חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מי את שרה נתניהו?

מאת: מיכל כהןמיתוג אישי 24/02/20101262 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 בעידן האינטרנט, שמו של אדם הוא מותג. כשרוצים לגלות משהו על מישהו, הדרך הנפוצה לעשות זאת היא ע"י הקשת שמו בגוגל. תוצאות החיפוש, והתכנים אליהם הן מובילות, הם שיקבעו מה מייצג אותו מותג. יש מי ששמם הטוב הולך לפניהם בגוגל, ויש אחרים, שבכל פעם ששמם מוקש במנוע החיפוש, זוכים לתזכורת לא נעימה לפרסומים שליליים עליהם, שגם אם עלו לרשת לפני שנים, ממשיכים לעלות בדפי התוצאות הראשונים, ולהכתים את שמם.

קחו למשל את אשת ראש הממשלה, הגברת שרה נתניהו.

אם בקדנציה הקודמת של בנימין נתניהו כראש ממשלת ישראל, יכלה אישתו להתנחם בכך, שהדברים הקשים שנכתבים עליה בעיתונים משמשים ביום שלמחרת לעטיפת דגים, הפעם, אין לה את הפריבילגיה הזו. הפעם, עקבות פרשת התלונה של עוזרת הבית ימשיכו להתקיים ברשת, ולייצר לשרה נתניהו תדמית בעייתית.

חיפוש השם "שרה נתניהו" במנוע החיפוש גוגל מעלה היום רשימה לא מבוטלת של אזכורים שליליים של התביעות כנגדה מחד, תביעות לשון הרע שהגישה היא כנגד גופי תקשורת מאידך, ועוד לא מעט תיאורים ודעות, שלא לדבר על רכיליות גרידא.

בקיצור, לא משנה כמה יועצי תקשורת העסיקה הגברת נתניהו בשנים האחרונות, או כמה הודעות הופצו לתקשורת ע"י דוברים מיומנים, שפירטו את מסריה שלה, על היותה אישה חמה וטובת לב, אשת מקצוע רצינית ומוערכת, רעיה ואם מסורה, ואפילו לא משנה מה היו ויהיו תוצאות ההליכים המשפטיים שהיא מעורבת בהם – לכל אלה אין את הכוח לשנות את העובדה הפשוטה, שהמותג האינטרנטי "שרה נתניהו" מייצג היום אישה שנוהגת בעובדיה בחוסר הגינות ובקפריזיות, אישה הנוטה להתקפות זעם, אשת ראש ממשלה המבקשת להיות מעורבת בניהול לשכתו של בעלה, וכיוצא באלה. עוזרות הבית, הנעליים, המרק, המתנות, "אין ביבי בשבת" – מול כל אלה לא עוזרת הודעת דובר מנוסחת בקפידה, המועברת לציבור בצורה סטרילית.

היום, שפע התכנים והפלטפורמות שמציע האינטרנט מאפשרים לנו להכיר בצורה ישירה את האנשים שמאחורי השמות המוכרים, לשמוע אותם מדברים בקולם, מגיבים למה שנאמר עליהם בלי פילטרים של יועצי תקשורת ולהפעיל שיקול דעת רחב יותר. אנחנו כבר לא נותנים באופן אוטומטי כבוד לאשת ראש הממשלה, רק כי היא כזאת, אבל אנחנו גם לא מקבלים באופן אוטומטי את מה שכתוב בעיתון כאמת. זאת אומרת, שהתקשורת עם הציבור דורשת השקעה ויצירתיות גדולה יותר מפעם, אבל היא גם מאפשרת לאדם שמרגיש פגוע מאמצעי התקשורת המסורתיים לייצר לעצמו תיקון, ולהוכיח שהדמות הציבורית שנבנתה לו לא מייצגת את מי שהוא באמת.

למי ששמו הטוב הוכתם יש אפשרות למתג את עצמו מחדש, ולשכנע ישירות את הציבור (לא רק את עורכי העיתונים ומהדורות החדשות) התדמית השלילית שדבקה בו אינה מייצגת את מי שהוא באצמת.

שרה אומרת שהיא אישה חמה ונעימת הליכות?! לטענתה, התקשורת המסורתית לא מראה את זה?! זה לא אומר, שזה לא יכול להיראות...

האינטרנט מציע לשרה קשת רחבה של פתרונות מיתוג, שיכולים להפוך את התדמית הבעייתית שלה לנחלת העבר, כמו למשל:

א.      העלאת פרופיל אישי ברשתות חברתיות מובילות, כמו פייסבוק, או קפה דה-מרקר. ההימצאות ברשת החברתית דורשת לוותר על חלק מההגנות שאנשי ציבור רגילים אליהם, ולהתנהל בשקיפות שונה מבעבר, אבל אין כמו עמידה באומץ, ומתן מענה ענייני לטענות ולשמועות, כדי להוכיח שלאדם ציבורי אין מה להסתיר.

ב.       פתיחת בלוג אישי מצולם, שבו תפנה אל הציבור, ותגיב בעצמה על טענות המופנות כלפיה. עלבון ותסכול אי אפשר באמת לבטא במלים "מכובסות" של דוברים פוליטיים. הבעות הפנים, טון הדיבור, תוכן הדברים ובחירת המלים הספונטנית – אלה יכולים לשכנע הרבה יותר מהצהרה סתמית של דובר פוליטי (שמקבל כסף כדי לומר את הדברים שהוא אומר, ושאינו מגבה את אמירותיו בהוכחה מוחשית).

ג.        כתיבה של מאמרים מקצועיים, פרי עטה של נתניהו, בנושאי פסיכולוגיה וטיפול בילד, אשר יופצו במאגרי מאמרים מובילים, כמו Reader או Articles. במקום לציין בהודעות לתקשורת שנתניהו היא אשת מקצוע איכותית, אפשר להעלות לרשת מאמרים ותובנות מקצועיים, ליזום לדיונים אנשי מקצוע בעלי שם, לעורר סוגיות חברתיות, להציע יוזמות ציבוריות ולקדם אותן דרך רשתות חברתיות וכן הלאה.

ד.       העלאת סרטונים פרטיים ואחרים באתרי שיתוף כמו יו-טיוב, או פליקס, אשר יאפשרו לכל גולש להכיר טוב יותר את ה"אדם מאחורי המותג", דהיינו לראות את שרה נתניהו צוחקת, משתפת, אנושית, מדברת, מתקשרת עם סביבתה "בגובה העיניים"...

העלאת מסה גדולה של תכנים חיוביים וקידומם במנועי החיפוש תגרום לדפי התוצאות הראשונים של גוגל להציג תמונה שונה לחלוטין מזו המתקבלת היום, ותדחוק את האזכורים השליליים לדפים פנימיים, שכמעט ואינם נצפים ע"י הציבור הרחב.

קצרה היריעה מלפרט את כל פתרונות המיתוג שמציעה רשת האינטרנט לשרה נתניהו, ולכל מי שלא מרוצה מהתדמית המתקבלת מתוצאות חיפוש שמו באינטרנט – אבל הם קיימים וזמינים לכל אחד.

השימוש בפתרונות הללו, במיוחד על ידי אישה שנמצאת במוקד העין הציבורית כשרה נתניהו, דורש שינוי מחשבתי, אומץ, יצירתיות ונכונות להתמודד עם תקשורת דו צדדית (הציבור יגיב, והרבה פעמים, התגובות לא יהיו בשפה דיפלומטית...) – אבל מי שלא ידע לאמץ את השינוי, ולהתאים את התנהלותו התקשורתית אליו, יישאר מאחור.

מיתוג אישי ומקצועי ברשת הם הדרך היעילה ביותר להתמודד עם הכפשות, שמועות והאשמות (כמובן, הכול בהנחה, שלאלה אין בסיס...), בין אם מדובר בגברת הראשונה ובין אם מדובר בכל אדם אחר.

עם קמפיין מיתוג אישי ומקצועי ברשת מבית peb, העוזרות לא יתבעו את שרה נתניהו אלא יתבעו לעבוד אצלה...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל כהן מצוות peb

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל כהן

מאת: מיכל כהןמיתוג אישי 12/05/101316 צפיות
כשם שאיזכור נכון בגוגל הזניק את פרופ' אמיר חצרוני לעמדת הפרשן ה"האח הגדול" כך איזכור ופרסום נכון בעזרת חברת המיתוג peb ,תזניק אותך או אותך למרכז הבמה של עסקיך

מאת: מיכל כהןמיתוג אישי 12/05/101313 צפיות
סרטוני היו-טיוב כקובעי גורלות, כפולחן לזכרונות ,וכמכריעים במערכות בחירות-אנו כאן ב-peb לממש עבורך את החלום

מאת: מיכל כהןמיתוג אישי 12/05/101237 צפיות
:עם מיתוג אישי נכון , על פי "מודל אובמה" והידע של peb'שרה נתניהו יכולה להיות מאוזכרת וממותגת בצורה אחרת

מאת: מיכל כהןמיתוג אישי 12/05/101268 צפיות
בחברת peb, המתמחה במיתוג ברשת האינטרנט עוסקים בהקמת עמודי פייסבוק, דפי טוויטר,דפים בקפה דה מרקר ועוד המאפשרים לכל לקוח לתאר לגולשים את החלטותיו כפי שעשתה גליה מאור בבלוג שלה באתר של בנק לאומי

מאת: מיכל כהןמיתוג אישי 26/01/101158 צפיות
לבניית אתר תדמית, הפצת איזכורים ותכנים חיוביים, דחיקת איזכורים שליליים, יש תפקיד משמעותי ביצירתו של כוכב חדש, בשימור הקריירה של כוכב מצליח או בחידוש הנוכחות של כוכבי עבר

מאמרים נוספים בנושא מיתוג אישי

מאת: nirמיתוג אישי 27/07/211533 צפיות
אתרי האינטרנט יישארו הערוץ הדיגיטלי העיקרי עבור חברות B2B, לפי מחקר שנערך בנושא שיווק דיגיטלי בו מנהלי שיווק התבקשו לדרג את אמצעי השיווק

מאת: לילה בן הרוש מיתוג אישי 12/04/152619 צפיות
עסקים קטנים רבים מזניחים את דף הפייסבוק שלהם אם בכלל הם פותחים אותו . דף פייסבוק מעוצב ושמכיל מידע על שירותי העסק ואפשרויות ליצירת קשר ישיר עם בעל העסק, הוא כלי עסקי היום לכל דבר. בשנה האחרונה ממשיך תהליך מקצוע של דפים עסקיים שהמטרה הסופית היא הפרדה מוחלטת בין פעילות עסקית לפעילות חברתית שמתבצעת באמצעות הפרופילים האישיים. אין בעל עסק היום שיכול להרשות לעצמו להתעלם לחלוטין מפייסבוק ולא להיות פעיל שם עסקית.

מאת: רוי ורלמיתוג אישי 15/03/152377 צפיות
Real estate agents should keep in contact with former clients over the holidays and on the anniversaries of a purchase date. Hearing your voice again from you will trigger positive memories of the real estate transaction that occurred. When a friend, remind them you would love to be referred to friends or family, your name will be fresh in their minds and they will suggest using you.

מאת: דניאל מלמדמיתוג אישי 20/10/142895 צפיות
אתר גוגל הוא לא רק מנוע חיפוש, אלא הוא גם חברו הטוב ביותר של כל גולש , איש ציבור, של המוסכניק שלך, של הרופא שלך ושל הרו״ח שלך, ללא יוצא מן הכלל. מה יניב חיפוש השם שלך בגוגל והאם אתה יכול לשלוט בתוצאות?

מאת: sharondan80מיתוג אישי 08/10/142840 צפיות
בעידן של ימינו כל בעל עסק יודע, שאחד מהכלים המוצלחים ביותר להצלחת עסק הוא שיווק של העסק בצורה טובה ונכונה. שיווק ומיתוג מקצועי הם בדיוק ההבדל בין עסק מצליח לעסק בינוני, והם מהווים השקעה חכמה לטווח הרחוק.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/146826 צפיות
התקשורת העסקית הפכה בשנים האחרונות ליותר ויותר וירטואלית. עסקים רבים מנהלים קשרי ספק לקוח ומוצאים לקוחות חדשים גם בלי לראות את הלקוח או לקיים את הטקס המסורתי של פגישת הכרות.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/147005 צפיות
אימון מקצועי, אישי או ארגוני, הינו תחום פורח ומשגשג בעשור האחרון. אנשים רבים לומדים אימון ופונים לעזרתם של ארגונים, חברות, עמותות, צוותי עובדים וגם אנשים פרטיים, כדי לעזור להם לנהל את העסק או את החיים שלהם טוב יותר. אבל גם מאמנים עצמם זקוקים לפרופיל עסקי. פרופיל עסק למאמנים הכרחי על מנת להציג את המאמן עצמו, את התמחותו ואת דרכי ההתקשרות עמו, וחשוב להשקיע בו מחשבה ותשומת לב בעת כתיבתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica