חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך למצוא עורך דין טוב לדיני משפחה, גישור וגירושין?

מאת: עידן שלומןדיני משפחה18/09/20174699 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במידה ואתם מחפשים עורך דין שיספק לכם את השירות הטוב ביותר, אתם צריכים לחפש ובעיקר לחפש נכון. אז כיצד באמת מחפשים ומוצאים עורך דין מצוין עבורכם?

חיפוש באמצעות גוגל

מנוע החיפוש גוגל הוא השלב הראשון בחיפוש שלכם. כאן תוכלו לחפש משרד עורכי דין שמתאים עבורכם ולקבל מבחר הצעות אפשריות לחיפוש שביצעתם. מכיוון שחיפוש כללי ומופשט ימשוך עשרות אלפי תוצאות שרובן אינן רלוונטיות עבורכם, רצוי לדעת כיצד למקד את החיפוש.

ראשית כל יש לקבוע מהו אזור החיפוש – אם אתם תושבי חיפה אתם תחפשו אחר עורך דין בחיפה ולא עורך דין באופן כללי או עורך דין בעפולה לצורך העניין. לכן המילה חיפה חייבת להיות בשאלת החיפוש שלכם.

לאחר מכן יש לבחור תחום עיסוק של עורך הדין – משרדי עריכת דין מתמחים לרוב בתחום עיסוק ספציפי אותו הם מעמידים כשירות ללקוחותיהם. יש עורכי דין למקרים פליליים, להוצאה לפועל, לדיני משפחה, לתעבורה וכן הלאה. בהנחה שאתם מבינים מדוע אתם זקוקים לעורך דין, את תדעו איזה עורך לחפש גם בשאילתת החיפוש שלכם. אם מדובר על גירושין לצרוך העניין אז החיפוש יהיה סביב עיסו של דיני משפחה או גירושין.

דוגמא לחיפוש אפקטיבי עבורכם על סמך שתי הנקודות שהבאנו לפניכם: משרד עורכי דין דיני משפחה בחיפה. התוצאות שתקבלו יהיו ממוקדות במשרדי עורכי דין בתחום דיני משפחה ובעיר חיפה בלבד.

במידה והחיפוש שלכם בתחום דיני משפחה הוא סביב נושא צוואות וירושות אז חיפוש אפקטיבי יהיה: עורך דין צוואות וירושות בחיפה. הבנתם את הרעיון.

חיפוש באמצעות פייסבוק

אופציה נוספת היא לערוך חיפוש ממוקד בפייסבוק. הרשת החברתית בה חברים כמעט כל בני ישראל כוללת אלפי קבוצות שונות עם אלפי או עשרות אלפי חברים בכל קבוצה שכזאת. חלק מהקבוצות יכולות להיות הורים בחיפה, חיפה לחיפאים וכן הלאה. בקבוצות אלו תוכלו תמיד לחפש אחר עורך דין רלוונטי עבורכם. לדוגמא: האם מישהו יכול להמליץ על "עורך דין לגישור גירושין בחיפה".

סביר שתקבלו המלצות רבות מגולשים מקומיים עם ניסיון בעבודה עם עורכי דין מקומיים שזהו תחום העיסוק העיקרי שלהם. מעבר לכך עליכם לברר מידע נוסף על אותו משרד מומלץ וגם לשים לב על מי לא ממליצים וכדומה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן שלומן

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213741 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: עידן שלומןחוק ומשפט - כללי19/08/20619 צפיות
נקלעתם לחובות שלא באשמתכם (או שכן...) אבל באמת בתום לב? אתם לא יודעים כיצד תוכלו להחזיר את החובות הללו לנושים השונים (בנקים, חברות אשראי, ביטוח, ספקים וכן הלאה)?

מאת: עידן שלומןחוק ומשפט - כללי19/08/20647 צפיות
אחד החוקים הכי משמעותיים מבחינה פיננסית עבור בעלי עסקים רבים (אך גם שכירים או מובטלים) נחקק ב 2019 והביא מהפכה של ממש בנקודה רגישה עבור רבים – צבירת חובות והדרך להתמודד איתם או עם הגעה למצב של פשיטת רגל.

מאת: עידן שלומןדיני עסקים12/07/201065 צפיות
ב 15 לספטמבר 2019 חוקק אחד החוקים החשובים ביותר בשנים האחרונות בכל הנוגע לכלכלה בישראל. מדובר על חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי שמחליף את התהליך של "פשיטת רגל" כפי שהיה קיים במשך עשרות שנים וגרם נזק רב לחייבים, לנושים ולמערכת המשפט בישראל.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205106 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: עידן שלומןבניין ואחזקה - כללי24/05/201195 צפיות
מוצר שתמצאו בכל בית ישראלי ונחשב אחד החיוניים ביותר הוא המזגן הביתי. קשה לדמיין את החיים המודרניים שלנו ללא מזגן בקיץ או בחורף וכאשר יש תקלה במזגן רובנו ממהרים להזמין טכנאי מזגנים שיגיע כמה שיותר מהר לתקן את המזגן המקולקל. הבעיה שלא תמיד יש טכנאי מזגנים מומלץ שפנוי להגיע באותו היום או אפילו למחרת לשירותי תיקון מזגנים ובחודשי הקיץ הלוהטים טכנאי המזגנים הפופולאריים תפוסים לפחות שבוע ימים מראש. אז מה הפתרון ?

מאת: עידן שלומןשיפוצים28/01/201634 צפיות
חשמלאים מספקים כיום קשת שירותים רחבה ביותר שנוגעת לאספקטים שונים בכל עבודת שיפוצים בבית שלכם, בין אם מדובר בשיפוץ יסודי של כל הבית או ריענון של מערכת החשמל הביתית.

מאמרים נוספים בנושא דיני משפחה

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211508 צפיות
הורים מעוניינים להבטיח את כספם באמצעות החתמת הילד/ה ובן/בת זוגו על הסכם הלוואה, במסגרתו הם יתחייבו להחזיר את הכספים עם גירושיהם או חתימה על הסכם ממון של ילדיהם עם בן/בת הזוג.

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211301 צפיות
עשרת התנאים אשר הורים יכולים להציב לילדיהם או אף לילדם ובת/בן הזוג המתגוררים בדירה, שההורים רכשו והעניקו במתנה לילדיהם (או הבטחת כספים שהעניקו), המשתנים בהתאם לנסיבות המקרה כדלהלן:

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני משפחה26/01/201618 צפיות
בית המשפט העליון בפסק דינו של כבוד השופט מ' מזוז, הכריע בימים אלו בעתירה המכוונת נגד החלטות של המשיבים 2-1, בית הדין הרבני הגדול בירושלים ובית הדין הרבני האזורי בתל אביב-יפו (להלן: בית הדין האזורי), מיום 14.2.2019 ומיום 12.11.2018 בהתאמה, בהן נקבע כי העותר חייב בגט לאשתו.

מאת: טלדיני משפחה03/06/182015 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה10/04/181581 צפיות
לכל עורך דין לגירושים יש את הסגנון שלו. כדאי לוודא כי הסגנון שלהם מתאים הן שלך ואת הסגנון הדרוש כדי להגן על האינטרס שלך במהלך ואחרי הגירושים.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה28/03/181687 צפיות
איך מסייעים בשלבים הללו של הפירוק הבלתי נמנע כדי ליצור עד כמה שפחות רגעים קשים בהליך מורכב שכזה? פניות אל עו"ד משפחה הן בהחלט צעד נבון

מאת: רוני הכהןדיני משפחה23/10/171800 צפיות
ברגע בו כבר נמצאים על פרשת דרכים לקראת גירושים יש כאלה שיכולים לומר דבר או שניים לגבי איך להתגרש נכון וחשוב להבין את העניין לעומק טרם הקפיצה השירה לתוכו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica