חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בדק בית למה צריך?

מאת: shlomy בניין ואחזקה - כללי20/02/20191412 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הנתונים שתקבלו כתוצאה מהבדיקה הזו יאפשרו לכם לאמוד את מצבו האמיתי של הנכס, יאפשרו לכם להבין את היתרונות והחסרונות שלו, להעריך נכון יותר את שווי הנכס ובמידת הצורך, לדרוש תיקונים של הליקויים או הבעיות שהתגלו בבדיקת בדק הבית.

בדק בית היא אחת הבדיקות שמוכיחות את יעילותיים יותר ויותר בשנים החרונות בין אם מדובר על בדק בית דירה מקבלן או בדק בית לדירה יד שניה, כמות הליקויים שניתן למצוא יכולה לחסוך עבורכם המון כאב ראש ובעיקר כסף רב שלא תוכנן להוציא.

בין הבדיקות העיקריות שנכללות בבדק בית ניתן למצוא:

בדיקת צנרת ורטיבות

זו הבדיקה הנפוצה ביותר, ולצערנו החלק הגדול ביותר בו בוצעים בעיות וליקויים. בניגוד למה שאתם חושבים, רטיבות לא תמיד נראית לעין, ולפעמים לוקח זמן רב עד שמתחילים לראות את הסימנים שלה על הקירות, ולכן ככל שיגלו אותה מוקדם יותר, כך ניתן לפתור את הבעיה מהר יותר. בדיקה זו חיונית מאוד במיוחד בבתים מיד שניה, בהם פעמים רבות כבר קיימת הרטיבות, אך גם בבתים חדשים בודקים האם הצנרת איכותית מספיק ובנויה נכון.

בדיקת איטום

בבדיקת בדק בית בוחנים גם את האיטום - האם יש תשתית שתמנע רטיבות או לא. לדוגמא, בבית חדש אתם בוודאי לא תראו רטיבות מיד עם הכניסה אל הבית, אך בדק בית יכול לאתר ליקויים באיטום או בחומרי הבניה אשר יובילו לרטיבות בחורף הבא או בזה שאחריו. האיטום הוא חיוני מאוד וליקויים באיטום יכולים ליצור בעיות ונזקים שיעלה לכם הרבה מאוד כסף לתקן, ולכן חשוב לדעת על כך מראש.

בדיקות שונות

בשנים האחרונות ישנה עליה גדולה במודעות לסיכוני הקרינה, ורבים רוצים להיות בטוחים כי הם נכנסים לבית ללא סיכונים סביבתיים קשים, ובדיקת קרינה מאתרת זאת. בנוסף, גז ראדון הינו גז מסוכן אשר נפלט מהאדמה ולכן חשוב לבצע בדיקה האם הוא קיים בבתים צמודי קרקע ובמיוחד בחדרי ביטחון תת קרקעיים.

בדיקת חשמל

עוד בדיקה חשובה מאוד הינה בדיקה של מערכת החשמל, אשר בה כל ליקוי, אפילו הקטן ביותר, יכול לגרום לסיכון חיים. לכן חשמלאי מוסמך יבדוק לעומק את מערכת החשמל בבית ויאשר לכם כי הכל הותקן בצורה נכונה וללא סיכונים, וכן יבדוק את עומס החשמל בבית ונקודות רגישות במערכת שיכולות לגרום לסיכון או להפרעות באספקת החשמל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shlomy

מאת: shlomy עסקים - כללי13/10/201268 צפיות
בייחוד בזמנים מאתגרים שכלכלות רבות בעולם מתמודדות, ישנם משקיעים רבים שמחפשים אפיקים שבבוא העת יוכלו לקבל תשואות גבוהות מהרגיל, יובל זיו וחברת פסיפיק הולדינגס עם דוגמה אחת לחברות שמתמחות בדיוק במקומות אלו.

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205516 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: shlomy שיפוצים27/03/191821 צפיות
אם בניתם בית חדש, אתם עומדים להיכנס לדירה מקבלן או עומדים לרכוש בית מיד שניה, בוודאי שמעתם על המושג "בדק בית". בדק בית הינה בדיקה יסודית ובה בודקים את הבית על כל חלקיו השונים והמטרה של הבדיקה היא לאתר ליקויים שונים במבנה ובבניה ולאפשר לכם לדעת את מצבו האמיתי של המבנה.

מאת: shlomy בריאות נשים13/03/191730 צפיות
יובש נרתיקי הינו מצב בו אין רטיבות בנרתיק, ומדובר במצב שכיח מאוד אצל נשים בגיל המעבר, אך ניתן לראות זאת גם פעמים רבות אצל נשים בגילאים צעירים.

מאת: shlomy בריאות נשים24/02/196632 צפיות
נשים רבות סבורות כי מדובר בניתוח נדיר, אך לא כך. בישראל מבוצעות כ 5000 כריתות רחם בכל שנה, ומדובר בניתוח מוכר ושכיח ברוב העולם. אמנם מדובר בניתוח המלווה בחששות רבים, אך אחוזי ההצלחה שלו גבוהים.

מאת: shlomy בריאות נשים24/02/192174 צפיות
המושג היסטרוסקופיה אבחנתית אולי נשמע לכם כמו שם מפוצץ וקצת מלחיץ, אך בפועל זה ממש לא ככה. היסטרוסקופיה אבחנתית הינה בדיקה אשר מבוצעת בנשים לצורך איתור בעיות בתוך חלל הרחם. מדובר בבדיקה פשוטה יחסית אשר מבוצעת במקרים רבים של בעיות בחלל הרחם, או חשש לבעיות כאלו ואחרות.

מאת: shlomy בניין ואחזקה - כללי20/02/191194 צפיות
מפקח בניה הוא בעל מקצוע ששומר על האינטרסים שלכם ולכן חשוב להזמין לכל עבודת בניה, ולא רק לפרויקטים גדולים. גם אם אתם בונים את הבית שלכם בבניה פרטית, אל תוותרו על מפקח בניה מקצועי.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222814 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223125 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211375 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211334 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211593 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211569 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211758 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica