חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צעצועים לתינוק ולילד

מאת: רוני חרמוןהורות04/01/2010901 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צעצועים הם ללא ספק אחד ממוצרי התינוקות והילדים הנמכר ביותר בתחום. צעצועי התינוקות עלו מדרגה בשנים האחרונות. אם לפני עשור או שניים משחקי הילדים והתינוקות היו כוללים רעשנים, בובות וכדורים היום משחקים לתינוקות ולילדים מאתגרים את מוחם ונותן להם הרבה יותר מבחינה השכלית. כמובן שגם הטכנולוגיה לפעמים קצת הורסת את המוח אבל בגדול היא משפרת אותו ברוב התחומים.

ערכות רופא קטן, ערכות שיפוצניק ועוד כל מיני ערכות מגוונות שבהחלט מדמות מאוד במצומצם אך יחד עם זאת מאפשר למוח לחשוב ולנסות להבין את מהות התפקיד.

משחקי זכרון משופרים משולבים עם קולות וצלילים על גבי החלקים על מנת לשפר את ההבנה של התינוק. למשל אם יש משחק זכרון של חיות אז כל חלק של חיה עושה את הקול של אותה חיה וכך קל יותר לילד להפנים את החיה.

בנוסף תוכלו למצוא תיבות מגוונות ושונות עם כניסות שונות וצורות על מנת לפתח את חוש המחשבה של הילד ובעיקר של תינוק שמתעסק עם זה.

כל מיני ערכות יצירה לבניה ולציור במיוחד לתינוק. ערכות היצירה הינן מלאות באתגרים מרעננים ומגוונים לתינוק ולילד.

סרטי וידאו ו- DVD

בנוסף תחום לא חדש אך מאוד פופולרי היום הוא תחום הקלטות הפעלה (או DVD) לילדים. המון אומנים עושים קלטות ילדים שמצליחות לא פעם להגיע לכותרות בשל הצלחתם הרבה. כולנו מכירים את טוביה צפיר שהוציא את הקסטה של "סבא טוביה" ואת דץ ודצה עם סדרה של קלטות לילדים וכמובן את יובל המבולבל שעושה גם הצגות ילדים מאוד מצליחות.

לפני קנית צעצוע חשוב מאוד לבדוק איפה קונים וכמובן לבדוק מספר חנויות על מנת לוודא את המחירונים השונים בין החנויות.

החנות המוכרת ביותר למוצרי תינוקות כיום היא שילב אך ניתן למצוא ברשת מספר רב של חנויות מתחרות באותה הרמה ובמחירים הרבה יותר זולים. רק צריך חיפוש קל וקצר כדי למצוא את כל העולה על רוחכם לתינוק.

זהירות מצעצועים מסוכנים!

הזהרו מצעצועים מסוכנים לתינוק בעלי חלקים קטנים שחס וחלילה יכולים להבלע על ידי התינוק. בדרך כלל אלה צעצועים זולים יותר וחזקים פחות ולכן יכולת הפירוק שלהם גדולה ומסוכנת ולכן אל תקנו משהו רק כי הוא זול, בדקו גם את איכותם.

בסופו של דבר לא לשכוח – צעצועים לילדים אמורים להיות מהנים ולהעניק לתינוק הנאה ורוגע להורים. בנוסף חשוב מאוד שיהיו בטיחותיים ולא דליקים. בדקו זאת לפני הקניה וכמובן אם אפשר להוסיף לצעצוע קצת אתגר ורענון המוח, הרי זה טוב ובריא.

ובסוף הצעצוע הטוב ביותר לתינוק הוא ההורים. תחשבו על זה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת SEO2 עובדת גם בתחומים נוספים:

רואה חשבון | סטטוסים לפייסבוק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני חרמון

מאת: רוני חרמוןרשתות חברתיות09/08/111669 צפיות
היום הפייסבוק תפס לנו מקום רחב בחיים ולכן אני כבר לא יכול להגיד שזה העולם הוירטואלי, לפעמים הוא נראה יותר אמיתי מהשאר

מאת: רוני חרמוןרשתות חברתיות08/08/112369 צפיות
סטטוסים זה המשפט הקצר שמסכם את היום שלכם או את הרגע הנוכחי וכמובן שהוא צריך להיות מצחיק ומשעשע ומצחיק ומגניב ומקורי והכל במכה אחת!

מאת: רוני חרמוןרשתות חברתיות15/07/112664 צפיות
כיום בעולם הוירטואלי שלנו סטטוסים לפייסבוק נהפך מזמן לא רק לרשום מה קורה לך, אלא אומנות שלמה בפני עצמה

מאת: רוני חרמוןעסקים קטנים ובינוניים11/04/111556 צפיות
מערכת סולארית לאנרגיה היא כיום הדבר המדובר בעולם, מערכת סולארית העובדת בין היתר על מנגון כמו של דודי שמש, תעזור לכם לחסוך הרבה כסף וחשמל מדי חודש, וגם לתרום לאנרגיה הירוקה ולעזור במניעת התחממות כדור הארץ

מאת: רוני חרמוןבריאות העין21/09/101711 צפיות
כאשר מדברים על הסרת משקפיים חשוב לערוך את ההבחנה המהותית החשובה ביותר – הבחנה בין רצון לבין צורך. העיניים הם האיבר הרגיש ביותר בגוף האדם ויש לשמור עליהן כעל בבת העין...

מאת: רוני חרמוןהסרת שיער14/09/101423 צפיות
כפטריות לאחר הגשם, כמאמר הקלישאה, צצים מכונים המתהדרים במומחיותם בתחום הסרת שיער בלייזר, אלא שצריך לדעת: כמו בכל תחום גם בתחום זה יש שרלטנים, מעמידי פנים, מתחזים, אשר לא יבחלו בשום אמצעי שיווקי כדי להערים עליכם ולגרום לכם להוציא את כספכם.

מאת: רוני חרמוןביטוח רכב26/08/101562 צפיות
ביטוח מקיף פירושו עזרה ראשונה ושנייה בעת ובביטוח אחד. מאחר שכבישי ישראל אינם אלא נחשי אספלט ארסיים, אשר כל נהג יכול להיות מכיש או מוכש והיות שמספרן של תאונת דרכים עולה בהדרגה חרף כל התשדירים למניעתם – ביטוח מקיף הוא הכרח המציאות.

מאמרים נוספים בנושא הורות

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות11/04/213980 צפיות
החל מגיל שלוש, ילד יכול להיכנס למטבח לא רק כדי לאכול, אלא גם כדי להתחיל ללמוד להכין את האוכל.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות16/12/204565 צפיות
מרבים לדבר עלינו כעל "Start up nation”. כמובן שכולנו היינו רוצים שנכדינו יצליחו להשתלב ולהתקדם בלימודים.אחד התנאים החשובים זה להצליח במדעים. אבל אם אחד הנכדים לא בדיוק מצטיין במדעים,הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות בשיחותינו עם הנכדים זה לנסות לעורר בהם סקרנות. כידוע, הסקרנות היא תנאי ראשון לחיפוש האמת – וזאת תחילת הדרך למדע.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/10/204608 צפיות
הקורונה מרחיקה אותנו פיזית מהנכדים, אבל בואו ננסה לשמור לפחות על הקרבה הנפשית בעזרת רעיון נחמד וקל.

מאת: כרמי אומרוהורות07/09/201448 צפיות
ילדים זה שמחה - אני משננת לעצמי את המוטו בכל מלחמה איתם מחדש

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/07/201438 צפיות
סבים וסבתות, נצלו את הזמן הפנוי ובנו יחד עם הנכדים אילן יוחסין. זה ישעשע אותם וזה יוסיף לקשר הבין דורי.

מאת: כרמי אומרוהורות03/06/201482 צפיות
אחד הדברים החשובים שלמדתי זה שלפעמים צריך לשחרר ולא תמיד צריך להיות סופר מאמי

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות05/02/201618 צפיות
איך נבלה עם מספר נכדים, שהם בני 4, 7, 8, 10? מה יכול להתאים לכולם, לשעשע, להצחיק, להפעיל אותם ולהצחיק את כולנו עד דמעות? הנה רעיון נחמד. תיהנו!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica