חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסחר והשקעה בבורסה

מאת: חברת הקידום ask4webהשקעות12/01/2010935 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מסחר בבורסה

הבורסה היא לב ליבה של הפעילות הכלכלית בשווקי ההון, וככזו היא מרכזת הזדמנויות רבות להשקעה ולרווח. הבורסה היא המקום בו תוכלו לרכוש יחידות בעלות על סוגים רבים ומגוונים של חברות, לרכוש ניירות ערך בהתאם לניתוח האישי שלכם את מצב השווקים ולהרוויח או להפסיד בהתאם לתחזיות שלכם. מסחר בבורסה מאפשר לכם גם אפיקים סולידיים הכוללים סיכון נמוך לצד תשואה נמוכה יחסית, ופעמים רבות הם כדאיים יותר מאשר אפיקים סולידיים מחוץ לבורסה. אם גם לכם יש סכום כסף פנוי, גם אם לא גדול, ואתם מעוניינים להתחיל להשקיע ולסחור בבורסה אנחנו כאן בשבילכם ובמאמר זה ננסה להסביר מהו ההבדל בין סוחר בבורסה לבין משקיע בבורסה, ולספק לכם מספר טיפים חשובים לסוחרים מתחילים.

על מסחר בבורסה ועל השקעה בבורסה

מניות הן למעשה יחידות בעלות על חברות מסוימות, הן מקנות למחזיק בהן זכויות הנובעות מהבעלות שלו על החברה וכן יש להן שער מסוים (למעשה- מחיר) המושפע מביצועי החברה, הסביבה העסקית והתחרותית שלה וגורמים פנימיים נוספים, לצד גורמים חיצוניים כמו מצב הכלכלה המקומית, המצב הביטחוני ועוד. ישנם אנשים הקונים מניות בכדי למכור אותן בעוד אנשים אחרים קונים מניות על מנת להחזיק בהן.

כאן טמון ההבדל הגדול בין מסחר בבורסה ובין השקעה בבורסה- סוחר הוא זה אשר מטרתו היא לקנות בזול ולמכור ביוקר, ואילו משקיע הוא זה אשר מטרתו היא להחזיק מניות של חברות טובות המבטיחות לו תשלומי דיבידנדים נאים ושמירה על ערכן לאורך זמן. במילים אחרות- סוחר קונה מניות על מנת למכור אותן בטווח הקצר ואילו משקיע קונה מניות במטרה למכור אותן בטווח הארוך. שניהם עושים שימוש באותו מידע, שניהם חשופים ללחצים דומים ושניהם נוטלים על עצמם סיכונים במטרה לגרוף רווחים, אולם הם פועלים על פי אסטרטגיות שונות ולרוב הם גם בעלי אופי שונה. אז מי אתם- משקיעים או סוחרים?

מסחר בבורסה – טיפים לסוחר המתחיל

·         שימרו על קשר קרוב עם תיק ההשקעות שלכם- ככל שתתרחקו מתיק ההשקעות שלכם וככל שהקשר שלכם איתו יהיה רופף יותר כך גדל הסיכוי שתופתעו לגלות בו הפסדים מ מניות שלא ידעתם על קיומם. בדקו מדי יום מה מצב תיק ההשקעות שלכם והתאימו את פעולות ההשקעה שלכם.

·         רכשו כמה שיותר מידע- בשווקים פיננסיים מידע שווה כוח, וככל שיש לכם יותר מידע אמין ומדויק כך יש לכם יותר כוח שאותו תוכלו לנצל על מנת להפיק רווחים. מנוי לעיתונים כלכליים, כמה אתרי מסחר מובילים במועדפים שלכם, מעקב אחר המלצות אנליסטים ומעקב אחר חדשות בכלל יכולים לספק לכם מידע רב ומבוסס, לעזור לכם לברור את העיקר, להפריד אותו מהתפל ולהתבסס עליו בהשקעות שלכם.

·         הימנעו מללכת שבי אחר המלצות ושמועות בלתי מבוססות- למרות חשיבות המידע, הקפידו לא ללכת שבי אחר שמועות והמלצות בלתי מבוססות. בדקו היטב את המידע שמגיע אליכם והצליבו כמה מקורות מידע לצורך כך.

·         לאט לאט ובזהירות- אם אתם משקיעים חדשים אל תקפצו עמוק מדי למים. הגדירו תחילה סכום כסף קטן יחסית בו תשמשו על מנת לעשות את צעדיכם הראשונים, ללמוד ולהתנסות. כאשר אתם מרגישים מנוסים מספיק המשיכו הלאה.

·         אל תתעלמו מעלויות העסקה- לכל עסקה בבורסה ישנן עלויות, ועל מנת להשקיע באופן נכון חשוב לקחת עלויות אלו בחשבון. לפעמים הן עשויות להטות את הכף לרעת העסקה.

·         הגנו על ההשקעות שלכם- פזרו את השקעותיכם בין אפיקי השקעה שונים, הגדירו את רמת הסיכון המקובלת עליכם והקפידו להישאר בה.

·         אל תלוו כסף על מנת להשקיע- השתמשו בכדי להשקיע אך ורק בכסף שלכם ולעולם אל תלוו כסף על מנת להשקיע. התוצאה עלולה להיות הרת אסון.

 



תגיות המאמר: מניה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים וקידום אתרים בגוגל אתרים

אתרים מומלצים נוספים:
fitportal עוזרת לכם בדיאטה ונותנת דיקור סיני.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חברת הקידום ask4web

מאת: חברת הקידום ask4webבורסת ת"א12/01/101727 צפיות
כולנו חשופים בשנים האחרונות ליותר ויותר חדשות בתחום כלכלה. מהדורות החדשות מייחדות לכך זמן שידור גדול הרבה יותר מבעבר, תוכניות על כלכלה משודרות יותר ויותר בערוצי הרדיו והטלוויזיה השונים ואפילו בבתי הספר התיכוניים כלכלה הוא מקצוע מבוקש לבגרות כחלק מתוכנית הלימודים. אין אלא לברך על כך, שוק ההון טומן בחובו הזדמנויות רבות, וחבל כי רק מתי מעט יהיו חשופים אליהם.

מאמרים נוספים בנושא השקעות

מאת: SEOMANהשקעות21/01/181564 צפיות
המדריך להשקעה חברתית מניבה הוא גם זה שיעזור לכם להבין איך להשקיע נכון במיזם סטארט-אפ חדש עם פוטנציאל לרווחיות גבוהה. אין ספק כי זהו גיוס המונים שווה זהב, במידה ותדעו מהו גובה פוטנציאל ההצלחה של כל אחד מהמיזמים והפרויקטים המגייסים כעת סכום גבוה להשקעה בכדי לפרוץ לשוק המקומי והבינלאומי.

מאת: רוני הכהןהשקעות28/03/173055 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשים לב כי התחרות בין ספקים שונים של שירות בהחלט עלתה מדרגה, והדבר כולל גם את ענף הבנקאות אשר מנגיש אל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים איכות גבוהה יותר של שירות בכל היבט אפשרי. שכחו מהימים שבהם קיבלתם עט מהאדם שמנהל לכם את החשבון.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171706 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: גיא חזןהשקעות17/01/171772 צפיות
גם אם מדובר בקרן השקעות נדל"ן המשוייכת ומנוהלת ע"י גוף השקעות גדול ומוכר – זה עדיין לא ערובה להצלחה או ביטחון כלכלי. ברגע שהכסף יוצא מחשבון הבנק שלך – אינך שולט בו יותר והסיכון שנטלת – גבוה ביותר.

מאת: גיא חזןהשקעות26/12/161751 צפיות
בשנות ה – 80 האינפלציה בישראל הגיע לרמה של 400% בשנה. ובכלל, מדינת ישראל חיה והתקיימה בתוך כלכלה אינפלציונית מאז הקמתה. תושבי ישראל התרגלו כי האינפלציה היא תושבת קבע וכספם נשחק בכל שנה ושנה.

מאת: שלום כהןהשקעות22/11/161599 צפיות
קופות גמל הן מכשיר חיסכון פנסיוני אשר מאפייניו קבועים בחוק. חיסכון בקופות גמל אפשרי לכל אזרח בישראל אם כאפיק חיסכון פנסיוני מרכזי ואם...

מאת: גיא חזןהשקעות13/04/161469 צפיות
הלקוחות של ענבל אור כנראה ולכאורה הפסידו את כל כספם. כל שקל שעבר לענבל אור לא ישוב עוד לעולם והמשקיעים, קוני הדירות, איבדו כך את כספם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica