חפש מאמרים:
שלום אורח
22.03.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

 

מאמרים בנושא ספורט וכושר גופני

 
   
 

רוצה לקבל עדכונים על מאמרים בנושא ספורט וכושר גופני?

שמך: אימייל: תדירות:
 
     
 

יוגה ערבה

מאת: אשרם במדבריוגה30/07/162220 צפיות
זאת השנה השביעית שהערבה לובשת יוגה. כבר שבע שנים, שקהילת היוגה נפגשת לסופ"ש אחד קסום במרחבי הערבה.
למאמר המלא...

מתרגלים זיכרון

מאת: רוני הכהןספורט וכושר גופני - כללי04/07/162198 צפיות
עד אשר התרופה המיוחלת תגיע גם אל תחום הדימנציה אפשר להאט את התקדמות המחלה על ידי תרגילים של שיפור זיכרון שמאפשרים להעניק את הטיפול החשוב שמאפשר עוד שנים ארוכות של חיים איכותיים.
למאמר המלא...

מקורות אנרגיה של בני אדם

מאת: פבלספורט וכושר גופני - כללי29/04/162266 צפיות
מקורות אנרגיה עיקריים לעבודת שרירים תקינה הם: 1. קישורי פוספט - אדנוזין טריפוספט (ATP) וקראטינפוספט (KP) 2. פחמימות- גלוקוז וגליקוגן. 3. שומן 4. חלבון, אך לשמחתנו, באספקת האנרגיה של הגוף יש לו תפקיד שולי, רק במקרה של רעב או אימונים מטישים וארוכים המנגנון מופעל.
למאמר המלא...

פיינטבול - על סוגי המשחק השונים

מאת: דניסספורט אתגרי18/04/161784 צפיות
פיינטבול הוא משחק אשר משוחק בקבוצות ומעניק חוויה מעצימה לכל אירוע, מאמר שיסכם את סוגי המשחק השונים שיש לפיינטבול להציע עבור האירוע שלכם.
למאמר המלא...

זוגיות ספורטיבית: מאמן כושר אישי לשניים

מאת: דודישאימונים14/03/161945 צפיות
אין כמו לפתח זוגיות ספורטיביות, כזאת שהיא חדורת מוטיבציה, חיזוקים הדדיים והנאה משותפת מהתוצאות
למאמר המלא...

מה הכי חשוב לדעת בקורס צלילה

מאת: Roei Kalvoספורט ימי 10/03/161582 צפיות
כל הטיפים לבחירת מועדון צלילה הטוב ביותר ומה נותנים לכם בקורס צלילה כדי שלא יעבדו עליכם!
למאמר המלא...

בסיס תאורטי להתאוששות

מאת: פבלספורט אתגרי11/02/161713 צפיות
התאוששות של מערכת גוף האדם- משמעו החזרתם נתונים פיזיולוגיים של הגוף לתיקנם לצד העלאת יכולת ההסתגלות של הגוף לאחר פעילות פיזית מאומצת. חשוב לציין שמטרה עיקרית של התאוששות בקרוספיט היא חיזוק נתונים פיזיולוגיים של הגוף. (כוח, סיבולת) רפואת ספורט מדגישה ארבעה שלבים בסיסיים: התאוששות מהירה. התאוששות איטית. פיצוי היסף (סופרקומפנסציה). התאוששות מתעכבת.
למאמר המלא...

מיתוסים בקרוספיט

מאת: פבלספורט ימי 25/12/151801 צפיות
אני צריך להתאמן עד עילפון ו"למות באימון"? אל תיתן למושגים "מפחידים" של תוכניות האימון היומיות לבלבל אותך. אלו רק שמות חברים ! זה מובן שתוכנית הקרוספיט מוכרת באימונים רבי העומס שלה, כאשר החברה שעתה הגיעו לקרוספיט, ללא הבנה של עוצמת האימון ירגישו שהם על אפיסת כוחות. צריך להיות זהיר עם עוצמת האימון, כאשר במועדון קרוספיט איכותי, המאמנים הם בעלי ניסיון וידע רב, יעזרו לך למצא את הבסיס האופטימלי המתאים לכושר שלך, יראו לך טכניקות ביצוע בטוחות ויסבירו איך לכוון נכון את עוצמת האימון שלך.....
למאמר המלא...

קרוספיט - תזונה והאם נכון להתאמן עד עילפון?

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/151633 צפיות
אם אתם רוצים להגיע לשיפור בכושר גופני – תהיו ממושמעים! צעד ראשון – לא לפספס אימונים. צעד שני – תזונה נכונה. שילוב שמוביל לתוצאות! הגוף והשרירים שלנו – זה מה שאנחנו אוכלים.
למאמר המלא...

יתרונות הקרוספיט

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/151409 צפיות
שיטת הקרוספיט יכולה לפתח כוח רצון, כשהשריר שורף, אתה נוטף זיעה , הלב דופק כמו מנוע פועל של קטר, ויש לך רצון עז להפסיק ולעזוב הכל אך הרצון לסיים את המשימה ולשבור את השיא של אתמול נותן לך כוח להמשיך, אתה מנצח את עצמך, עושה את הבלתי אפשרי ומסיים את הסיבוב.
למאמר המלא...

<< 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 >>
 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica