חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה לעשות עם הכסף שלי?

מאת: לירן הרשמןשוק ההון26/02/20091110 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במהלך חיינו אנחנו עובדים קשה בשביל הכסף שלנו, זהו מהלך וצעד נכון לחפש השקעה חכמה שבה הכסף שלנו יוכל לעבוד בשבילנו ולעשות יותר. השאלה היא כיצד והיכן להשקיע אותו?

רבים משקיעים את כספם בקרנות השתלמות, קרנות נאמנות וקופות גמל בבתי השקעות השונים. התוצאות על פני השטח מראות שלבתי ההשקעות אין את היכולות להתמודד עם השינויים בשוק, ובמשבר הנוכחי משבר 'הסאב-פריים' שפקד את שנת 2008 מרבית קרנות ההשתלמות וקופות הגמל איבדו כ-30% מערכן. והיום בכותרות אנחנו שומעים ש 'פריזמה' בית ההשקעות על סף סגירה. האם הייתם רוצים לשים את כספכם בידיים אלה? אנחנו שומעים בשנה האחרונה שרבים הסוחרים מהמגזר הפרטי שהצליחו במשבר הנוכחי להוציא כסף מהשוק. באמצעות כלי הנקרא מכירה בחסר- משמע רווחים מירידות שערים. אינני אומר בדבריי שבתיי ההשקעות אינם מקצוענים או אולי אינם מכירים את הכלים הללו, כלל לא.

הבעיה אחרת, בתי ההשקעות סוחרים על הון עתק של מאות אלפי לקוחות. ועל מנת למכור את ההחזקות שלהם בשוק בסכומים כאלה דרוש המון זמן עד שיהיו מספיק קונים בסכומים הללו מנגד. בינתיים השוק מתמוטט ובתי ההשקעות יחד איתו. הרשו לי לשאול אתכם, האם הייתם סומכים על מישהו אחר שישקיע את הכסף שלכם שעמלתם עליו כל כך קשה במשך חייכם, במיוחד כאשר התוצאות בשטח מראות את חוסר הצלחתו? אני לא יודע מה איתכם אך אני בפירוש לא סומך על אף אחד מלבד על עצמי. כיום בעידן הטכנולוגיה והאינטרנט בפרט, כל אחד מאיתנו יכול להשקיע את כספו בכליי השקעה עצמאיים מגוונים בכל מקום וכמעט בכל זמן כגון: מניות, מטבע חוץ, סחורות, אופציות, אג"ח וכו'. ישנם כלי השקעה שניתן אפילו לסחור בהם סביב השעון 24 שעות ביממה, כמו מטבע חוץ. אתם יכולים לבחור את אפיק ההשקעה המתאים לכם ולסחור בו. ניתן לראות גידול מתמשך של המשקיעים הפרטיים בשנים האחרונות, יותר ויותר בוחרים ללמוד זאת כמקצוע נוסף ולהתעסק בו בשעות הפנאי כמשכורת נוספת, כעסק עצמאי וכחיסכון. היום ישנם בתי ספר המספקים את הידע הנדרש בשביל להיות סוחר מקצוען. בשביל לסחור עצמאית עליכם להכיר את אפיקי ההשקעה השונים על בוריים לדעת מול מה אתם עומדים, להכיר את אסטרטגיות העבודה הקיימות. מסחר הוא מקצוע לכל דבר.

"אם אתה חושב שהשכלה יקרה, נסה את הבורות"

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לירן הרשמן - אנליסט מכללת פסגות www.psagot.org

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לירן הרשמן

מאת: לירן הרשמןשוק ההון01/03/091244 צפיות
תאר לעצמך שאתה יכול לדעת מה מצב הלך הרוח השורר בשוק, האם הפחד והפאניקה אוחזים בשוק או אולי אופוריה ואופטימיות מלווים את השוק. האם היית יודע לפעול נכון יותר בנסיבות אלו? ואם הייתי אומר לך שניתן למדוד את רמת הלך הרוח בשוק, האם זה היה מסייע באופן תזמון העסקאות שלך?

מאת: לירן הרשמןאימון אישי - כללי26/02/091035 צפיות
לכולנו יש שאיפות וחלומות בחיים, מעטים מגשימים אותם מהסיבה שרק מעטים באמת מאמינים בעצמם. אל תוותר לעולם!

מאת: לירן הרשמןמט"ח26/02/091092 צפיות
יש לך אסטרטגית מסחר שעובדת מצויין, אתה מבין היטב את השוק. אולם עדיין לא רואה כסף מהמסחר. הסיבה טמונה בפסיכולוגיה הטבעית שלך כבן אדם. במאמר הבא אתן דגש על שלושה דברים שיש להימנע מהם במסחר על מנת להצליח בטווח הארוך.

מאת: לירן הרשמןמט"ח26/02/091086 צפיות
במאמר הבא, אדון בתחום המסחר בשוק המטבעות העולמי, הנמצא בתנופה הולכת וגדלה בשנים אלה יותר ויותר במגזר הפרטי. מסחר בשוק המטבעות העולמי, הוא תחום הסוחף רבים חדשים משנה לשנה במטרה למצוא עבודה נוספת, עצמאות וחופש כלכלי.

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/214052 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193457 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193244 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910514 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/193000 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182841 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181752 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica