חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תיקון מזגנים על ידי טכנאי מזגנים מקצועי או בצורה עצמאית לבד

מוצר שתמצאו בכל בית ישראלי ונחשב אחד החיוניים ביותר הוא המזגן הביתי.

קשה לדמיין את החיים המודרניים שלנו ללא מזגן בקיץ או בחורף וכאשר יש תקלה במזגן רובנו ממהרים להזמין טכנאי מזגנים שיגיע כמה שיותר מהר לתקן את המזגן המקולקל. הבעיה שלא תמיד יש טכנאי מזגנים מומלץ שפנוי להגיע באותו היום או אפילו למחרת לשירותי תיקון מזגנים ובחודשי הקיץ הלוהטים טכנאי המזגנים הפופולאריים תפוסים לפחות שבוע ימים מראש. אז מה הפתרון ?

מתברר שאת מרבית התקלות או הבעיות במזגן אפשר לפתור בכוחות עצמנו בקלות יחסית ואין צורך לקרוא לשירותי טכנאי מזגנים בקריות כדי שיפתור עבורכם את התקלה. הכנו עבורכם רשימה של תקלות נפוצות שתוכלו לפתור בכוחות עצמכם במרבית המקרים וכמה שמחייבות הזמנה של טכנאי מזגנים.

תקלות שתפתרו עצמאית:

נזילת מים או טפטוף מהמזגן - במרבית המקרים מדובר על צינור הניקוז של המזגן שנסתם וניתן לפתוח אותו באמצעות נשיפה חזקה אל הצינור. רק במקרה וקשה לכם לבצע פירוק והרכבה של הצינור או כאשר נשיפה איננה מספיקה, יש להזמין טכנאי מזגנים בקריות שבאמצעות לחץ אוויר או אמצעים אחרים יפתח את הסתימה.

שלט לא עובד – מהמקרים היותר נפוצים שישנם. לוחצים על השלט והוא לא מגיב, המזגן לא נידלק או איננו מגיב לשינוי טמפרטורה וכן הלאה. במקרה כזה יש כמובן לבדוק סוללות אחרות ראשית כל ואם הבעיה מורכבת יותר אז לרכוש שלט אוניברסלי בכל חנות מוצרי חשמל או עשה זאת בעצמך. חשוב לבדוק לפני הקניה שהשלט מתאים לחברת המזגן שלכם.

עוצמת מיזוג חלשה – כאשר רשת הפילטר איננה נקיה ויש עליה הרבה אבק או לכלוך, המזגן לא יעבוד כראוי ובמקרים רבים העוצמה של האוויר היוצא ממנו תהיה חלשה יחסית. ניקוי מזגנים הוא פעולה פשוטה בכל הקשור לפילטר. מוציאים אותו מהמזגן, שוטפים באמבטיה, מחכים שיתייבש ומחזירים למקום. בדרך כלל העוצמה של המזגן תעלה פלאים בזכות ניקוי פשוט שכזה.

כל אלו בעיות בסיסיות במזגנים רבים ברחבי הארץ ובדרך כלל ניתן להתמודד איתם לבד וללא צורך בהזמנה של טכנאי מזגנים. יחד עם זאת יש תקלות רבות שמחייבות הזמנת טכנאי מזגנים מקצועי שיבדוק את התקלה וייתן מענה מקצועי לפתרון הבעיה.

תקלות נפוצות שמחייבות הגעת טכנאי מזגנים לתיקון מזגן הן בקר או קבל שעברו קפיצת מתח או זרם חשמלי שפגע בהם והם מונעים מהמדחס או יחידת המאוורר לעבוד. בעיה אחרת היא זו של בריחת גז מזגנים שמחייבת מילוי גז וטיפול במוקד הנזילה.

תקלות אלו מורכבות הרבה יותר ומחייבות איש מקצוע. כמו כן במקרים שאתם מעוניינים לרכוש מזגן חדש רצוי לשוחח עם טכנאי מומלץ שמתמחה גם בשירות של מכירת מזגנים ויכול להציע לכם עסקת חבילה של מזגן מחברה מוכרת עם אחריות רשמית וכמובן שירות התקנה במחיר מוזל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן שלומן

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213734 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: עידן שלומןחוק ומשפט - כללי19/08/20616 צפיות
נקלעתם לחובות שלא באשמתכם (או שכן...) אבל באמת בתום לב? אתם לא יודעים כיצד תוכלו להחזיר את החובות הללו לנושים השונים (בנקים, חברות אשראי, ביטוח, ספקים וכן הלאה)?

מאת: עידן שלומןחוק ומשפט - כללי19/08/20645 צפיות
אחד החוקים הכי משמעותיים מבחינה פיננסית עבור בעלי עסקים רבים (אך גם שכירים או מובטלים) נחקק ב 2019 והביא מהפכה של ממש בנקודה רגישה עבור רבים – צבירת חובות והדרך להתמודד איתם או עם הגעה למצב של פשיטת רגל.

מאת: עידן שלומןדיני עסקים12/07/201063 צפיות
ב 15 לספטמבר 2019 חוקק אחד החוקים החשובים ביותר בשנים האחרונות בכל הנוגע לכלכלה בישראל. מדובר על חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי שמחליף את התהליך של "פשיטת רגל" כפי שהיה קיים במשך עשרות שנים וגרם נזק רב לחייבים, לנושים ולמערכת המשפט בישראל.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205097 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: עידן שלומןשיפוצים28/01/201631 צפיות
חשמלאים מספקים כיום קשת שירותים רחבה ביותר שנוגעת לאספקטים שונים בכל עבודת שיפוצים בבית שלכם, בין אם מדובר בשיפוץ יסודי של כל הבית או ריענון של מערכת החשמל הביתית.

מאת: עידן שלומןנדל"ן ומקרקעין23/11/191099 צפיות
כל קבלן שיפוצים יודע שענף הבניה איננו פשוט והתחרות גבוהה על כל פרויקט, בעיקר כיום שיש אתרים המדרגים בעלי מקצוע שונים, אפליקציות שמאפשרות העברת הפניות עבודה למנויים משלמים ובכלל סף הכניסה איננו גבוה וכל מי שקנה ארגז כלים וצבע דירה לקרוב משפחה יכול להתהדר בתואר קבלן שיפוצים.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222809 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223118 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211373 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211332 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211591 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211565 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211753 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica