חפש מאמרים:
שלום אורח
09.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מאמרים פנימיים באתר לעומת מאמרים חיצוניים

מאת: טל כהןקידום אתרים04/01/2010741 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נתחיל בהגדרות: מאמר חיצוני הוא פיסת טקסט שלא משנה מה אורכה אשר אנו כותבים באתרים אחרים, לפעמים אתרים מיועדי מאמרים ולפעמים פשוט נותנים לנו פוסט אורח בבלוג מסוים או בפינה מסוימת באתר. מאמר פנימי הוא מאמר שאנו כותבים באתר שלנו, בעמוד כתבות, בפינת מאמרים או בכל מקום אחר. היתרונות של מאמרים חיצוניים היא שאנו מקבלים קישורים ממקור אחר ובין זה ובין קישור פנימי באתר, תהום ענק. החסרון של מאמר חיצוני הוא שאנחנו מוגבלים כאשר אנו כותבים מאמרים חיצוניים ולא תמיד אנחנו יכולים לכתוב מה שאנחנו רוצים, משום שהתוכן יושב על אתר אחר.

במאמר פנימי, אנחנו פחות מוגבלים בכמות הקישורים שכדאי לנו לשתול בטקסט, משום שהאתר שלנו וגוגל רואה כל קישור בתוך אתר לדף אחר באותו האתר כקישור לגיטימי. במאמר חיצוני מומלץ לשמור על כמות קישורים סבירה ולא גבוהה מדי. בכל אופן בשני סוגי מאמרים אלו, מומלץ לכתוב מלל עשיר במילים, וארוך ככל האפשר, עם זאת מומלץ לא למרוח יותר מדי, כדי לא לגרום לשעמום של הקורא.

במאמר פנימי יש לנו את האפשרות להוסיף מדיה כמו וידאו, תמונות ואפשרויות רבות אחרות, מה שיכול להלהיב הרבה יותר את קהל הקוראים מאשר קריאת מאמרים עם טקסט בלבד באתרי המאמרים. במאמר פנימי יש לנו יותר כוח שכנוע, יותר אופציות פעולה, במאמר חיצוני המטרה היחידה שלנו היא להוציא את הקישור הזה לאתר שלנו. גם בתחום האפיליאטינג, אין הרבה אנשים שמשתמשים ב affiliate link ישירות מאתר מאמר לד המוצר שלהם, כי הערך של מאמר חיצוני הוא לא בתנועה שהוא מביא (מי שבונה על תנועה מכתיבת מאמרים באתרי מאמרים, שיפסיק לחלום), הערך האמיתי של מאמר חיצוני הוא בקישור המוטמע שהוא חובה בתוכו. אתרי אפיליאטינג ישתמש באתרי מאמרים כדי להביא את הגולשים לעמוד בתוך האתר שלהם, על מנת לנסות לשכנע את הגולש לבצע מכירה, אבל הם לא כותבים מאמרים בשביל התנועה אלא בשביל הערך ה SEO-י שהוא מביא עימו כאשר הוא מוטמע היטב במאמרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טיפלה, מאגר מאמרים מעניין ואטרקטיבי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל כהן

מאת: טל כהןקידום אתרים03/01/10967 צפיות
במאמר זה אסקור את צפיפות הקישורים המומלצת עבור מאמר אשר כותבים עבור אתרי מאמרים, בתחום ה SEO נעשו ניסויים רבים בעניין וגם אני עשיתי ניסוי משלי, אותו רציתי לחלוק עימכם.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213455 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211720 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183564 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172908 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172651 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172490 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172534 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica