חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חדר נקי - מידע וחברות ישראליות

מאת: גילה וולקוביץרפואה18/01/20104440 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חדר נקי - עובדות

חדר נקי הוא אזור בעל רמת ניקיון גבוהה הממוקם במפעלים. לחדרים נקיים ריכוז ניקיון גבוה אשר נמדד ע"י יחידות מידה של מספר חלקיקים למטר מעורב, ולרוב חדרים נקיים הם נקיים בהרבה מבתי חולים.

בכדי להבטיח רמת נקיון גבוהה, בכל חדר נקי מותקנת מערכת בקרה מתקדמת של אקלים אשר מאפשרת סינון של אוויר, שמירה על טמפרטורה במידת הצורך ואיזון רמת לחות בחדר.

העובדים במפעל עוסקים בתהליכי ייצור בחדרים לובשים חליפות אשר נועדו במיוחד למנוע  מחלקיקים להיפלט לאוויר בחדר בזכות חומר מיוחד. לחליפות יש מערכת נשימה בכדי שלא תהיה פליטת אוויר הישבש את תהליכי הייצור.

קירות של חדרים נקיים עשויים מחומרים מיוחדים המונעים פליטת חלקיקים וכך יכולים להבטיח שלא יהיה גרגר אבק אחד שיכול להרוס את תהליך הייצור.

חברות ישראליות - הקמת חדרים נקיים

על חברות העוסקות בהקמת חדרים נקיים לקחת בחשבון שגרגר אבק, ולו הקטן ביותר יכול להרוס לגמרי את תהליך הייצור של מוצרים עם תהליך עבודה מורכב ומדוקדק כגון תרופה או שבב אלקטרוני, ובגלל זה מאוד חשוב למפעלים לעבוד עם חברות מקצועיות אשר ידאגו להקים חדרים נקיים ברמה גבוהה ביותר. מספר חברות בארץ עוסקות בתחום כיום:

רינות - הוקמה ב-1976. החברה עוסקת בפיתוח, תכנון, ייצור והתקנה של פרויקטים במערכות אלומיניום מתקדמות למעבדות, חדרים נקיים ובתי חולים עם דלתות וחלונות אטומים המותאים ע"פ התקנים. החברה גם  מייצרת ריהוט למעבדות. בין לקוחותיהם כימטק, אלקטרה בע"מ, אגיס תעשיות בע"מ ועוד...

עין דור - הוקמה בשנת 1986 על ידי תמיר שוורץ. חברה השואפת לספק פתרונות לסביבות נקיות/סטריליות, וזאת באמצעות התמחות בהנדסה, תכנון, התקנה ובדיקה של חדרים נקיים, חופות נקיות. נציגה בלעדית של חברת Nicomac האיטלקית.

ביופרמקס - חברה מובילה מקבוצת A&S למעלה מ-30 שנות נסיון בתחום הקמת חדרים נקיים, מערכות סינון ומיזוג אוויר. מבצעת פרוייקטים לתעשיות ביוטכנולוגיה, מיקרו אלקטרוניקה, מדיקל דווייס והפרמצבטיקה. מבטיחים איכות קפדנית תחת פיקוח של מהנדסים וטכנאים בעלי ניסיון רב. לקוחותיהם מונים את טבע, Ethicon, Teva Tech, Kamada, Inotek, Applied Materials ... ועוד מגוון לקוחות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גילה וולקוביץ

מאת: גילה וולקוביץעיצוב פנים04/05/111779 צפיות
עיצוב סלון – המרכז של הבית וליבו של עיצוב הפנים. ככלל , שחושבים על עיצוב פנים ועל עיצוב בית הסלון הוא החדר המרכזי והחשוב ביותר . עיצוב סלון הוא הכרחי משום שהוא החדר בו אנו נמצאים הכי הרבה מכלל החדרים ולכן ה עיצוב שלו צריך להיות המרשים ומרכז היצירה של עיצוב הבית . ה סטיילינג האבזור הרהיטים ובחירת הצבעים צריכה כולה להוות את המרכז שלה בסלון . רצוי שהסלון ישמש כמרכז היצירה של ה קונספט עיצובי של הבית ולכן גם יהיה החדר המרשים ביותר שבו יושקע מירב המחשבה .

מאת: גילה וולקוביץעיצוב פנים04/05/111211 צפיות
עיצוב פנים ו עיצוב מטבח רבים הם סגנונות העיצוב למטבחים במאמר זה ניתן טיפים ל עיצוב פנים מטבח עם דגש על התאורה ובחירת החיפוי באבן טבעית בן אם מעצבים לבד או עם מעצבת פנים להלן כמה דגשים שחשוב לזכור .

מאת: גילה וולקוביץלימודים בחו"ל15/03/112200 צפיות
מדריך הובלות לחו"ל | רילוקיישן? עבודה חדשה? או שמתחשק לכם לנסות את מזלכם במדינה חדשה? ומה צריך לעשות עם כל החפצים? כמובן שלזרוק את כל הזכרונות של כל השנים אינה אופציה עבור אף אחד שכן כל אחד מהדברים שלנו טומן בחיקו סיפוק שלם והיסטוריה שמלווה אותנו . מדריך מעבר לחו"ל - מה משתלם לבצע, משלוח אווירי או משלוח ימי?

מאת: גילה וולקוביץיבוא ויצוא15/03/111289 צפיות
שילוח בין לאומי - או איך להגדיל את כמות הלקוחות באמצעטת שילוח בינלאומי? לאחר שהלקוח בחר כבר את סל המוצרים, לא נגמר הקץ בבחירות שלו. ניתן ואף כדאי לתת לו בחירת דרך המשלוח הנוחה לו ביותר וזו על ידי בחירת חברות שילוח כמו דואר ישראל או לתת לחברות משלוח בין לאומי המתמחות כגון DHL, Fedex , Global Mail ,UPS ועוד...

מאת: גילה וולקוביץעיצוב פנים08/03/111462 צפיות
מה ההבדל בין עיצוב פנים להום סטיילינג? רונית ששון, מעצבת פנים "עיצוב פנים מטפל ראשית במבניות החלל ובחומרי היסוד של השפה והעיצוב שלו. הום סטיילינג היא ה"תלבושת החגיגית" של הבית. לעתים בכדי להתחדש ולהתרענן בבית שבסיסו העיצובי איתן הום סטייליניג יכול לעשות את השינוי של השגרה הויזואלית ולרגש – ללא הוצאות גרנדיוזיות"

מאמרים נוספים בנושא רפואה

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201467 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: קרוסלה הריון ולידהרפואה24/04/192365 צפיות
לא אחת שולח הרופא את המטופל לבצע CT של מערות האף כדי לאתר בעיה זו או אחרת. עיבוי ברירית הסינוסים - ממצא שכיח ב-CT של מערות הפנים. העיבוי מתרחש בדרך כלל כתוצאה ממצב דלקתי בסינוסים. הסינוסים הם למעשה חללי עצמות הפנים המלאים באוויר. בדופן החללים האלה מצויה רקמה עדינה – הרירית. הרירית היא זו שמייצרת את הליחה בעת הצטננות, אך במצב דלקתי יכול להיווצר מצב של עיבוי ברירית.

מאת: קרוסלה הריון ולידהרפואה19/03/192444 צפיות
מה הגורמים והתסמינים של סינוסיטיס אצל ילדים? וכיצד מטפלים?

מאת: דוד כהןרפואה30/01/192018 צפיות
סינוסיטיס היא מחלה זיהומית שיכולה להיות כרונית ולעיתים יש נטייה גנטית לחלות במחלה. הגורמים למחלה הם בעיקר הצטננות וגודש באף ובמערות הפנים (לחי, עיניים ועוד), כשיש כאבים שלא חולפים באזור הפנים חשוב להבדק ע"י רופא על מנת למנוע סיבוכים

מאת: ילדונתרפואה15/08/182431 צפיות
ניסויים בבעלי חיים אינם רק נושא מדעי אלא גם טעונים רגשית. למצדדים בניסויים בבעלי חיים וגם למתנגדים יש טיעונים צודקים, מוכחים וכבדי משקל. להלן ננסה להבין ולו במעט את מורכבות נושא הניסויים בבעלי חיים.

מאת: יצחק בכררפואה18/06/181438 צפיות
לחץ בעבודה ובריאות לקויה הם עניין שכיח. מחקרים רבים הוכיחו את הקשר הזה שבין לחץ נפשי לבין בריאות לקויה. המחקר הנוכחי מצא שלחץ נפשי גבוה גורם גם לאובדן ימי עבודה על רקע של בעיות נפשיות וכמובן להפסדים כלכליים. העובד הוא הנכס הכי חשוב של המעביד. עובד מרוצה הוא עובד יצרני. עובד מדוכא הוא עובד שלא ניתן למצות את יכולתיו. התפיסה הזאת מתבססת על מגוון רחב של מחקרים כולל המחקר הנוכחי שעסק בתחום הארגונומיה וההשפעה שיש למצבו הנפשי של העובד על היכולות שלו.

מאת: אלעד סאעת רפואה29/03/181384 צפיות
פריצת דיסק, חוויה זה בבטוח לא... פריצת דיסק... רק מלשמוע את צירוף המילים הזה נעשה כאב מדומה בגוף. ללא ספק פריצת דיסק היא בעיה בריאותית המעיקה על הסובלים ממנה ומשנה את איכות חייהם שלא לטובה כמובן. עם זאת עולמנו המפותח לא נותן לנו להישאר עם הכאב יותר מדי זמן ומצא לנו אפשרות מצוינת להעלים את הכאב.. קראו את המאמר הבא והכירו את הדרך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica