעריך אותו מבחינה פיננסית.

    מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח פנסיוני13/09/142683 צפיות
    במהלך 2013 פרסם המפקח על הביטוח תקנות בהן החל מהשנה הבאה 2014 חברות הביטוח לא יוכלו לבטח בביטוח קבוצתי לחברות ולארגונים את רובד הביטוח הסיעודי. כמובן שימים עברו והמפקח החליט לדחות את החלת החוק לתחילת 2015.

     
     
     

    כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
    השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

    christian louboutin replica