חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עורך דין זכיינות: מדוע אתם זקוקים לו

עורך דין זכיינות הוא, כמו שאפשר לנחש מההגדרה, עורך דין המתמחה בתחום הזכיינות. בדומה לתחומים משפטיים שונים: פלילים, נדל"ן, ענייני משפחה ועוד, תחום הזכיינות המתפתח הביא לכך שעורכי דין רבים בחרו להתמחות בתחום הזכיינות. האם, אי אפשר להסתפק בעורך דין המתמחה בדיני חוזים? בגדול התשובה היא לא. נכון, הסכמי זכיינות כוללים לא מעט מרכיבים הקשורים לדיני חוזים, אולם הסכמי זכיינות כוללים לא מעט מאפיינים ייחודיים והם דורשים התמחות מיוחדת. כשם שלא תתייצבו למשפט פלילי בלי עורך דין פלילי, אתם לא יכולים לחתום על הסכם זכיינות בלי שיעמוד לצדכם עורך דין זכיינות, השולט בתחום ובדקויות המשפטיות והעסקיות הייחודיות לו.

עורך דין זכיינות: התמחויות מיוחדות

בישראל, בדומה למדינות רבות ברחבי העולם, לא נחקקו עד עצם היום הזה חוקים המתייחסים באופן פרטני להיבטים השונים של עולם הזכיינות. לכן, החוקים החלים על הזכיינות הם חוקים ותקנות מתחומים שונים, בניהם: דיני חוזים וחברות, דיני עוולות מסחריות, דיני הגבלים עסקיים, ועוד. עורך דין המתמחה באחד או שניים מהתחומים הללו יוכל להעניק ייעוץ משפטי הולם לזכיינים ולחברות מזכות, אבל רק מי ששולט בכל התחומים הללו והתנסה בעבר בליווי וייצוג משפטי של זכיינים וחברות מזכות, יכול לעמוד מאחורי ההגדרה המחייבת: עורך דין זכיינות.

כך תבחרו עורך דין זכיינות

לעורך הדין שתבחרו תהיה השפעה משמעותית על החוזה שתחתמו.לכן, לפני שאתם מקבלי החלטה, מומלץ לערוך סקר שוק, לבקש המלצות מזכיינים וחברות מזכות, להיפגש עם מספר עורכי דין, לצמצם את הרשימה לשניים שלושה עורכי דין, ולבחור את המקצועי והמנוסה שבניהם, במגבלות המחיר. היות והקשר ביניכם עשוי להימשך גם מעבר לסגירת החוזה, מומלץ לקחת בחשבון גם את טיב הקשר האישי ביניכם.

 



תגיות המאמר: עורך דין זכיינות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלכסיי קוגן

מאת: אלכסיי קוגןבריאות ורפואה כללי16/05/18861 צפיות
סובלים מכיסא גלגלים אשר לא באמת עושה את העבודה? נמאס לכם מכיסא הגלגלים הכבד שקשה לנוע אתו ממקום למקום ותרצו לשפר את איכות החיים שלכם?

מאת: אלכסיי קוגןבניין ואחזקה - כללי16/05/181064 צפיות
מעוניין להפוך את העסק שלכם לנגיש יותר וחשבתם כיצד ניתן לעשות זאת? שילוב של הגבהות לאסלה זוהי דרך מצוינת לגרום לעסק שלכם להיות מקום הרבה יותר ידידותי בעבור האוכלוסייה הנכה.

מאת: אלכסיי קוגןתחבורה ורכב - כללי15/05/181177 צפיות
טיול באיטליה הינו אירוע מיוחד שיש לתכנן היטב על מנת להפיק ממנו את המרב. רבים אוהבים לטייל במסגרת מצומצמת של זוג אחד, שני זוגות ויותר ולא בטיול מאורגן רב משתתפים.

מאת: אלכסיי קוגןייעוץ עסקי29/04/181029 צפיות
הסכם זכיינות הוא חוזה מחייב אשר נחתם בין הרשת שמציעה למכירה זיכיון לבין יזם שמעוניין לחבור אל אותה רשת.

מאת: אלכסיי קוגןחוק ומשפט - כללי29/04/181044 צפיות
עו"ד מומחה לזכיינות מעניק ייעוץ משפטי הן לזכיינים והן לרשתות, גם לקראת התקשרות בין רשת לבין זכיין חדש וגם במהלך הפעילות השוטפת ובפרט כשפורץ סכסוך בין הצדדים. שירותיו של עורך דין זכיינות נדרשים גם כשהזכיין מבקש למכור את הזיכיון לצד שלישי בהתאם לתנאים המפורטים בחוזה הזכיינות, ועוד שירות יקר ערך הוא ליווי משפטי לעסקים שמבקשים להתרחב באמצעות הפיכה לרשת מזכה.

מאת: אלכסיי קוגןפיננסים וכספים - כללי 29/04/181363 צפיות
ישנם שני סוגים של הליכי פירוק חברות מרצון: פירוק חברה ע"י הבעלים שלה ופירוק חברה ע"י הנושים.

מאת: אלכסיי קוגןבריאות ורפואה כללי16/04/18975 צפיות
נכות מולדת או כזו שנגרמה עקב פגיעה ופציעה מביאה עמה אתגרים רבים עבור אלו שלוקים בה, וגם עבור האנשים הקרובים אליהם.

מאמרים נוספים בנושא חוק ומשפט - כללי

מאת: אדיר בנימיניחוק ומשפט - כללי25/06/231579 צפיות
ההנחה שבדרך כלל החזקים הם אלו שגוברים על החלשים מהם, גורמת לכך שכאשר הגורם החלש יותר זוכה למעט צדק, הדבר מעניק לנו תחושה של עדנה מסוימת. לכן נדמה ששמענו לא מעט סיפורים בהם הודות להתערבות חיצונית זוכה הגורם הנפגע לצדק מסוים, או לכל הפחות מסופר כי הגורם שעשה את מעשה העוולה נענש על כך.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/08/212063 צפיות
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Construction/DocLib1/%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA%20%D7%9E%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D.pdf

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/06/211918 צפיות
מדיניות אכיפת עבירות תכנון ובניה – הרשות לאכיפה במקרקעין מדיניות אכיפה הינה כלי מרכזי הנתון בתחום האכיפה באמצעותו מבטיח הגוף האוכף למקד את משאביו המוגבלים בעבירות המשמעותיות ביותר ובאופן האפקטיבי ביותר. מיקוד משאבי האכיפה לפי סדרי עדיפות קבועים מראש מאפשר הגברת אפקטיביות האכיפה באמצעות פעילות יזומה, צמצום המשאבים המופנים כלפי עבירות בעלות ערך נמוך יותר, והבטחת השוויון באכיפה. יובהר, כי מדיניות אכיפה היא מסמך המתווה את הדרך אך אינו מסמך מחייב, שלא מאפשר בחינה מחודשת, עדכון וסטייה ממנו במקרים שיש לכך הצדקה.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי28/01/211565 צפיות
על מנת להבין מדוע אדם ניגש על מנת לבצע תרגום של תעודות ומסמכים רשמיים מסוימים צריכים להבין את התהליכים שאותם עוברים אנשים ברחבי העולם כולו.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי15/01/211246 צפיות
מתי נדרש לפעולה של תרגום עבור תעודת לידה?

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי13/12/201789 צפיות
הרשויות ממשיכות בקצב רב בהוצאת צווי הריסה. מאמר שכדאי לקרוא אם ביצעת חריגות בניה , ביקרו או רוצים לבקר בנכס מטעם הפיקוח על הבניה/ הוועדה לתכנון ובניה או שכבר הוזמנת לשימוע או אולי כבר קיבלת צו הריסה. המאמר מיועד לכל העוסקים בתחום. עורכי דין, שמאים, מהנדסים, קבלנים, וועדי בתים, אדריכלים, מפקחי בניה ועוד.

מאת: עופר שלוחוק ומשפט - כללי08/10/201518 צפיות
הסכם מייסדים מוצלח בחברות סטארט אפ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica