חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול בבעיות שמיעה - רופא אף אוזן גרון

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/11/20171487 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חוש השמיעה הוא אחד החושים המפותחים והמופלאים ביותר. מרגע שאנו נולדים, אנו מסוגלים להגיב לגירויים בסביבה. כמו כן, גם כאשר התינוק נמצא בבטן אמו הוא מסוגל לשמוע קולות ולהבדיל את קולה של האם מקולם של אחרים. כאשר קיים חשש לאיבוד שמיעה, אין צורך להמשיך ולסבול לבד. יש צורך לפנות לרופא אף אוזן גרון מיומן ומקצועי אשר יוכל לטפל בבעיה במהירות האפשרית.

לקות שמיעה - ממה היא נגרמת

לקויות שמיעה יכולות להיגרם מסיבות שונות. רופא אף אוזן גרון מקצועי מאבחן את הבעיה וקובע את הטיפול הנכון. אלה כמה מבין הסיבות שכדאי להזכיר:

  • משהו מפריע לאוזן - לעתים מדובר בגורם כלשהו אשר מונע מהצלילים להגיע אל האוזן. בילדים קיימת תופעה של הצטברות נוזלים בתוך האוזן התיכונה, ואילו בקרב מבוגרים הסיבה העיקרית היא הצטברות של שעווה באוזניים.
  • ליקוי גנטי - במקרה זה, חוסר היכולת לשמוע הוא תוצאה של פגם גנטי.
  • פגיעה בעצב - לעתים קיימת פגיעה עצבית שאינה מאפשרת למטופל להמשיך בשגרת יומו. כך למשל, בקרב מבוגרים הלקות יכולה להתבטא במחסור בתאי שערה בתוך האוזן הפנימית.
  • מחלות זיהומיות - מחלות כדוגמת אדמת או חזרת יכולות לפגוע בשמיעה.
  • חשיפה לרעשים - חשיפה אינטנסיבית לרעשים (שמיעות מוזיקה בפול ווליום, הימצאות בשטח עבודה שיש בו רעש) עלולה לפגוע ביכולת לשמוע כראוי.

הרופא שמתאים את הטיפול הנכון

רופא אף אוזן גרון מאבחן את המחלה ולאחר מכן מציע את הטיפול המתאים. לעתים די בטיפות אשר יכולות להסיר את המחסום המונע מהצלילים להגיע אל האוזן, ואילו במקרים אחרים יש צורך להתאים מכשיר שמיעה למטופל. כאשר מדובר בתאי שיער פגומים שבגללם לא יכול המטופל לשמוע כראוי, ניתן לטפל בבעיה באמצעות שתל קוכליארי. במקרים מסוימים ניתן לאבחן ליקויי שמיעה בקרב תינוקות, לבצע גילוי מוקדם ולטפל בבעיה בהקדם האפשרי. שחזור שמיעה הוא דבר שבימינו כבר אפשרי.

לא רק ליקויי שמיעה

מומחה בתחום רפואת אף אוזן גרון מטפל לא רק באנשים שאיבדו את איכות שמיעתם, אלא גם במגוון רחב של בעיות נוספות. כך למשל, אל רופא אף אוזן גרון מפנים אדם נוחר אשר מפריע בנחירותיו לסביבה שבה הוא נמצא. הרופא קובע אם מדובר בבעיה אחרת כדוגמת לחץ דם או השמנת יתר. במקרים אחרים מטפל הרופא במצב שבו האדם סובל מדלקת במערות האף (סינוסים) המתבטאת בתסמינים כמו חום, שיעולים, כאבי ראש וסחרחורות. כמו כן, מומחה לאף אוזן וגרון הוא האדם שיש לפנות אליו במקרה שבו המטופל סובל מהצטברות חוזרת ונשנית של שעווה באוזן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיזם גרופ פתרונות אינטרנט בע"מ - שיווק באינטרנט, קידום אתרים באינטרנט, בניית אתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד כהן

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213623 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212183 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202889 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201467 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205174 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223132 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213636 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201742 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201512 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201783 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201501 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191977 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica