חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כפכפים מעץ

מאת: Nirit Shalomביגוד והנעלה11/02/20101951 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נעליים מעץ היו פופולאריים בהולנד למשך כ 700 שנה. אנשי שלבשו נעליים מעץ טוענים שהן חמימות בחורף , קרירות בקיץ ומספקות תמיכה ויציבה נכונה. העץ גם סופג זעה ודואג שהרגליים יוכלו לנשום. נעליים מעץ , בתור סמלים של התרבות ההולנדית מופיעות במנהגים בעוד הגברים הצעירים מציעים את כפכפי העץ בתור מתנה לארוסתם.

ההסטוריה המוקדמת
ההולנדים לבשו נעלים מעץ או כפכפים הנקרים "קלומפן" מאז ימי הביניים. במקור הכפכפים היו נעשות עם סוליה מעץ וכיסוי של עור המחובר לעץ. בסופו של דבר התחילו לייצר את הנעליים מעץ באופן מוחלט על מנת להגן על כל הרגל. הכפכפים היו מיוצרים מסוגים פופולארים של עץ , גידלת היצרנים הראשונה של ייצרני הכפכפים מעץ מתוארכת לשנת 1570 בהולנד

נעליים תעשיתיות
בהולנד , נעלים מעץ ננעלות על ידי חקלאים , דייגים , עובדי מפעלים , אומנים ואחרים על מנת להגן על הרגליים שלהם. ציפורניים , קרסים של דיג ושאר דברים אשר בנסיבות רגילות עשויים לחורר נעל רגילה לא מסוגלים לחדור דרך הנעל מעץ . על סירות, מעגנים ובשדות בוציים הנעלים יכולות לשמור על הרגליים יבשות לגמרי, אך עדיין דבר זה לא היה ממש מתאים בתור נעלי ילדים או סנדלים.

ריקוד כפכפים
כפכפים הולנדיים מעץ הם גם חלק בלתי נפרד מהתרבות המסורתית בהולנד, כפכפים לריקודים עשויים בצורה שונה לחלוטין כך שיהיו קלים יותר. הסוליות עשויות מעץ והחלק העליון נחתך לחצי עד גובה הקרסול. רקדים יוצרים קצב על ידי נקישת הכפכף והעקבים על רצפת העץ

ייצור כפכפים מעץ
כפכפי עץ הולנדיים יכולים להיות פשוטים, צבועים , מגולפים . לצבוע את הכפכפים זאת היא מסורת ישנה שחוזרת עד לראשית ההסטוריה שלהם. האמן הראשון שצבע את הנעליים שלו היה פיטר ברוגהל , זקן השבט בשנת 1550 . כפכפים מגולפים הם באופן מסורתי בחירתם של חתנים בתור מתנה עבור הכלות שלהם.

עובדות מעניינות על כפכפים
בכל חודש יוני , התאחדות הבייסבול האמריקנית מארגנת משחק בה שתי הקבוצות משחקות בעוד הן נועלות רק כפכפים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Nirit Shalom

מאת: Nirit Shalomניקיון14/08/121043 צפיות
חשבתם שאתם יודעים הכל על רובוט שואב? חשבתם שזה מכשיר מותרות לעשירים בלבד? חשבתם שאתם יכולים לעשות את כל עבודת הניקיון הזו בעצמכם? טעיתם ובגדול. תנו לי לספר לכם ארבע עובדות על שואב אבק רובוטי שאין שום סיכוי שידעתם בגלל שעוד לא קראתם את המאמר הזה.

מאת: Nirit Shalomמשחקי אונליין27/03/112746 צפיות
חיות המחמד שלנו יקרות לנו ונחשבות לבן משפחה נוסף. מעבר לעובדה שאנו מחויבים לספק להם מזון ובית חם למחיה רבים רוכשים משחקים שיעסיקו את בעל החיים במהלך היום. מקורם של כל חיות המחמד הוא בטבע.

מאת: Nirit Shalomהשקעות27/07/101242 צפיות
אם צברת סכום כסף פנוי להשקעה, אך סכום זה עדיין אינו מספיק לפתיחת תיק השקעות, יש פתרון עבורך - תיק קרנות נאמנות!

מאת: Nirit Shalomהשקעות18/07/101529 צפיות
כולנו חוסכים כסף. השאלה היא מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת? התשובה לשאלה זו טמונה בסכום שהצלחת לחסוך. אם חסכת סכום של כ- 250,000 ש"ח ומעלה, ניהול תיק השקעות אישי הינו הפתרון האידיאלי עבורך.

מאת: Nirit Shalomחוק ומשפט - כללי07/07/101451 צפיות
מחאת העובדים הזרים בישראל הולכת וצוברת תאוצה מיום ליום. אלו הן לא רק ההפגנות או הפסקות העבודה היזומות

מאת: Nirit Shalomקרנות נאמנות07/07/101698 צפיות
קרן נאמנות היא מכשיר פיננסי המאגד כספים של משקיעים שונים למטרת השקעה בניירות ערך. יחידות הקרן נקראות יחידות השתתפות וכל אחת מהן מקנה זכות שווה בנכסי הקרן. לכל קרן מפורסם תשקיף אשר מפרט את מדיניות ההשקעות.

מאת: Nirit Shalomפסקי דין05/07/101438 צפיות
כניסת נגיף לגוף האדם, לא תחשב כתאונה, אלא כמחלה ולפיכך אין זכאי התלמיד לתשלום תגמולי ביטוח על פי פוליסת תאונות אישיות לתלמידים.

מאמרים נוספים בנושא ביגוד והנעלה

מאת: yoni romביגוד והנעלה17/11/204645 צפיות
באיזו דרך הכי משתלם לקנות היום נעלים? האם ניתן לקנות נעליים לנשים באינטרנט בלי לטעות? מהם כללי הבסיס לבחירת נעליים אונליין?

מאת: ניב אבןביגוד והנעלה11/08/161947 צפיות
ההתלבטות מסתכמת בסופו של דבר בבחירה בין חנות בוטיק מקצועית לבין חנות רשת אופנתית שבשתיהן יש שמלות ובגדים נהדרים לאירוע. איך יודעים מה עדיף? קוראים את המאמר הבא.

מאת: דודישביגוד והנעלה26/04/163961 צפיות
פעם עם בוא החורף לא היו הרבה חוכמות – את הנעליים הלבישו בערדליים – מעין מגפיים עשויים מגומי שנלבשו מעל הנעל על מנת לשמור עליה מפני בוץ, רטיבות ושאר צרות העונה הרטובה.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה10/04/147555 צפיות
תחום הביגוד לילדים הפך להיות פופולארי ביותר ורשתות אופנה רבות פותחות ליין שלם של בגדי ילדים. גם בבגדי ים לילדים נוגעת התופעה הזו. אולם, כאן יש חשיבות וערך מוסף לא רק ללוק של בגד הים אלא גם לאיכות שלו ולמידת ההגנה שהוא יכול לספק לילד שלכם. להלן מידע רלוונטי.

מאת: elichai rubinביגוד והנעלה26/03/147678 צפיות
הבגדים שאנו לובשים מספרים עלינו דברים רבים ומשפיעים על הרושם שאנו יוצרים.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה07/03/148438 צפיות
בגדי ים שלמים – למי זה מתאים? אם הגעת לכאן בוודאי נמאס לך כבר מאותם בגדי ים ביקיני רגילים. מתחשק לך השנה למצוא בגד ים מיוחד, להפתיע ולהציג סגנון קצת שונה. בגדי ים שלמים הם המילה האחרונה בתחום. אם בעבר חשבת כי הגוף נראה טוב יותר בבגד ים ביקיני, תגלי כי בגד ים שלם יוכל להיות מושך ומעצב בדיוק באותה מידה ואף יותר.

מאת: תמיר נוריאלביגוד והנעלה18/02/149348 צפיות
כאן תוכלי לקבל טיפים משמעותיים לבחירת שמלות ערב או שמלות כלה על ידי סוגי בדים שונים שיתאימו לגזרה שלך

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica