חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השתלת שיער

מאת: השתלת שיערנשירת שיער21/01/20101122 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אהלן גבר או אישה עם קרחת או שיער דליל. עוד לא חצית את הגבול אל הנצח, עם שיער משלך, מושתל וקיים. כולנו רוצים שיער. לא על החזה אלא על הראש. השתלת שיער כיום נעשית בשיטה חדשנית לקביעת שיער קבוע. שיטות השתלת שיער קודמות היו פחות יעילות ונתנו מראה מֹשוער של שיער. שנות האלפיים, הקִדמה הטכנולוגית, והרפואה הפלסטית, כל אלה מאפשרים השתלת שיער לתמיד ובתוך שעות.

פנוי להשתלה?

השתלת שיער איננה ניתוח קשה. השיער המושתל צריך להיות שיער שלך ולא של אדם אחר, כדי שגופך לא ידחה אותו. שיער זה נלקח מן העורף, בתקווה שיש שם שיער. בדרך כלל יש, משום ששיער על העורף אינו רגיש לחומר)  בגופך הגורם לתופעת נשירת שיער.  חומר זה הוא תוצר לוואי של טסטוסטרון ההורמון הגברי, הנמצא גם בנשים בכמות קטנה.  אם כן, שיער העורף מועבר אל הקודקוד. אמנם כמות השיער שאפשר להשתיל איננה גדולה ואיננה מקנה מראה של שיער סמיך, אבל עדיין...  עוד קיץ עם פאה נוכרית? השתלת שיער משפרת את המראה המקורי והתוצאה טבעית. לאירוע מיוחד תמיד תוכלו לחבוש משהו.

נושר או נשאר

השתלת שיער היא לא טיפול קוסמטי פשוט אלא ניתוח הנעשה בידי רופא או רופאה. השיער נלקח מן העורף בקבוצות וקבוצות השיער מופרדות לקבוצות קטנות יותר, ואלה מושתלות בנקבים שהוכנו במקומות הפנויים על ראשכם. התוצאות טובות בדרך כלל. השיער מן העורף יש לו זקיקים טובים ולכן הוא נשאר. לאחר הניתוח יש נשירה של חלק מן השיער המושתל, אבל שיער זה חוזר ונשאר וצומח כשיער טבעי.

מי מתאים לניתוח השתלת שיער

המתאימים לטיפול הם מבני עשרים וחמש מעלה. השתלת שיער רצוי לעשות, בכל שיטה שהיא, בתום תהליך ההתקרחות הנמשך בדרך כלל עד שנות הארבעים כי רק לאחר תהליך זה מקבלת ההתקרחות את צורתה הסופית. במהלך ההתקרחות אפשר וכדאי לקבל טיפול תרופתי המצמצם את התופעה של אובדן שיער.

ההליך הטיפולי

השתלת שיער אורכת כמה שעות ומתבצעת בהרדמה מקומית של קליפת הראש. אלפי זקיקי שיער בריאים וטובים מעורפך מושתלים בבת אחת ולא שערה שערה. אין צורך באשפוז מלבד שעות הטיפול. יוצאים עם ראש אדום ודואב. מקבלים תרופות נגד בצקת או נגד זיהומים, לפי שיקול דעתו של הרופא.  לוקחים כדור הרגעה והולכים לישון על כרית מוגבהת וקומפרסים של קרח. גלדים ינשרו מן המקומות הפצועים, וזה כמובן בסדר. לנוח.

אחרי השתלת שיער

השערות מזקיקי השיער המושתלים נושרות בתוך חודש מן הטיפול. השורשים נשארים וכעבור שבועות נוספים הם מצמיחים שיער עם אותן תכונות גנטיות, חלק או מתולתל בדיוק כזה שהיה לכם! צמיחתו של השיער תהיה רגילה. הגם שלא תהיה לכם רעמה צפופה, תהיה לכם עדנה במידת מה, שכן לאחר השתלת שיער השיער הוא שלכם כנראה לעולם.

מי עושה טיפולי השתלת שיער

רופא מנתח בעל הכשרה וניסיון בטיפולי השתלת שיער. מִצאו רופא כזה, או רופאה, במקומות המוּכּרים בתחום הרפואה הפלסטית. כמו בכל טיפול יקר או חודרני או אסתטי חשוב לעשות תיאום ציפיות בין המטופל למטפל. השיטות של השתלת שיער כיום הן טובות מכל השיטות שהיו בעבר. אבל תשאלו את השאלות החשובות לכם. תקשיבו לתשובות גלויות ואמיתיות שעונה לכם המטפל. ואם אתם בוזקים אבקת שיער כדי לפצות על שיער דליל, דעו לכם, זה נראה ממש אבל ממש לא טוב למי שיושב מאחוריכם באצטדיון.

 



תגיות המאמר: השתלת שיער


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כל המידע על השתלת שיער וטיפולים נגד אובדן שיער באתר אסתטיקה המקיף לנושא ניתוחים פלסטיים ואסתטיקה רפואית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת השתלת שיער

מאת: השתלת שיערנשירת שיער15/11/11816 צפיות
השתלת שיער היא פרוצדורה מקובלת שמיועדת לטפל במקרים של התקרחות אצל גברים ונשים. שיער הראש נחשב סמל לבריאות וליופי, לעיתים הוא יכול אף להעיד על מצב גופני ועל גיל

מאמרים נוספים בנושא נשירת שיער

מאת: nirנשירת שיער18/08/191935 צפיות
אין צורך להיבהל כששערותיך מתחילות להיתפס במברשת או במסרק, או סותמות את הביוב לאחר שחפפת את שערך . כל אדם מאבד בממוצע בין 50 ל-100 שערות ביום. אך תחת כל שערה שנושרת צומחת מאותו זקיק שערה חדשה.

מאת: nirנשירת שיער18/08/191628 צפיות
בכל רגע נתון כ-10% מסך השערות נמצאים במצב מנוחה. לאחר כ-2-3 חודשים, השיער הנמצא במנוחה נושר ושיער חדש מתחיל לצמוח במקומו. משך צמיחה זה 2-6 שנים. כל שיערה צומחת כ-1 ס"מ לחודש במהלך שלב זה. כ- 90% של שיער הגולגולת נמצא בשלב צמיחה בכל רגע נתון.

מאת: orya peryנשירת שיער06/08/181617 צפיות
ישראל היא מהמדינות המובילות בעולם בהקרחת שיער, מדענים טוענים שאין סיבה נראית לעין וכנראה שרק העניין הגנטי הוא זה שקובע את מסלול חיינו אך עם ההתקדמות הטכנולוגית והמחירים הזולים בטורקיה כנראה שהפתרון הטוב ביותר הוא השתלת שיער. במאמר זה נתייחס לטכנולוגיה שפתרה את הסבל הנמשך של הקרחים והמקריחים. אז אם גם אתה סובל מנשירת שיער כדי לך לקרוא את המאמר.

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181348 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: webetterנשירת שיער31/01/161634 צפיות
איך להיפטר מהשיער המיותר בקלות, ובטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש

מאת: ורדנשירת שיער21/01/152255 צפיות
בערכת איי רולר יש מספר מוצרים שיחד נותנים את הפתרון היעיל ביותר להחייאת והצמחת שיער מחדש.

מאת: ורדנשירת שיער21/01/151615 צפיות
התקרחות היא תכונה גנטית נרכשת מסב לאב ולבן וכו', ונגרמת בשל קיומו של הורמון בשם דהידרו-טסטוסטרון DHT, שהוא הורמון "הבן" של הורמון הטסטסטורון הגברי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica