חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיקור סיני לטיפול בחרדות

מאת: עידן שלומןרפואה סינית15/05/20171815 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחקרים אחרונים מראים כי הלחץ שהחברה המערבית מעבירה לילדים, מתבגרים ומבוגרים רבים משפיע עליהם בצורה ישירה וגורם לחרדות, פחדים ומחסומים רגשיים חמורים.

חרדות באות לידי ביטוי בקרב ילדים, מתבגרים ומבוגרים כאחד. בדרך כלל, ניתן לחלק את החרדות ל – 5 סוגים עיקריים : חרדה כללית, התקפי חרדה בדרגות שונות, חרדה בעקבות טראומה ( פוסט טראומה בשפה המקצועית ), היפוכונדרייה (חרדה לבריאות) ו – OCD,  הפרעה טורדנית-כפייתית.

דיקור סיני בחיפה לטיפול בחרדות – טבעי, ללא תופעות לוואי ובטוח !

דיקור סיני בחיפה יכול לעזור לך להתגבר על פחדים, חרדות וחסמים מסויימים שונים. בין הפחדים העיקריים שניתן לפתור בצורה קלה, יעילה ופשוטה ניתן למצוא :

1. פחד במה –  מבוגרים רבים מתקשים להופיע בפני קהל למרות שהם יודעים, מכירים ו"שוחים" בחומר הרלוונטי. בעיה זו היא בעיה נפוצה מאוד אשר יכולה לעכב אותך מבחינה מקצועית.

2. חרדת בחינות – מתבגרים, תלמידים וסטודנטים רבים סובלים מחרדת בחינות אשר גורמת לכישלון או לשחיקה נפשית לפני המבחן.

3. חרדות טיסה – פחד טיסה משפיע על ילדים קטנים, מתבגרים ומבוגרים כאחד. אדם אשר סובל מחרדות טיסה מתקשה לתפקד כראוי ומוגבל ובניידותו.

4. חרדות בעקבות טראומה – טראומה היא זעזוע, משבר ונזק נפשי קשה אשר מתרחש בעקבות סיטואציה קיצונית אשר עברה על האדם. טיפול הומאופתי נכון יכול לשחרר אותך מהפחדים, החרדות והחששות בנושא.

5. היפוכונדרייה – היפוכונדרייה היא חרדת בריאות קיצונית אשר גורמת להיפוכונדר לחוסר שקט נפשי. ביסוד, ההיפוכנדר חושב כי הוא סובל ממחלות רציניות, אך גם כאשר אין ממצאים רפואיים שיאששו זאת הוא אינו יכול להירגע. כיום, על פי הערכות עדכניות כ – 4%-6% מהאנשים אשר פונים למרפאות בריאות סובלים מתסמיני היפוכונדרייה.

6. הפרעת OCD  - הפרעה טורדנית-כפייתית (OCD) היא הפרעה נפשית אשר מסווגת כהפרעת חרדה קשה אשר מאופיינת בביצוע פעולות טקסיות בצורה אובססיבית במטרה לגרש את המחשבות הבלתי רצנוליות אשר עולות בקרב הסובלים ממנה.

דיקור סיני לטיפול בחרדות הוא טיפול טבעי, ללא תופעות וחומרים כימיים אשר בטוח ב – 100%.  אחוזי ההצלחה של דיקור סיני בחרדות עומד על יותר מ – 80% ומתאים לילדים, מתבגרים ומבוגרים כאחד.

לפרטים נוספים על טיפול בחרדות באמצעות רפואה סינית בחיפה ניתן להכנס לאתר ריפוי במגע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן שלומן

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213708 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: עידן שלומןחוק ומשפט - כללי19/08/20613 צפיות
נקלעתם לחובות שלא באשמתכם (או שכן...) אבל באמת בתום לב? אתם לא יודעים כיצד תוכלו להחזיר את החובות הללו לנושים השונים (בנקים, חברות אשראי, ביטוח, ספקים וכן הלאה)?

מאת: עידן שלומןחוק ומשפט - כללי19/08/20640 צפיות
אחד החוקים הכי משמעותיים מבחינה פיננסית עבור בעלי עסקים רבים (אך גם שכירים או מובטלים) נחקק ב 2019 והביא מהפכה של ממש בנקודה רגישה עבור רבים – צבירת חובות והדרך להתמודד איתם או עם הגעה למצב של פשיטת רגל.

מאת: עידן שלומןדיני עסקים12/07/201056 צפיות
ב 15 לספטמבר 2019 חוקק אחד החוקים החשובים ביותר בשנים האחרונות בכל הנוגע לכלכלה בישראל. מדובר על חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי שמחליף את התהליך של "פשיטת רגל" כפי שהיה קיים במשך עשרות שנים וגרם נזק רב לחייבים, לנושים ולמערכת המשפט בישראל.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205069 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: עידן שלומןבניין ואחזקה - כללי24/05/201187 צפיות
מוצר שתמצאו בכל בית ישראלי ונחשב אחד החיוניים ביותר הוא המזגן הביתי. קשה לדמיין את החיים המודרניים שלנו ללא מזגן בקיץ או בחורף וכאשר יש תקלה במזגן רובנו ממהרים להזמין טכנאי מזגנים שיגיע כמה שיותר מהר לתקן את המזגן המקולקל. הבעיה שלא תמיד יש טכנאי מזגנים מומלץ שפנוי להגיע באותו היום או אפילו למחרת לשירותי תיקון מזגנים ובחודשי הקיץ הלוהטים טכנאי המזגנים הפופולאריים תפוסים לפחות שבוע ימים מראש. אז מה הפתרון ?

מאת: עידן שלומןשיפוצים28/01/201627 צפיות
חשמלאים מספקים כיום קשת שירותים רחבה ביותר שנוגעת לאספקטים שונים בכל עבודת שיפוצים בבית שלכם, בין אם מדובר בשיפוץ יסודי של כל הבית או ריענון של מערכת החשמל הביתית.

מאמרים נוספים בנושא רפואה סינית

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/03/222684 צפיות
דיקור סיני לכאבי גב מתבצעים בקליניקה באמצעות מחטים דקות מאוד, חד פעמיות וסטריליות. אלו הן מחטים שמיוצרות במיוחד בעבור דיקור סיני. את המחטים מציבים בנקודות הדיקור שתואמות את המצב הרפואי והנפשי.

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית28/01/222944 צפיות
על מנת לקבל את הטיפול המדויק ביותר נחוץ מטפל עם ניסיון ספציפי בטיפולי דיקור סיני לדיכאון וחרדה. חפשו מטפל מנוסה שמציע המלצות עדכניות ואותנטיות

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית22/12/212990 צפיות
מחקרים רבים הוכיחו מעל לכל ספק את היעילות של הרפואה הסינית עם דגש על דיקור סיני. טיפולי דיקור סיני להרזיה אינם מלווים בכאב או תופעות לוואי

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית17/10/213188 צפיות
רוצים לדעת איך מתבצע טיפול דיקור סיני לפוריות?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/08/213383 צפיות
איך בוחרים מטפל דיקור סיני בראשון לציון?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית11/07/213636 צפיות
טיפולי דיקור סיני חשוב לבצע באמצעות מטפל מנוסה ומוסמך. עליכם לבחור נכון את המטפל ולא למהר להתפשר על פחות מהטוב ביותר. מקצועיות של מטפל תבוא לידי ביטוי בתוצאות טובות יותר

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית18/05/213681 צפיות
הרפואה הסינית ממליצה על שילוב של טיפולי דיקור סיני למחלת כרוהן יחד עם שינויים תזונתיים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica