חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת שיער – על חשבון המעביד – דניש קוסמטיקס

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער20/02/2010980 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המקרה שהיה כך היה: בתאריך 13.01.10 ביום רביעי, משה ברזילאי (שם בדוי) הגר בחולון, נכנס למכולת השכונתית בקרבת ביתו.

בין רשימת הקניות השבועית שהכינה לו אשתו מאיה, היתה כתובה השורה הבאה: 3 חלב.

הוא מיהר להוסיף לעגלת הקניות שלוש שקיות חלב ולאחר שוידא שסיים לבצע את רשימת הקניות ניגש לקופה לשלם ומיד פנה ללכת לביתו הקרוב.

כשנכנס משה ברזילאי לביתו הניח את השקיות עם כל תכולת המצרכים על השיש שבמטבח והחל לסדרם במקומם.

באותו היום קבעו משה ברזילאי ואשתו מאיה לארח בביתם זוג חברים שהבעל הוא חבר לעבודה עם משה, לצפייה בתוכנית האח הגדול.

בסביבות השעה 20:30 הגיעו החברים והתיישבו בסלון.

מאיה מיהרה למטבח והחלה לארגן נשנושים ושמה פיצוחים בצלוחיות לקראת התוכנית האח הגדול שעומדת להתחיל, כאשר משה נותן נחלץ לעזרתה ומוציא את הצלחות לשולחן הסלוני.

אחר כך שסיימה עם הנשנושים, שפתה מים בקומקום החשמלי, לצורך הכנת הקפה ופרסה את העוגה שהכינה ערב קודם לכן.

היא הוציאה מהמקרר את אחת מאותן השקיות שמשה קנה ורגע לפני שפתחה את שקית החלב, צדה עינה כדרך אגב, מן כתם שחור שנראה כמו סיב, שוחה לו בתוך החלב.

מאיה קראה מיד למשה לבוא למטבח. כשנכנס משה למטבח, הראתה לו מאיה את הסיב בתוך החלב.

לאחר התייעצות מהירה החליטו משה ומאיה לשים את השקית בחזרה במקרר והוצאו במקומה שקית חדשה אחרת.

לאחר שסיימה להכין את הקפה, הניחה את הכוסות והעוגות על מגש ויצאה להגיש בסלון.

מאיה הרהרה לעצמה, איזה מבוכה יכלה לקרות, אם היתה מגישה לחברים את הקפה עם החלב כשעצם בלתי מזוהה שוחה בו .

כולם צפו בתוכנית וכשזו הסתיימה, הלכו החברים אל ביתם. משה ומאיה הזדרזו לפנות את הצלחות והכוסות מהסלון למטבח, כיבו את האור והלכו לחדרם לישון.

למחרת התקשר משה ממקום עבודתו לחברה היצרנית של החלב וביקש מהמוקדנית את מחלקת תלונות הציבור של החברה. לאחר דקה קצרה ענתה לו נציגת החברה ממחלקת התלונות. משה הציג את עצמו וסיפר לה את המקרה. הנציגה התנצלה בשם החברה והבטיחה לפצותו ולצורך כך ביקשה פרטים על מקום מגוריו ואת מספר הטלפון.

משה מסר את הפרטים, סיים את השיחה והתפנה לעבודתו.

למחרת אחר הצהריים צלצל הטלפון של משפחת ברזילאי ומאיה הרימה את השפופרת. מצידו השני של הקו נשמע משלוחן, מטעמה של החברה היצרנית של החלב. הוא מסר שהוא בדרך ושיגיע תוך חצי שעה.

כעבור חצי שעה, נשמע צלצול פעמון ומאיה פתחה לו את הדלת. מולה עמד המשלוחן כשהוא נושא בידיו ארגז קרטון מלא במוצרי חלב כפיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה להם.

המשלוחן ביקש בהזדמנות זו, לקבל את השקית המוצר הפגום ומאיה מסרה לו את שקית החלב ואישרה בחתימה על שקיבלה את המשלוח.

בזה בעצם תם הסיפור של משפחת ברזילאי והתחיל הסיפור של החברה היצרנית של החלב.

הסתבר שבמחלקת תלונות הציבור הגיעו כמה תלונות על אותו הנושא והחליטו בחברה לבדוק את העניין יותר לעומק.

כבר ביום המחרת  התקיימה ישיבת מנהלי מחלקות בנושא התלונות שהוגשו. מנהל מחלקת הביקורת קם מכיסאו להקריא את התוצאות שהוסקו מהבדיקה. אינפורמציה שהושמעה הקפיצה את כל הנוכחים בחדר הישיבות - "נמצאו שערות אדם בתוך שקיות החלב שנאספו מהמתלוננים".

הוחלט בישיבה לבדוק את הבעיה במחלקת יצור החלב. כשנכנס מנהל הביקורת למחלקת החלב, ביקש את רשימת העובדים לאותן המשמרות של ימי היצור.

המשותף לכל אותן המשמרות, היה שם אחד, שחזר על עצמו. מנהל מחלקת הביקורת זימן לאלתר פגישה עם אותו העובד במשרדו.

משנכנס העובד למשרד המבקר, התיישב מצידו האחר של שולחן המבקר.

העובד עטה חלוק לבן ועל ראשו חבש כובע חד פעמי. לאחר שהתיישב, משך את שרוולי חלוקו אל מעבר מרפקיו והניח את ידיו על השולחן.

ברגע זה נפתרה התעלומה: על ידיו של העובד היו שערות באופן שאימת כל ספק, באשר לסיבת הימצאותן של שערות בחלב.

לעובד נמסרו הממצאים באשר לתלונות של הלקוחות וכן נאמר לו שאם הוא מעוניין להמשיך את עבודתו בחברה, יהיה עליו לבצע טיפולי הסרת שיער בידיו, שאם לא כן, יפוטר לאלתר.

העובד הנאמן, ישב מול המנהל, כשעיניו ופיו פעורות לרווחה לשמע הדרישה. מאחר שחשב שלא שמע טוב, ביקש מהמבקר לחזור שנית על מה שאמר.

מכיוון שהעובד היה עובד ותיק ומצטיין ומאחר שסכום הטיפולים היתה הוצאה גדולה מדי עבור העובד, הוחלט בדלתיים סגורות לממן לאותו העובד את טיפולי הסרת שיער.

" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניש קוסמטיקס

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער25/02/121370 צפיות
הזמן המתאים ביותר לבצע הסרת שיער באוזניים, הוא כשהשיער החל להופיע באוזניים, בעודו כהה ובעל מסוגלות לקלוט את קרני אינפרא אדום. אבל מה שקורה במציאות הפוך לגמרי....

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער14/02/121370 צפיות
בטיפולי הסרת שיער במפשעה עצבו לכם את המפשעה בגילוח לפי הצורה המוגמרת אליה אתם רוצים להגיע. את השיער שאינכם מעוניינים להשאיר, אם בכלל, עליכם לקצר למראה אסתטי והקפידו להגיע לטיפול מקולחים ונקיים.

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער08/01/121152 צפיות
כל שעלינו מוטל לעשות כציבור אכפתי, הוא להיכנס לאינטרנט ולבדוק מחירים. אם כבר הגעתם למכון, כדאי לשאול את המטופלים הממתינים, בלי להתבייש, את השאלות הבאות: האם הם מחכים הרבה זמן, עד שהם נכנסים לחדר הטיפולים? אם הם מרוצים מהתוצאה? כמה זמן הם כבר בטיפולים? האם יש להם מטפלת קבועה? האם המכון נקי? ועוד.

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער18/12/111721 צפיות
... עוצמה זו אינה יכולה לעולל כל רע למערכת השמע מכיוון ש הסרת שיער באוזניים מבוצעת על חלקה החיצוני של האוזן – על אפרכסת האוזן (האוזן החיצונית), נקודה שרחוקה מעור התוף...

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער12/12/111847 צפיות
הסרת שיער בישבן מתבצעת כשהמטופל נמצא בשכיבה ונמשכת 20 - 30 דקות. הסרת שיער בפי הטבעת מתבצעת כאשר המטופל עומד על ארבע, כבתנוחת חתול ובפיסוק קל ונמשכת 5 דקות לכל היותר.

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער12/12/111430 צפיות
הסרת שיער בישבן כי: במקלחת, רק לאחר שסגרתם את דלת המקלחון, אתם מסירים את המגבת...הישבן השעיר נחשף...אתם שומעים את הנחת הרווחה שלכם ויודעים שמחר הולכים בטוח על הסרת שיער בישבן.

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער12/12/111336 צפיות
שיעור האנשים שסובלים מקולואיד שהיא הצטלקות יתר מבין 100 מטופלי הסרת שיער בלייזר, הינה בין 5 ל – 10 מקרים והתופעה מוכרת בין העוסקים בתחום.

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818408 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184326 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142348 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142581 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144024 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144376 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148374 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica