חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום באינטרנט

מאת: amihoאינטרנט - כללי03/01/2010920 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


קידום אתר

לפני שנים לא רבות (נשמע כמו תחילה של סיפור אגדות) שרצינו להגדיל מכירות או לפרסם את העסק שלנו היו לנו הרבה אפשרויות פרסום כמו עיתונים, דפי זהב, שלטי חוצות, חלוקת פליירים,

בשלוש ארבע שנים האחרונות נכנס לתמונה שחקן חדש והוא האינטרנט כל שנה האינטרנט תופס מקום גדול יותר בעוגת הפרסום של העסקים.

אין ספק היום שפרסום באינטרנט הוא חובה ובגוגל בפרט.

כמו שכולם יודעים או שלא ניתן היום לפתוח מסע פרסום בגוגל בעשר דקות עבודה ומתחילים לפרסם,

זה נוח זה נפלא ואין ספק שזה עוזר למכירות.

לפתיחת מסע פרסום יש להיכנס ל google aswords ולפעול לפי ההוראות,

המערכת פשוטה וקלה להפעלה.

פתיחת מסע פרסום מומלץ למי שרוצה להגדיל מכירות לאתר והאתר שלו לא נמצא בתוצאות הרגילות החינמיות של גוגל. בשפה המקצועית של מקדמי אתרים זה נקרא קידום ממומן ,

כמו לכל דבר גם לקידום הממומן יש את החסרונות שלו אחת מהן היא שנגמר התקציב היומי נגמר גם הפרסום לאותו יום וכאן נכנסים לתמונה מקדמי האתרים שאומרים ובצדק,

בוא נקדם את האתר שלך כדי שהוא יופיע בתוצאות האורגנית (הרגילות-החינמיות) של גוגל בצורה כזאת לא נהייה תלויים רק במסע הפרסום הממומן שלנו אלה גם בכניסות רגילות ללא תשלום לאתר שלנו.

כמו כל דבר טוב גם קידום אתרים עולה כסף ולא מעט אבל באורך זמן הדבר כדאי ביותר גם מבחינה כלכלית וגם מבחינת גידול המכירות ואני הסביר,

שאנו מקדמים קידום אורגני ומגיעים לתוצאות טובות כלומר למקומות הראשונים תקציב הפרסום שלנו במסעות הפרסום הממומן יורד פלאים ולפעמים גם מופסק לחלוטין, תלוי בענף והתחרות שבו.

ומבחינת גידול המכירות זה ברור היום שאם אנו נמצאים במקומות הראשונים בגוגל כמות הכניסות לאתר שלנו יגדל ויחד עם זאת גם כמות המכירות.

לפי סקרים אחרונים שנעשו בשנת 2012 כמות העסקים שתעסיק מקדמי אתרים תעלה בשמונים אחוזים. זה מאוד משמח את מקדמי האתרים אבל אני יכול להגיד לכם שהמלחמה על המקומות הראשונים בגוגל תהייה הרבה יותר גדולה מאשר היום וה קידום בגוגל לא יהיה קל ....

בהצלחה לכולם

עמי חורי

seo-classic

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים במנועי חיפוש

גירושין ללא בית משפט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת amiho

מאת: amihoנדל"ן12/08/151048 צפיות
מה עדיף – לשכור או לקנות נדל"ן מסחרי? אילו גורמים ישפיעו על ההחלטה? עסקים רבים בארץ ובעולם עומדים בפני דילמה אמיתית והיא מה עדיף – לשכור שטח משרדים או לחלופין לשכור משרד ולשלם עליו שכירות חודשית. להחלטה הזו ישנם שיקולים רבים שעשויים להכריע את הכף, ובעיקרם השיקול המשמעותי מכולם והוא – איך לא, המיסוי.

מאת: amihoנדל"ן26/03/151268 צפיות
אלו סוגי בתים אפשר למצוא בקיסריה ומה היצע הנדל"ן בעיר? מהו סגנון הבנייה האופייני של הבתים בעיר המבוקשת? ומהי הדרך הקלה ביותר להיכנס לתהליך רכישה של בית בקיסריה?

מאת: amihoגישור ובוררות01/11/123955 צפיות
הליך של גירושין הוא הליך לא פשוט, והוא תמיד יהיה הליך שבו שני הצדדים יהיו רגישים מאוד, יש מקרים שבהם הליך גירושין יסתיים במאבק משפטי המלווה בעו"ד מפולפלים , ויש מקרים שבהם שני הצדדים יחליטו לפנות למגשר שיתחיל בתהליך של גישור שמטרתו להגיע בסופו של דבר להסכם גירושין ששני הצדדים מסכימים עליו, ושמתנהל בשקט ובשלווה וללא חיכוכים ועימותים

מאת: amihoנדל"ן20/08/121107 צפיות
בשנים האחרונות, ובמיוחד החל משנת 2009, זוכה אשקלון לביקורות חיוביות ביותר מפי אנשי נדל"ן ובכירים רבים בעולם הדירות. התעניינות רבה נרשמה בקרב הציבור הישראלי ומתווכים רבים מרכזים עבודתם בעיר החוף.

מאת: amihoבית חכם20/06/12910 צפיות
דמיינו לעצמכם שאתם נכנסים הביתה ביום חם במיוחד. בלחיצת כפתור שעל יחידת שליטה שתלויה על הקיר אתם סוגרים את הווילונות עד לחצי, מדליקים את המזגן שכבר מכוון על הטמפרטורה הרצויה לכם ומפעילים את הטלוויזיה כי בדיוק מתחילה מהדורת החדשות.

מאת: amihoאירועים וחתונות – כללי08/04/12836 צפיות
במרוצת החיים כל אחד מאיתנו יצטרך לארגן עריכה של שמחות. האירוע איננו נחשב רק ברית, בר מצווה האירוע יוכל להיות אפילו איזה שהיא מסיבה לחברי הצוות וגם מסיבות יום הולדת עם ידידים.

מאת: amihoדיני משפחה08/04/12931 צפיות
כאשר זוג מתחתן כל דבר נראה כאילו שהכל טוב ואין שום בעיה לחשוש לגירושין... אולם מדי פעם יש מציאות לא נעימה לאחר שבני הזוג ניסו כל דבר אבל יודעים הם שעדיף שכל אחד יפרד לדרכו , הם מבינים שזה עדיף מאשר להמשיך לגור בשיתוף אך לבד מהבחינה הרגשית. אם קורה מצב שבני הזוג הגיעו למסקנה סופית שגירושין הוא הפיתרון הסופי אז מתחיל תהליך ממושך.

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/223002 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213480 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193845 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163157 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163254 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163189 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163304 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica