חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צפיפות קישורים בתוך טקסט המאמר

מאת: טל כהןקידום אתרים03/01/2010962 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש לנו אתר אינטרנט וכבר השכלנו והבנו שיש לכתוב מאמרים ולהפיץ אותם ברשת על מנת לקדם את האתר בצורה טובה ביותר. אתרי מאמרים מציעים זאת בחינם ומאפשרים לנו לכתוב מאמרים בכל נושא ובכל תחום, כך אנו בעצם גמישים עם הלקוחות שלנו, יכולים לכתוב על כל נושא ולהוציא קישור לכל תחום שנחשוק בו, אם מדובר בתחום הלימודים, אינטרנט, ביטוח או כל דבר אחר. הניסוי שאני עשיתי הוא ניסוי עם גוגל, לקחתי טקסטים (קריאים כמובן) ועשיתי ניסוים שונים לגבי צפיפות מילות המפתח. הגעתי למסקנה אחת ויחידה (שאותה אציג בשלב הבא) והיא: גוגל אוהב הרבה תוכן, דפים עשירים במידע, אשר מכילים תמונות, מדיות שונות, תוכן מגוון , ואם הוא מסודר על פי Paragraphs + תגיות h1 אדרבא ואדרבא.

אז כל כמה משפטים כדאי להוציא קישור לאתר שאותו אני מנסה לקדם? באופן כללי העיקרון שמנחה אותנו בעת כתיבת מאמר הוא עיקרון Keep it simple stupid, שאומר שהמאמר צריך להיות פשוט, לקלוע למטרה ושיהיה מיועד בראש ובראשונה עבור הגולש ולא עבור גוגל או כל מנוע חיפוש אחר. אם חושבים על זה, זה באמת הכי טוב, ככה מרוויחים פעמיים: הגולשים מרוצים מתוכן איכותי , גוגל שם לב שהגולשים מרוצים משום שגוגל יודע שהם נהנו מאתר מסוים ומאתר אחר לא. וכאשר הגולשים מרוצים, גוגל מרוצה. כשגוגל מרוצה -> אני מקבל יותר תנועה, יותר לקוחות ול bottom line, אני מקבל יותר כסף.

אז כל כמה משפטים כדאי להוציא קישור מתוך מאמרים? באופן טבעי כאשר אדם כותב טקסט מסוים הוא מנסה להדגים כמה שיותר את המסר שהוא מנסה להעביר באמצעות מקרים פרטיים. מה ז'א? אם אני כותב מאמר על איך להכין חביתה. הגיוני שלפחות פעם או פעמיים במאמר אני אקשר למקום אחר, שמראה איך בדיוק מכינים את החביתה, או שמראה משהו אחר שקשור לחביתה (וגם מתקשר למאמר שאני כותב). כאשר אדם כלשהו עושה זאת באופן בלתי טבעי, כלומר בצורה מלאכותית שנראית לעין, מחשידה ואפילו מפריעה, ניתן לשים לב לכך שמדובר ב"מאמר SEO". כל הקטע בסיפור כתיבת המאמרים הוא לספר סיפור מעניין לקורא מבלי להלאות אותו בדברים לא רלוונטים ולכן הקריאה צריכה להיות שוטפת, מבלי שכל פעם "נדחוף" או "נכפה" על עצמנו להכניס קישור. לפעמים מאמר אחד מעולה עם קישור אחד שווה יותר ממאמר אחר עם 5 קישורים. בשנת 2000 האלגוריתמים של גוגל היו מאוד מתוחכמים בעניין, אז בוא לא נחשוב מה האלגוריתם שלהם מסוגלים לעשות היום, לאחר 10 שנים.

הניסוי שעשיתי הוא לקחת טקסט בעל 1000 מילים ולהכניס חצי  אחוז של קישורים, כלומר 5 קישורים על 1000 מילים. כך דחיפת הקישורים נעשית באופן טבעי ותורמת לכולם. הניסוי הזה הכי הצליח, לעומת ניסוי אחר שבו הכנסתי לטקסט של 250 מילים , 4 קישורים. סתם כדי לסבר את האוזן - 250 מילים זה משהו כמו 5-6 שורות מלאות. לא הרבה בכלל.

אם נלך להגדרת הקישור, נבין מה המשמעות שלו, ולמה בעצם גוגל מתייחס אל קישור כמו שהוא מתייחס אליו. המטרה של קישור היא להפנות גולש מסוים מדף/אתר X לדף/אתר Y. להפנות משמעו - להוציא, לגרום לו ללכת לאתר אחר. אלא אם כן אנחנו יודעים מה אנחנו עושים (נגיד אנחנו מפנים אותו לאתר אחר שגם שייך לנו), הדבר נשמע מופרך. למה שאני אפנה מישהו החוצה מהאתר שלי? ובכן זו הייחודיות של רשת האינטרנט ואנחנו חייבים לקשר למקומות אחרים בשביל להגיד: "הנה, תראו דוגמא". כך גם גוגל מבין שאם אנחנו מקשרים יותר מדי "החוצה" , אנחנו בעצמנו לא מאמינים בתוכן שאנחנו כותבים, כי אנחנו מקשרים יותר מדי החוצה. אם אנחנו כותבים מאמרים שיש בהם הרבה קישורים, בעצם אנחנו לא מקוריים, כי כל דבר שאנחנו כותבים קשור איכשהו לאתר אחר. וגוגל רוצה מקוריות, נקודה!

לסיכום, כאשר אתם כותבים מאמרים שימו לב אל מי אתם מקשרים, כמה אתם מקשרים, מהי הסיבה שאתם מקשרים החוצה מהאתר שלכם והאם יש לזה סיבה מוצדקת. צרו תוכן ייחודי משלכם ושיהיה בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טיפלה, מאגר מאמרים מעניין ואטרקטיבי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל כהן

מאת: טל כהןקידום אתרים04/01/10738 צפיות
במאמר זה אכתוב על ההבדלים בין מאמר חיצוני - מאמר שאנו כותבים באתרים אחרים על מנת לקדם את האתר שלנו לעומת מאמר פנימי, מאמר כלשהו שאנו כותבים באתר שלנו על מנת לעדכן את התוכן (וגם קצת כדי לקדם את האתר)

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213418 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211705 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172901 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172644 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica