חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ב-peb יודעים, שגם כוכבים צריכים מיתוג ברשת

מאת: מיכל כהןמיתוג אישי 26/01/20101156 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רוקדים עם כוכבים ברשת על קשר עם הדמויות מילדותנו, לעקוב אחרי מידע שמפורסם ברשת על איפה הם היום, להכיר אותם באופן יותר אישי (בבלוגים או באתרים רשמיים שלהם)...

מיתוג נכון באינטרנט יכול להוות מנוף וזרז בקידום אישי, עסקי, פוליטי, מסחרי או אידיאולוגי, אולם יש בו גם אלמנט נוסף: מעין חזרה ל- "מדורת השבט" – למקום שבו כולם התכנסו פעם כדי לדעת על מה ידברו מחר – מקום, שבשל ריבוי הערוצים והמדיות, אולי התחלנו להאמין שהוא כבר לא קיים.

מחקרים רבים בנושאי שפה ותרבות מראים, כי לכל אחד מאיתנו יש דמויות ונרטיבים, אותם אימצנו בתקופת הילדות, ומאז, הם חקוקים במוחנו, וגם כשאנחנו נחשפים אליהם כמבוגרים, התחושות וההרגשות מפעם שבות ומציפות אותנו... זו יכולה להיות סדרת טלוויזיה, שליוותה את ילדותנו מעוטת הערוצים, ("דאלאס"? "בית קטן בערבה"? "שכונת חיים"?, רגע עם דודלי"?); אלה יכולים להיות הזמרים והזמרות שהערצנו (מייק ברנט? מייקל ג'קסון?  ירדנה ארזי? עפרה חזה? זוהר ארגוב?); זה יכול להיות הספורטאי שעשה היסטוריה כשהיינו ילדים (ביורן בורג? אבי כהן? אלי אוחנה?), או שדר הספורט שטבע מטבע לשון (יורם ארבל עם "ככה לא בונים חומה"? אבי רצון עם "מאיר, תירגע...")

הקדמה האינטרנטית, מנועי החיפוש, ובראשם גוגל, האנציקלופדיה המקוונת וויקיפדיה, מאגרי מדיה וסרטונים, פורומים ובלוגים אישיים – כל אלה מאפשרים לנו, באופן מפתיע, דווקא לחזור אל העבר, לפגישה מחודשת עם גיבורי הילדות שלנו, והתרפקות על הרגעים, שבמידה רבה, עיצבו את מי שאנחנו היום – ולא רק זאת, במקרים רבים, בזכות הקדמה, אנחנו זוכים גם להמשיך ולשמור

לכל אחד יש גיבורי ילדות, ולכל אחד ואחת יש נשואי הערצה. גם למי שתקופת ילדותם היא ממש עכשיו, בעידן ריבוי הערוצים והאינטרנט, יש (אולי במפתיע) "מדורות שבט" סביבן הם מתכנסים, ושם נצרבים במוחם הדמויות והנרטיבים שלעולם ימשיכו להיות עבורם מלאי משמעות ותוכן, ויוכלו ברגע אחד, להציף אותם בגל של זיכרונות ותחושות מוכרים.

מיתוג של אישי נכון של אומנים, יוצרים, ספורטאים, אנשים ציבוריים ואפילו סרטים וסדרות, באינטרנט יכול להפוך אותם לחלק מהזיכרון הקולקטיבי של הדור הבא, ולכוכבים של ממש.

גם למי שכבר עשה את הפריצה הגדולה, והפך לכוכב, נותן האינטרנט כלים, שמאפשרים לו להישאר בתודעה, ולשמור על קשר רצוף עם קהל המעריצים, גם כאשר עורכי טלוויזיה ורדיו, חברות תקליטים, מפיקים או אמרגנים, לא מייצרים לו במות תקשורתיות אחרות – באינטרנט, המידע זורם באופן פתוח וחופשי.

הזמרת נינט טייב, שפרצה לתודעה כזוכה הראשונה של "כוכב נולד", ממשיכה לשמור על קשר עם מעריציה (חלקם עוד מימי "כוכב נולד 1") באמצעות הפורום הרשמי שלה, ולעדכן אותם בתגובותיה לפרסומים ולשמועות בנוגע לה. כך היא יכולה להציג את עמדותיה, להודות למעריצים, לעורר נושאים שהיא מעוניינת בהם, למגר שמועות ורכילויות, שנראות לה זדוניות, מרושעות או מגמתיות.

כוכב הגולף האמריקאי הנודע, טייגר וודס, אשר שערוריית הניאופים שלו התפוצצה רק לא מזמן, השתמש במדיה האינטרנטית על מנת לבקש סליחה ממשפחתו ומקהל מעריציו, וכן לבקש מהציבור להניח לו ולמשפחתו על מנת שיוכל לקבל את ההזדמנות להציל את נישואיו.

 בניית אתר תדמית לכוכבים/כוכבות, הפצת אזכורים ותכנים חיובים למאגרים, פורומים ורשתות חברתיות רלוונטיים, דחיקת אזכורים שליליים ברשת  - לכל אלה יכול להיות תפקיד משמעותי ביצירתו של כוכב חדש, בשימור הקריירה של כוכב מצליח או בחידוש הנוכחות הציבורית של כוכבי עבר...

הצוות של P.E.B ידע למפות עבורכם מהם האתרים, הרשתות והמאגרים המתאימים ביותר לקידום תחום הפעילות שלכם, ולבצע עבורכם קמפיין מיתוג כולל, התואם במדויק את מי שאתם ואת קהל היעד שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל כהן מצוות peb

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל כהן

מאת: מיכל כהןמיתוג אישי 12/05/101316 צפיות
כשם שאיזכור נכון בגוגל הזניק את פרופ' אמיר חצרוני לעמדת הפרשן ה"האח הגדול" כך איזכור ופרסום נכון בעזרת חברת המיתוג peb ,תזניק אותך או אותך למרכז הבמה של עסקיך

מאת: מיכל כהןמיתוג אישי 12/05/101312 צפיות
סרטוני היו-טיוב כקובעי גורלות, כפולחן לזכרונות ,וכמכריעים במערכות בחירות-אנו כאן ב-peb לממש עבורך את החלום

מאת: מיכל כהןמיתוג אישי 12/05/101235 צפיות
:עם מיתוג אישי נכון , על פי "מודל אובמה" והידע של peb'שרה נתניהו יכולה להיות מאוזכרת וממותגת בצורה אחרת

מאת: מיכל כהןמיתוג אישי 12/05/101267 צפיות
בחברת peb, המתמחה במיתוג ברשת האינטרנט עוסקים בהקמת עמודי פייסבוק, דפי טוויטר,דפים בקפה דה מרקר ועוד המאפשרים לכל לקוח לתאר לגולשים את החלטותיו כפי שעשתה גליה מאור בבלוג שלה באתר של בנק לאומי

מאת: מיכל כהןמיתוג אישי 24/02/101261 צפיות
עם פרויקט מיתוג מבית peb,עוזרות הבית עוד יתבעו לעבוד אצלך..

מאמרים נוספים בנושא מיתוג אישי

מאת: nirמיתוג אישי 27/07/211533 צפיות
אתרי האינטרנט יישארו הערוץ הדיגיטלי העיקרי עבור חברות B2B, לפי מחקר שנערך בנושא שיווק דיגיטלי בו מנהלי שיווק התבקשו לדרג את אמצעי השיווק

מאת: לילה בן הרוש מיתוג אישי 12/04/152618 צפיות
עסקים קטנים רבים מזניחים את דף הפייסבוק שלהם אם בכלל הם פותחים אותו . דף פייסבוק מעוצב ושמכיל מידע על שירותי העסק ואפשרויות ליצירת קשר ישיר עם בעל העסק, הוא כלי עסקי היום לכל דבר. בשנה האחרונה ממשיך תהליך מקצוע של דפים עסקיים שהמטרה הסופית היא הפרדה מוחלטת בין פעילות עסקית לפעילות חברתית שמתבצעת באמצעות הפרופילים האישיים. אין בעל עסק היום שיכול להרשות לעצמו להתעלם לחלוטין מפייסבוק ולא להיות פעיל שם עסקית.

מאת: רוי ורלמיתוג אישי 15/03/152377 צפיות
Real estate agents should keep in contact with former clients over the holidays and on the anniversaries of a purchase date. Hearing your voice again from you will trigger positive memories of the real estate transaction that occurred. When a friend, remind them you would love to be referred to friends or family, your name will be fresh in their minds and they will suggest using you.

מאת: דניאל מלמדמיתוג אישי 20/10/142895 צפיות
אתר גוגל הוא לא רק מנוע חיפוש, אלא הוא גם חברו הטוב ביותר של כל גולש , איש ציבור, של המוסכניק שלך, של הרופא שלך ושל הרו״ח שלך, ללא יוצא מן הכלל. מה יניב חיפוש השם שלך בגוגל והאם אתה יכול לשלוט בתוצאות?

מאת: sharondan80מיתוג אישי 08/10/142840 צפיות
בעידן של ימינו כל בעל עסק יודע, שאחד מהכלים המוצלחים ביותר להצלחת עסק הוא שיווק של העסק בצורה טובה ונכונה. שיווק ומיתוג מקצועי הם בדיוק ההבדל בין עסק מצליח לעסק בינוני, והם מהווים השקעה חכמה לטווח הרחוק.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/146826 צפיות
התקשורת העסקית הפכה בשנים האחרונות ליותר ויותר וירטואלית. עסקים רבים מנהלים קשרי ספק לקוח ומוצאים לקוחות חדשים גם בלי לראות את הלקוח או לקיים את הטקס המסורתי של פגישת הכרות.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/147005 צפיות
אימון מקצועי, אישי או ארגוני, הינו תחום פורח ומשגשג בעשור האחרון. אנשים רבים לומדים אימון ופונים לעזרתם של ארגונים, חברות, עמותות, צוותי עובדים וגם אנשים פרטיים, כדי לעזור להם לנהל את העסק או את החיים שלהם טוב יותר. אבל גם מאמנים עצמם זקוקים לפרופיל עסקי. פרופיל עסק למאמנים הכרחי על מנת להציג את המאמן עצמו, את התמחותו ואת דרכי ההתקשרות עמו, וחשוב להשקיע בו מחשבה ותשומת לב בעת כתיבתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica