חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ריפוי כאבי סיאטיקה ופיריפורמיס מהר

אחד הכאבים  שפוגעים  מאוד בתפקוד היומי ובאיכות החיים הם של מי שסובל מכאבי פיריפורמיס סינדרום או סיאטיקה.
מבן אדם שהתהלך באופן חופשי וללא תלות,האדם הסובל מתועות אלו הופך בין לילה לאדם הסובלת מגרירת רגל והקרנות ,במאמר זה ארצה לפרט איך ניתן להקל ולרפא תופעות אלו.

מהו כאב של פיריפורמיס סינדרום או סיאטיקה  ?

תופעות של שניהם די דומות,רופא יכול לאבחן את מקור הכאב.

כאבחנה העיקרית היא בין סיאטיקה לבין סינדרום פיריפורמיס. לשניהם יש כאב שמקרין לתוך החלק האחורי של הרגל. במקרים של סיאטיקה היא כתוצאת פריצת דיסק לאומת סינדרום פיריפורמיס שהוא כתוצאת התקבצות השריר פיריפורמיס שמקיף את עצב.

הלחץ על העצב והכאב המלווה, מוכר מאוד לאנשים הסבלים מפריצת דיסק,לאחר תאונה ואף במהלך ההריון ועוד..

כמובן שאיכות החיים נפגעת ,מקשים על תפקוד נורמלי,מצריך פיזוטרפיה ,לקיחת משככי כאבים ולצערנו אובדן ימי עבודה או לימודים,חוסר שקט המקרין על כל תחומי החיים שלנו.

מוכר לך? סובל מהתופעות הללו?

מכיון שאני מאמינה שמודעות עצמית וטיפול עצמי יכול לתת את התוצאות הטובות ביותר מכל התערבות מכנית- מסאג' או פיזיוטרפיה ובטוח עדיף על התערבות כימית-לקיחת תרופות ומשככי כאבים שלאורך ציר הזמן יפגעו במערכות גופניות.

קיימת שיטת ריפוי עצמי אשר מלמדת תרגילים לשחרור וריפוי עצמי מבוססת על פילאטיס ,יוגה ועוד שיטות אימון ,תרגלתי את התרגילים והשיפור הגיע מיידית השיטה כאמור מבוססת על תרגול עצמי לריפוי גופך,עם תירגול של  עשר דקות של תרגילים מיוחדים מדי יום,מרגישים הקלה במצב תוך מספר ימים .

אין סיכון כלל וכלל,התערבות חיצונית לא קיימת ,היפה בתרגול הוא שרק אתה עוזר לגופך ומרפא את עצמך על ידי תנועה!

מוזמן לנסות,תרגול של שלושה ימים יחזיר אותך למה שהיית.

מקווה שעזרתי במידע ותחלים במהרה,בריאות שלמה!

לחץ כאן בכדי להצטרף  ולהתגבר על כאבי הסיאטיקה או פיריפורמיס תוך 3 ימים. אתה מוזמן  כעת להכנס לקרוא מידע על  ריפוי בעיית סיאטיקה באופן עצמאי.

לאחר שיפור במצב ,ממליצה על שיטת פילאטיס פעמיים בשבוע בנוסף ואת התרגילים לגב 10 דקות כל יום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בריאות גופנית היא שילוב של כתוצאה של בריאות נפשית ..וההיפך.

תלויים אחד בשניה, אני רואה שליחות בעזרה מכל תחום לכל אחד.


 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אליס פ.סטפן

מאת: אליס פ.סטפןמיניות ובריאות מינית29/04/152040 צפיות
?מהו הרפס באברי המין ואוראלי ישנם שני סוגים של זיהומי הרפס, הרפס הפה והרפס גניטלי; שניהם מדבקים. העובדה הערמומית ביותר על הרפס היא שזה יכול להיות וירוס בלתי נראה; זה אפשרי לאדם שיש לי ולהפיץ גם סוג של נגיף הרפס ואפילו לא יודע שיש לו או לה הרפס. הווירוס שמדביק אדם עם הרפס פה נקרא סוג הרפס סימפלקס 1

מאת: אליס פ.סטפןרפואה21/02/151667 צפיות
?סובל מטינטון אם יש לך טינטון, אתה צריך לדעת איך כל הרעשים האלה באוזן כואבים ומתסכלים יכולים להיות. הם יכולים להכות בכל עת ביום, ויכולים להיות יותר גרועים בלילה. אתה בטח היה נותן הכל כדי לקבל קצת הקלה. אבל זה כמובן קל יותר להגיד מאשר לעשות. התרופות שהוצעו על ידי הרופא יכולות לתת הקלה מסוימת. אבל הרעשים תמיד חוזרים.

מאת: אליס פ.סטפןאסטמה ואלרגיה13/05/145959 צפיות
מהם הסוגים של פסוריאזיס? אם אי פעם יש לך עסק עם פסוריאזיס שאתה מכיר את ההרגשה של נאבק עם עור אדום, מגורה , מכוסה קשקשים . האם אתה יודע איזה סוג של פסוריאזיס יש לך ? היית אפילו מודע היו יותר מאשר רק סוג אחד ? יש , למעשה, שלושה סוגים עיקריים של פסוריאזיס ולמרותשהתסמינים הבסיסיים הם אותו הדבר, הם כולםקצת שונים.

מאת: אליס פ.סטפןדיאטה ותזונה28/01/141268 צפיות
קבל את הגוף של החלומות שלך עם עקרונות פקטור שומן הפסד פקטור שומן הפסד מכיל הנחיותלתכנית אורח חיים בריאה מהירה שיכולה לעזור לכל אחד בכל מצב פיזי לאבד שומן בבטן לא רצוי. מהעיקרון הראשון של הכנה להצלחהלאחרונה , FLF מיישםאת אורח החיים של כושר, אכילה נכונהלגוף שלך,ואת היחס הנפשי שנדרש כדי להגיע למשקל המטרה שלך. הספר הוא סד מלא של מעשי , עד לעצתי אדמות.

מאת: אליס פ.סטפןדיאטה ותזונה16/07/131240 צפיות
זריקת מוטיבציה לתרגול בשביל להרזות לגלות משהו כדי להניע אותך לתרגיל,לשרוף שומן.. למרות שרוב האנשים אינם מודעים לאופן פעילות גופנית משמעותית היא לירידה במשקל, רבים מתקשים בעצמם לעשות את זה. יש אחרים שמעולם לא נראו יכול למצוא את הזמן. מציאות היא שפיתוח פעילות גופנית שגרתי יכול להיות קשה כאשר אתה מתחיל.המפתח הוא לפתח אורח חיים שהוא אדיב לשגרת פעילות גופנית.

מאת: אליס פ.סטפןבריאות ורפואה כללי27/05/131239 צפיות
כיצד ניתן לדעת אם יש לך מחלה אוטואימונית? יש הרבה סימפטומים הקשורים למחלות אוטואימוניות. חלקם עשויים להופיע לנופלים תחת אותה קטגוריה כמו מחלה אוטואימונית, אבל הם ממש לא קשורים. אם אתה כל יש ספקות, לחפש את הטיפול של רופא כדי לקבל את האבחנות הטובות ביותר. רבות אחד או שניים מתסמינים אלו, או בעיות אחרות פעמים, יעלו. זה בדרך כלל רק בעיות אמיתיות כאשר יש לך יותר מאחד בכל פעם, או שהם כמוה לעתים קרובות.

מאת: אליס פ.סטפןבריאות נשים24/05/132846 צפיות
תסמינים של שרירנים ברחם זיהוי הסימפטומים של מחלה הוא הצעד הראשון לקראת אבחנה נכונה ובזמן ריפוי. לכן, הבנה של סימנים ותסמינים הבסיסיים של שרירנים ברחם, יכול ללכת דרך ארוכה בקבלת עזרה בזמן ובכך עוצר את הצמיחה והתפתחות של שרירנים נוספים. בדרך כלל, הנוכחות של שרירנים קטנים אחד או שניים ברחם היא כמעט ולא מורגשת. זה כאשר שרירנים גדולים מתחילים להתפתח, או השרירנים לגדול במספר בתוך הרחם, כי זה הופך להיות מאוד לא נוח ובעייתי. זה כאשר הגוף שלך מתחיל להציג תסמיני שרירנים ברחם מסוימים שאתה חייב להיות מסו

מאמרים נוספים בנושא אורטופדיה ופיזותרפיה

מאת: simply smartאורטופדיה ופיזותרפיה02/03/212861 צפיות
ניתוח עמוד שדרה זעיר פולשני הוא האופציה הטובה ביותר, טיפול בכאב שאינו כירורגי או תרופה בעלת תופעות לוואי, מיקרוסקוטומיה אנדוסקופית היא ניתוח אנדוסקופי זעיר פולשני המאפשר הדמיה ישירה של הדיסק והעצבים. הליך זה משמש לדחיסה של שורשי עצבים שנפגעו על ידי דיסקי עמוד שדרה דחוסים.

מאת: רועי אראליאורטופדיה ופיזותרפיה23/08/201434 צפיות
כאבים הם סמן שמשהו אינו כשורה בגופנו. 80% מהאכולוסיה המבוגרת סובלת מכאבי גב תחתון וההתייחסות אליהן היא בדרך כלל בהבלגה.הפתרון הוא לתקן יציבה על ידי תרגול ייעודי שמתקן את נזקי הישיבה ומחדש את גופנו.

מאת: יצחק בכראורטופדיה ופיזותרפיה18/06/181334 צפיות
כאב בברכיים בעת עלייה במדרגות הם לרוב התסמין הראשון של דלקת פרקים ניוונית במפרקים הללו, יתר הסימנים והתסמינים יופיעו מאוחר יותר. בין יתר הסימנים והתסמינים של דלקת פרקים ניוונית בברכיים נכלול חוסר נוחות, נוקשות, כאבים וקשיי תנועה במגוון מצבים כולל הליכה, עמידה, ישיבה ולבסוף גם במצב של שכיבה במיטה. החוקרים הצביעו על הכאב בברכיים בגלל שימוש במדרגות כסימן ראשון לדלקת פרקים ניוונית לאחר שעקבו במשך 7 שנים אחר 4,600 חולים עם סיכון לחלות בדלקת פרקים ניוונית.

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה15/02/181365 צפיות
איך פועלים לשם שמירה על מצב בריאותי תקין גם על כסא גלגלים? קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה28/12/171465 צפיות
ישנם מטופלים, אשר סובלים מבעיות קשות בכף הרגל, כך שמטופלים אלה, יצטרכו הזמנת מדרסים בהתאמה אישית במכונים אורתופדיים מומחים. למשל, גם אלה שיש להם מנח ביו סימטרי לקוי, חוסר איזון מבני לקוי יזדקקו להזמנת המדרסים בהתאמה והזמנה אישית. מדרסים אלה, בטווח הרחוק יותר, יהיו יעילים וישפרו את התחושה של המטופלים. תחול ירידה בתסמינים, שיפור הפעילות היום יומית וכן ההתאוששות תהיה מהירה יותר.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה20/07/172610 צפיות
גם אם כבר התייאשתם מפיזיותרפיה, אל תמהרו ללכת לניתוח, היום ניתן כבר לטפל באמצעות גלי הלם שיסייעו רבות בהקלת הכאבים.. ישנם כאבים ובעיות שונו שניתן לטפל באמצעות גלי ההלם

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה04/04/171755 צפיות
ישבתם שעות ארוכות במשרד מול המחשב וכעת הגב מתחיל לסמן על מאמץ יתר של עומס הנוצר עליו בגין ישיבה ממושכת ללא פעילות יעילה לגוף?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica