חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך עורך דין מנהלי יכול להשיג הקלות במיסוי המוניציפאלי?

מאת: עידן שלומןחוק ומנהל21/01/20191922 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתי פעם האחרונה בדקת את חיוב הארנונה שקיבלת?

סביר להניח שלא ממש בדקת אותו, כמו מרבית הישראלים. התרגלנו כבר לקבל את החשבון בדואר ולשלם אותו לפי הסכום שכתוב. בלי שאלות ובלי בדיקות. חבל מאוד שזה המצב.

מיסוי מוניציפאלי, אשר חיוב ארנונה הוא רק דוגמא אחת שלו, כולל בתוכו אי דיוקים, טעויות אנוש והתנהלות שאיננה חוקית במקרים רבים, ולנו האזרחים יש את האפשרות לעתור נגד הרשות המוניציפאלית כדי שזו תבטל, תשנה או תפחית את דרישת החיוב או התנאים ששלחה לנו בנושא זה או אחר.

התמודדות עם גופים גדולים וחזקים כמו משרדי ממשלה בכלל ועיריות בפרט בנושאים של מיסוי מוניציפאלי והרבה אחרים, חייבת להיעשות לאחר התייעצות עם עורך דין מנהלי אשר מתמחה בענף זה ומבין את כל האותיות הקטנות שקיימות בחוק, על מנת שיוכל לנצל אותם לטובת העותר אותו הוא מייצג.

עתירות מנהליות ניתן להגיש כאמור לא רק בענייני ארנונה אלא בקשת רחבה של נושאים שונים הנוגעות לנו האזרחים, ובין השאר:

היטלי פיתוח ואגרות – שילוט לעסק, רישוי עסק, פינוי אשפה, הטמנה של אשפה...

אגרות והיטלי תכנון ובניה – היטל השבחה, דמי חכירה, אגרת בניה...

שרותי מים וביוב – טיהור מים, טיהור שפכים, היטלי מים וביוב...

הרשויות הממשלתיות בכלל והרשות המוניציפאלית בפרט מכבידות על האזרח הקטן שלא תמיד יודע את הזכויות העומדות לרשותו ומרשות לעצמן לדרוש עוד ועוד חיובים, אגרות והיטלים שמקשים את החיים על כולנו גם ברמה של זמן מבוזבז לשווא וגם מבחינה פיננסית.

מה שעלינו לעשות הוא להבין ראשית כל שהחוק עומד "גם" לטובתנו ולא רק עבור הרשויות השונות. מעבר לכך, ניתן לומר שאפילו מרבית החוקים עומדים "רק" לצדנו האזרחים, ובעיקר חוק כבוד האדם וחירותו וחוק חופש העיסוק, ולכן חשוב שנדע שאפשר להתנהל על פיהם ולחפש איפה נקודות החוזק שלנו מול רשות כזו או אחרת.

כאשר אנו חשים שפגעו בזכויות הכה בסיסיות שלנו, רצוי לפנות לשירותי עורך דין מנהלי אשר יש לו ניסיון בתחום בגינו פנינו אליו, ובעזרת עורך דין עתירות מנהליות יוגשו כנגד אותן רשויות ובמרבית המקרים נקבל מענה מהם ודיון מהירים שיביאו לפתרון הסוגיה במהירות.

במקרה ואתם מרגישים שאתם בסיטואציה שכזאת ואתם בטוחים שאתם נפגעים בזכויות שלכם על ידי רשות עירונית כלשהי, אתם מוזמנים ליצור קשר עם משרד עו"ד אשר מתמחה בהגשת עתירות מנהליות בקשת רחבה של נושאים ועם אחוזי הצלחה גבוהים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן שלומן

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213734 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: עידן שלומןחוק ומשפט - כללי19/08/20616 צפיות
נקלעתם לחובות שלא באשמתכם (או שכן...) אבל באמת בתום לב? אתם לא יודעים כיצד תוכלו להחזיר את החובות הללו לנושים השונים (בנקים, חברות אשראי, ביטוח, ספקים וכן הלאה)?

מאת: עידן שלומןחוק ומשפט - כללי19/08/20645 צפיות
אחד החוקים הכי משמעותיים מבחינה פיננסית עבור בעלי עסקים רבים (אך גם שכירים או מובטלים) נחקק ב 2019 והביא מהפכה של ממש בנקודה רגישה עבור רבים – צבירת חובות והדרך להתמודד איתם או עם הגעה למצב של פשיטת רגל.

מאת: עידן שלומןדיני עסקים12/07/201063 צפיות
ב 15 לספטמבר 2019 חוקק אחד החוקים החשובים ביותר בשנים האחרונות בכל הנוגע לכלכלה בישראל. מדובר על חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי שמחליף את התהליך של "פשיטת רגל" כפי שהיה קיים במשך עשרות שנים וגרם נזק רב לחייבים, לנושים ולמערכת המשפט בישראל.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205098 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: עידן שלומןבניין ואחזקה - כללי24/05/201193 צפיות
מוצר שתמצאו בכל בית ישראלי ונחשב אחד החיוניים ביותר הוא המזגן הביתי. קשה לדמיין את החיים המודרניים שלנו ללא מזגן בקיץ או בחורף וכאשר יש תקלה במזגן רובנו ממהרים להזמין טכנאי מזגנים שיגיע כמה שיותר מהר לתקן את המזגן המקולקל. הבעיה שלא תמיד יש טכנאי מזגנים מומלץ שפנוי להגיע באותו היום או אפילו למחרת לשירותי תיקון מזגנים ובחודשי הקיץ הלוהטים טכנאי המזגנים הפופולאריים תפוסים לפחות שבוע ימים מראש. אז מה הפתרון ?

מאת: עידן שלומןשיפוצים28/01/201631 צפיות
חשמלאים מספקים כיום קשת שירותים רחבה ביותר שנוגעת לאספקטים שונים בכל עבודת שיפוצים בבית שלכם, בין אם מדובר בשיפוץ יסודי של כל הבית או ריענון של מערכת החשמל הביתית.

מאמרים נוספים בנושא חוק ומנהל

מאת: בנימין קלינגרחוק ומנהל20/11/222487 צפיות
קיבלת התראה על קנס מינהלי? בנית ללא היתר? חשוב לדעת את החוק בעניין קנסות מנהליים ,קנס קצוב ובעניין שימוש שלא ע"פ היתר הבנייה. חשוב גם לדעת שעומדים בפנייך מספר אםפשרויות בכדי לצמצם את ה"נזק" ולהמנע מקנס מינהלי. וגם אם קיבלת קנס מינהלי עדיין יש מה לעשות- לא סוף פסוק!

מאת: בנימין קלינגרחוק ומנהל22/10/222224 צפיות
הסרת צו למבנה מסוכן קיבלתם בדואר צו הריסה למבנה מסוכן מהרשות המקומית? לקבלת הצעת מחיר מהירה להסרת צו למבנה מסוכן כנראה שהמבנה עבר ביקורת של מהנדס העירייה והוא נחשד כמסוכן לציבור או לדיירים בו. יש מה לעשות! בודקים ומתחילים בתהליך של הסרת צו למבנה מסוכן.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומנהל31/08/222305 צפיות
חריגת בניה הינה מושג שגור המתייחס למה שמוגדר בחוק התכנון והבניה, בסעיף 203, כעבודה ו/או שימוש אסור: + עבודה אסורה מוגדרת בחוק כ ״בנייה או עבודה הטעונה היתר שנעשתה בלא היתר או בניגוד לתנאי היתר״. + שימוש אסור מוגדר כ ״1. שימוש במקרקעין הטעון היתר שנעשה בלא היתר, או בניגוד לתנאי היתר או שימוש במקרקעין בניגוד לתכנית; 2. שימוש בעבודה אסורה״.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומנהל30/05/222668 צפיות
מילון מונחים גולש יקר, האתר של קלינגר רישוי עסקים והתרי בניה מעניק לך מידע כללי עדכני ודינמי , ומידע נקודתי בתחומים ההנדסיים השונים ובהם רשוי ופקוח על הבנייה ותכנון בשילוב מפות גאוגרפיות עדכניות ומדויקות. בחלון זה תוכל לקבל מידע על מונחי יסוד בתחום ההנדסי / גאוגרפי ומידע אודות יכולות המערכת בתחומים שונים. להלן תאור של מספר מונחי יסוד שיקלו עליך את הגלישה

מאת: בנימין קלינגרחוק ומנהל30/03/222816 צפיות
עיריית תל אביב-יפו עושה מאמצים רבים לאתר עבירות בנייה, פיצול דירות או שימוש בלתי חוקי בנכסים ולטפל בהן. במקרה בו קיים חשד בנושאים אלו, אנא מלאו טופס תלונה ואנו נבדוק את החשדות ובמקרה הצורך ננקוט בדרכי אכיפה שונות. המחלקה יכולה להמליץ על תביעה משפטית המבוססת על הנתונים המצויים בידנו לצורך הוכחת ביצוע עבירה. לשם כך, חשוב שתתארו את כל פרטי המקרה ותציינו את פרטיכם המלאים (שם מלא, מספר טלפון, דואר אלקטרוני) על מנת שנוכל לעדכן אתכם בסטטוס הטיפול בפנייתכם. הטיפול בפניות למחלקת פיקוח על הבנייה נעשה בכפוף לחוק התכנון והבנייה.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומנהל03/08/211711 צפיות
אנו משרד בנימין קלינגר שמחים לבשר כי לאחר מחקרים ו מאמצים רבים רשמית: אושרה "חלופת שקד" לתמ"א 38; "מתווה אופטימלי שגובש לאחר תהליך חשיבה מעמיק" החלופה כוללת בין היתר גם התייחסות ל"קביעת כללים לעניין חבות בהיטל השבחה על תוכניות" – נושא שלא עמד במרכז מסיבת העיתונאים בחודש שעבר, שבה הכריזה השרה שקד על התוכנית פחות מחודש לאחר ההכרזה – אושר התיקון לחוק התכנון והבנייה של שרת הפנים, הוא "חלופת שקד" לתמ"א 38.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומנהל21/06/211804 צפיות
שמים סוף לבירוקרטיה- אז אתם שואלים איך עושים את זה? כל בעל עסק, חברה או תאגיד אשר ניסה לפנות בעבר לרשויות עבור רישיונות, היתרים וכיו"ב, וודאי נתקל בבירוקרטיה העצומה שמשמעותה קשיים רבים בדרך, ובזבוז מיותר של זמן וכסף, ולעתים קרובות אף פנייה למגוון אנשי מקצוע ששירותיהם אינם מצליחים לזרז את התהליך מול הרשויות. כתוצאה מכך, בעלי עסקים שונים נוטים להתייאש ואף לא לפנות מלכתחילה לרשויות, וע"י כך מסתכנים בעבירה על החוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica