חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משחקי רשת, מי מה ומדוע?

משחקי רשת

חלק גדול מתרבות ההנאה בימינו נעשה דרך האינטרנט, בין אם צפייה בסדרות טלוויזיה, האזנה למוסיקה, בילוי זמן ב- you tube , או מפגש עם אנשים מהארץ ומהעולם. הדובדבן שבקצפת עבור רבים מאיתנו הוא משחקי הרשת. האינטרנט מאפשר לנו, כאשר אנחנו מחוברים לרשת, ליהנות ממגוון עצום של משחקים שאינם דרושים הורדה או מקום בזיכרון המחשב.

התפוצה של משחקי רשת

במשך שני העשורים האחרונים, האינטרנט התפשט והפך להיות נגיש בכל מקום. כחלק מהתופעה הזאת משחקי הרשת הפכו להיות יותר ויותר נפוצים. בדרך כלל השחקן גולש לאתרי משחקים המציעים משחקים כחלק מהגלישה בהם. הרבה משחקי רשת אינם כרוכים בתשלום ומרוויחים בעיקר מפרסומות העולות באתר. כל עוד אתם במצב מקוון, העולם המרתק והמפתיע של משחקי רשת פתוח בפניכם. האינטרנט, וזוהי תופעה מדהימה,פורץ כמעט כל גבולות פיסיים ותרבותיים: האינטרנט מאפשר לשחקן לשחק באתר משחקים מכל מקום בעולם ולשחק עם שחקנים ממדינות רחוקות. אל תתפלאו אם כן, אם תמצאו עצמכם משחקים שש בש עם קוריאני משועמם.

מה הוביל לצמיחה הגדולה של משחקי רשת?

בשנות ה-90 משחקי הרשת נולדו לעולם בצורה לא ממפותחת של משחקי יריות פשוטים שהיום היו נראה מגוחכים בעיני חובב משחקים. השינוי האמיתי החל עם ההתפתחות של ה-Javaוהפלאש. שפות מחשב אלה פתחו עולם חדש עבר מתכנתי המשחקים ואפשרו להם לעלות דרגה מבחינה גרפית ורמת התחכום של המשחק על ידי שימוש בוידיאו, אודיו ועוד. בהמשך פלאש הפך להיות מרכיב באקספלורר, ובצורה זו התרחב מעגל המשחקים ברשת בכל רחבי העולם.

סוגי משחקי רשת

כאשר אנו מתייחסים למושג משחקי רשת אנו בעצם לא מגדירים את סוג המשחק אלא הטכניקה בה נעשה שימוש במשחק - החיבור לאינטרנט או טכנולוגיה חלופית. משחקי רשת בדרך כלל יהיו בעלי גרפיקה פשוטה יחסית במטרה למנוע הכבדה על התקשורת בזמן החיבור.

למעשה משחקי אינטרנט כוללים את כל סוגי המשחקים שניתן לחשוב עליהם: משחקי מחשבה ואסטרטגיה כמו שח מט, משחקי טריויה, פאזלים, משחקי לוח ומשחקי הימורים כמו פוקר, שניתן להמר בהם בכסף וירטואלי או אמיתי באתרי הימורים שמהותם שונה מאתרי משחקים רגילים.

ההיצע של משחקי רשת הוא עצום. משחקי רשת כוללים את המשחקים הפשוטים ביותר כמו פאזלים ומשחקי טריוויה, ועד למשחקים המציעים לשחקנים עולם וירטואלי רב-משתתפים. משחקי רשת אפשר לשחק לבד, כמו באבלס, נגד המחשב או עם מספר שחקנים אחרים כמו שש בש ופוקר. קיימים גם בהם משתתפים מאות ואף אלפי שחקנים המשחקים ברשת בו זמנית. לאחרונה, משחקים דרך רשתות חברתיות כמו פייסבוק פתחו ערוץ נוסף של משחקי רשת ממכרים כמו החווה, בהם ניתן לשחק לבד או עם חברים.

באבלס

אחד מהמשחקים הכי פופולאריים ברשת הוא משחק הבאבלס. מדובר במשחק פשוט יחסית מבחינה גרפית וגם מבחינת תחכום השימוש בו וחוקי המשחק, כל זאת לא הפריע לבאבלס להפוך לאחד מהמשחקים המוכרים והממכרים ביותר באינטרנט. במשחק הבאבלס השחקן משגר כדורים בצבעים מתחלפים בתוך לוח המשחק. המטרה במשחק היא יצירת רצף של שלושה כדורים או יותר באותו הצבע. אם מצטברים כדורים בצבעים שונים הם מתחילים לנוע למטה לכיוון מקום שיגור הכדורים על ידי השחקן ואז אפשר להיפסל. במשחק הבאבלס נדרשת מהשחקן ערנות, מהירות ודיוק כדי לפגוע בכמה שיותר כדורים באותו צבע וכך לצבור נקודת. בשל הפופולאריות הרבה של המשחק אתרי משחקים רבים מציעים את המשחק בגרסאות גרפיות מעט שונות מאתר לאתר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנו מזמינים אותכם להנות משפע של משחקים סרטים ועוד מגוון רחב של אפשרויות. קהילת פורומים
TRP , המקום המתאים בשבילך.

העלאת תמונות בקלות במהירות וביעילות. uppy העלאת תמונות עם חיוך :P

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורון היינה

מאת: דורון היינהאינטרנט - כללי16/09/101192 צפיות
לאחרונה אני רואה תופעה מוזרה שנקראת קהילת פורומים , החלטתי לנסות ולבדוק את פשר הדבר, נכנסתי לאתרים ופורומים המחשיבים את עצמם כקהילת הפורומים הטובה בארץ ונוכחתי לגלות שאין זה הדבר.

מאת: דורון היינהטלוויזיה16/09/101376 צפיות
סדרת הדרמה של הוט העוקבת אחר קורותיה של משפחת פשע מאורגן מגיעה לעונה שלישית. האם כוכב הסדרה, נדב אסולין יכנס לעולם התחתון?

מאת: דורון היינהמשחקי כדור12/07/102064 צפיות
כולנו אוהבים להשתתף בהימורים אם מדי פעם או באופן קבוע מתוך תקווה לזכייה בפרס כספי. במסגרת הימורים חוקיים בישראל ניתן להמר על הימורים אשר נמצאים תחת פיקוחה ובאישורה של המדינה. משחקים עיקריים שניתן להמר בהם כוללים הגרלות השונות מטעם מפעל הפיס ובראשן הלוטו והימורי ספורט, בהם טוטו וטוטו ווינר מטעם המועצה להסדר ההימורים בספורט.

מאת: דורון היינהרכב08/07/101922 צפיות
רפורמות שהתרחשו בשנים האחרונות עתידות לשנות את שוק יבוא הרכב הישראלי. תקנה חדשה פותחת אופציה חדשה ליבוא רכב מקביל. כמו כן הקלות במכס מחזקות את הבחירה ביבוא רכב אישי.

מאת: דורון היינהניהול תוכן07/07/101314 צפיות
אנשים רבים, בכל השכבות החברתיות והגילים, מעלים תמונות לרשת האינטרנט. האינטרנט מאפשר העלאת תמונות מהירה וקלה. באופן זה מיליוני אנשים ברחבי העולם יכולים לחלוק חוויות אישיות עם חבריהם ועם אנשים שמעולם לא פגשו ולא לדאוג כי התמונות יימחקו מזיכרון המחשב.

מאת: דורון היינהפורומים וקהילות02/07/101524 צפיות
לאחרונה אני רואה תופעה מוזרה שנקראת קהילת פורומים , החלטתי לנסות ולבדוק את פשר הדבר, נכנסתי לאתרים ופורומים המחשיבים את עצמם כקהילת הפורומים הטובה בארץ ונוכחתי לגלות שאין זה הדבר.

מאת: דורון היינהרכב01/07/101707 צפיות
בשנים האחרונות חלו שינויים משמעותיים בתקנות החלות בשוק יבוא הרכב. לאחרונה חלה רפורמה משמעותית המתירה יבוא רכב מקביל. בשל מגמות אלה אנו מאמינים כי כדאי להכיר את השיטות השונות ליבוא רכב בישראל.

מאמרים נוספים בנושא משחקים באינטרנט

מאת: רוני הכהןמשחקים באינטרנט27/09/143479 צפיות
משחקים לאקס בוקס יהיו מתנה נהדרת בעבור הילדים, אנו כהורים מוזמנים להכיר את עולם הילדים ולבלות זמן איכות עם ילדינו. זה הזמן ללמוד לחבב את התחביבים שלהם ולהפסיק להתנגד להם.

מאת: ארז חסוןמשחקים באינטרנט06/12/138291 צפיות
לרוב אנשים מעדיפים לשחק במשחקים במחשב ורואים את המשחקי רשת כמשחק זול ולא כייף כמו משחק מחשב מלא. במאמר זה הציג לכם את ההיתרונות שיש במשחקים ברשת ולמה לפעמים זה עדיף על פני משחק מחשב מלא.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138242 צפיות
למרות היתרונות השונים אשר טמונים בפריצה ל- xbox 360או לקונסולת משחקים אחרות, חשוב לציין שתהליך הפריצה הוא תהליך ארוך ומורכב אשר חייב להתבצע על ידי אנשים מיומנים ומקצועיים היודעים לבצע אותו על הצד הטוב ביותר ולא קיימת סכנה שהמכשיר ייהרס ולא יאפשר להשתמש בו יותר.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138180 צפיות
Playstation זאת קונסולת משחקים מבית חברת סוני הגדולה, אשר יוצר באמצע שנות התשעים של המאה הקודמת – הדגם הראשון של המכשיר יצא ביפן בשנת 1994 – מה שאומר שבקרוב מאוד תחגוג קונסולת הפלייסטיישן עשרים שנה להיווסדותה.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138180 צפיות
גם אם אתם לא עד כדי כך בתוך העניין של playstation 3 games, סביר להניח שבכל פרק זמן אתם מפנקים את עצמכם במשחק חדש ואטרקטיבי אשר ישדרג עבורכם את שעות הפנאי.

מאת: גיל סרברניקמשחקים באינטרנט01/10/132162 צפיות
אמצעי האכיפה בהן מתירות רשויות החוק להשתמש במקרים של הפרת זכויות יוצרים הם נוקשים במיוחד. הרי גם אתם ודאי שמעתם לא פעם על הקרנה ציבורית, בלתי מאושרת, של משחקי כדורגל בתשלום, השמעת מוזיקה ללא תשלום לאקו"ם ותשלום של עשרות אלפי דולרים על שימוש בתוכנות מחשב בלתי חוקיות.

מאת: אבירם מלולמשחקים באינטרנט20/07/138228 צפיות
משחקי ילדים, או משחקי הרפתקאות לילדים מספקים הנאה צרופה של חשיבה ומשחקיות ממכרת ככל האפשר. אם זאת, אתם צפויים להיתקל בשלבים מאוד מסובכים ומאתגרים. אשר יפעילו את החשיבה ואת היצרתיות הדמיונית שלכם כאחד. אתם צפויים למצוא המון משחקי ילדים המקוטלגים לקטגורית ההרפתקאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica