חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

. שותף יכול להיות הדבר הכי טוב שקרה לכם בחיים

שותפים /ערן מלכי

בעלי עסקים רבים בוחרים לקחת להם שותף עסקי מסיבות שונות, אך צריך לדעת כי שותפים הם מסיבות רבות סוג של בני זוג ,כמעט כל מהלך של השותפים גם בעסקים שיש להם בנפרד משפיע על העסק המשותף . זה יכול להשפיע בנושא מימון, נכונות אחד השותפים להיות יותר מעורב בהליכים המתרחשים

או לחילופין לא לטרפד כאלה . שותף יכול להיות הדבר הכי טוב שקרה לכם בחיים. ושלא תבינו לא נכון צריך להשקיע בזה בדיוק כמו בזוגיות ,כולל להבליג ולא לקנא לדעת לקחת את מה שהשותף פחות טוב בוא עליכם, ולדרוש לקיחת אחריות מהשותף בדברים אחרים . וכמובן לשלוח פרחים בחג .

אך ישנה מציאות והיא מתרחשת בעיקר בעסקים חדשים אך לא רק , בהם השותפים פשוט לא מתקשרים. קונספט שיווקי שונה, או ראיה שונה בכל מה שנוגע להתנהלות הפנימית בעסק, אם מוסיפים לזה מיתון קטן בהכנסות , אז יש לנו פצצה מחוברת לטיימר. ללא עזרה חיצונית ניתן רק לספור אחורה את הזמן שנשאר לשותפות הזאת ביחד, במקרה כזה חייבים התערבות של יועץ עסקי מכיוון שכאשר השותפים הבינו שיש בעיה . כבר נוצר איזה שהוא נזק עקיף לעסק, על כן המוכנות של המעורבים חייבת להיות מוחלטת. בתהליך כזה אין מקום לניסיון חיים או לאגו ,כל הצדדים צרכים להבין כי טובת העסק היא שחשובה ולא מה יגידו הברנז'ה , או מה יכתבו בעיתון.

ההמלצות שלי הן , כאשר אתם מחליטים לקחת שותף, לפני ההקמה של העסקאו לעסק עובד, עשו זאת בסבלנות .לא כל מי שאתם מכירים הוא שותף שיגרום לכם ולעסק הפריה הדדית, ברוב המצבים בעיות צצות בגלל ציפיות שונות של אחד מהשני ותקשורת לקויה .(חברים שמכירים שנים אך לא עבדו אף פעם ביחד ולא חלקו מציאות של עסק משותף ) לשתות בירה ביחד ולהקים עסק זה שתי דברים שונים.

קבלת שותף זה כמו לקבל מישהו לעבודה ואף יותר. עם ראיון עבודה הוא לא הצד החזק שלכם , תמצאו יועץ שזה התחום שלו. חשוב לברר מי השותף המיועד, האם פעל בעבר, מה נקודות חוזקה מוכחות שלו ומה חולשותיו ,להתקשר ולשאול המלצות ,שימו לב לניואנסים הקטנים כאשר מישהו מחווה דעה, על השותף המיועד, לא תמיד הוא ירצה לומר דברים שלא נשמעים טוב, לעיתים יבחר לומר את האמתבדרך שונה.

יועץ עסקי מגיע ממקום אחר,דעתו אינה מוסחת מאלמנטים רגשיים, הוא לא שותף להתרגשות הראשונית שלכם בפתיחת העסק, ואינו משתתק כאשר יש בעיות בעסק קיים, תפקידו לתת לכם את הדעה או הדרך הכי אובייקטיבית ונכונה כפי שהוא מכיר על מנת להביא שותף חדש לעסק .

כמובן הסכם משפטי מחייב. על שני הצדדים להבין, כי הסכם הוא הדבר אולי היחיד שיגן על העסק שלהם מעצמם, כאשר המצב לא כפי שחזו והבעיות צצות, ההסכם בפעמים רבות מסמן את הדרך

כפי שסיכמתם בהתחלה , כמובן שניתן לשנות אותו בהתאם למצב ובתנאי ששני הצדדים מסכימים על כך.

* הכתבה נכתבה בלשון זכר משיקולי נוחות אך היא פונה לנשים וגברים כאחד

הכותב הוא בעל חברה

לייעוץ עסקי

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ערן מלכי
ייעוץ עסקי
www.EMP.org.il
info@EMP.org.il
050-456-91-70

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ערן מלכי

מאת: ערן מלכיאימון מנהלים08/01/101298 צפיות
מנהל מכירות מצוין אמר לי פעם בראשית דרכי , איש מכירות טוב צריך שלוש תכונות בסיסיות במהות האישיות שלו מלבד חוש מסחרי , יושר , התמדה והגינות , את כל השאר אפשר ללמד , לקח לי זמן מאז אותה שיחה על מנת להבין שהוא צודק , וזה מתחבר נהדר למאמר שקראתי פעם על תורת הבושידו שפירושה דרכו של לוחם והייתה הבסיס על פיו פעלו לוחמי הסמוראי במאה ה19 ביפן גם להם היו שבעה תכונות שלוחמים היו צרכים לפעול על פיהם , יושרה, אומץ, נדיבות, הוקרה, יושר, כבוד ונאמנות .

מאת: ערן מלכיייעוץ עסקי28/12/09954 צפיות
עסק חדש או כזה שכבר קיים דורש תשומת לב רבה לפרטים ,אשר ביחד יוצרים את המוצר או השרות.

מאמרים נוספים בנושא אימון למערכות יחסים

מאת: כרמי אומרואימון למערכות יחסים19/04/205471 צפיות
יואב התקשר אלי "יש לנו משבר בקשר. אשתי ראתה אותי יוצר קשר באתר הכרויות עם נשים אחרות. יש לי צורך להכיר נשים נוספות ואני רוצה לפתוח את הדברים ולשים אותם על השולחן. אנחנו התחתנו בגיל עשרים ולא התנסתי עם נשים נוספות. אני רוצה שהיא תבין את הצורך שלי". לאחר שיחה נוספת עם אשתו, שרצתה להכיר אותי בטלפון קבענו להיפגש למחרת.

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים24/12/173100 צפיות
שבע דרכים עיקריות להתקרב לאנשים רובן ככולן נשענות על מחקרים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים03/12/172648 צפיות
איך לחיות את החיים הללו בלי לפגוע באחרים אך גם בלי לפגוע בעצמנו זה אחד האתגרים הגדולים בחיים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים19/11/172738 צפיות
אם יש לכם יחסים לא טובים עם מישהו במשפחה שלכם, אל תחכו לרגע האחרון. תעבדו על היחסים הללו ותחסכו לכם ולסביבה שלכם שנים של כאב, כעסים ובזבוז אנרגיה אדירה.

מאת: אורלי גולד זנדברגאימון למערכות יחסים22/11/162232 צפיות
את נורא רוצה אהבה, למצוא את האחד שלך ולחיות איתו באושר ועושר.. אך מדוע זה לא קורה? מדוע את עדיין לבד? 6 שלבים ליצירת זוגיות.

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים17/07/161671 צפיות
זוג שהיה במשבר הגיע אלי לאימון וקיבל כלים איך לשפר את היחסים ביניהם. יש גם טיפים לכם הקוראים שתוכלו להתחיל ליישם מיידית.

מאת: רוני הכהןאימון למערכות יחסים11/05/162395 צפיות
לשמור על מערכת היחסים טובה ומתפקדת מצריך ביצוע של פעולות רבות כדי שמערכת היחסים תחזיק מעמד לאורכן של שנים רבות מבלי לחוש כי נמצאים במקום שבו לא רוצים להיות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica