חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול באלרגיות אביב וניקוי כבד

מאת: אורנה גזיתרפואה משלימה25/02/20101928 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


אומרים שסנונית יחידה אינה מבשרת את בוא האביב, אבל מזג האוויר בימים האחרונים, שלא ממש אופייני לתקופה הזו של השנה, בהחלט מסב את תשומת הלב לכך שבעוד זמן לא רב הטמפרטורות יעלו, הסוודרים והמעילים יכנסו חזרה לארון, בכל אשר נפנה נראה עצים ירוקים ופורחים, הלב יתרחב ויתמלא שמחה ואז נקדם באפצ'י את פניהן של אלרגיות האביב.

אלרגית אביב – שני סוגים עיקריים


פריחת העצים בעונת האביב היא אולי יפה, נעימה לעין ומפיצה ניחוחות משכרים, אבל יחד איתה מתפזרים באוויר אבקנים שגורמים לקדחת השחת. זוהי התופעה האלרגית הנפוצה ביותר, שנגרמת לרוב על ידי חשיפה לאבק הבית ואבקת פריחה. החשיפה היא דרך מערכת הנשימה, ולכן היא משפיעה בעיקר על העיניים, האף, הסינוסים ודרכי הנשימה העליונות. התופעות האלו מציקות ויוצרות קושי להירדם או גורמות ליקיצות מרובות במהלך הלילה, דבר הפוגם בערנות החולה ובתפקודו במהלך היום.

דלקת הלחמית האביבית: הדלקת הזו לא מתרחשת רק באביב, ולא ברור למה היא נקראת "אלרגיה", היות ולא נמצא שום גורם סביבתי שגורם לה. התסמינים הם הפרשה ותחושת צריבה בעיניים, כשבמקרים קיצוניים תיתכן אף פגיעה בעיניים.

אז איך מטפלים באלרגיות?

אפשר, כמובן, להסתייע בדרכי הטיפול הקונבנציונליות: משאפים, שהשימוש בהם מכווץ את כלי הדם באף ומפחית את הגודש, או תרופות אנטי היסטמיניות, שמונעות את הסימפטומים, אבל לא חוסמות את שחרורם. תופעת הלוואי של חלק מתרופות אלה הם נמנום ועייפות.

דרך נוספת לטפל בבעיה היא באמצעות תזונה: לספיגת הליחה מומלץ לצרוך ירקות כתומים. מערכת החיסון תתחזק אם נרבה באכילת ירקות שורש וגריסי פנינה. הדרך הטובה יותר היא בישול מרק המכיל את כולם.

ניקיון אביב: לא רק בבית

כולנו מכירים את בהלת הניקיון של לפני פסח: זורקים רהיטים, נפטרים מבגדים מיותרים, עוברים על הבוידם ומעיפים של מה שלא צריך. ואם אנחנו מנקים את הבית, למה שלא ננקה גם את הגוף? עונת האביב היא העונה הטובה ביותר עבור ניקוי כבד, ניקוי רעלים ופסולת מהגוף ומהכבד בפרט.

הכבד שלנו סופג רעלים ממקורות רבים ושונים: ריסוסים כימיים, סמים, תרופות, הורמונים, אלכוהול, קפאין, תוספי מזון מלאכותיים, כגון צבעי מאכל וחומרי שימור מלאכותיים, ממתיקים מלאכותיים, מתכות כבדות וזיהומים שונים המגיעים דרך המזון.

לרובנו, מה לעשות, יש הרגלי אכילה קלוקלים ולא בריאים, בין אם זה כי אין לנו זמן וכוח לארגן לעצמנו תפריט בריא ובין אם אנחנו פשוט אוהבים את הג'אנק פוד שכל כך זמין לנו בכל מקום. ואנחנו מעמיסים יותר מדי על הכבד, וכדי להקל עליו, השלב הראשון בתהליך הניקוי יהיה להוציא מהתפריט את כל הזבל והמרכיבים המזיקים. לכן בימים הראשונים יעלמו מהתפריט קפה, תה (מלבד חליטות צמחים), אלכוהול לסוגיו, מזון מעובד המכיל חומרי שימור וצבעי מאכל מלאכותיים וסוכרזית.

לעשות טוב לכבד - עם שמן זית ולימון: לערבב כף שמן זית עם חצי לימון וחצי כוס מים פושרים. לשתות כל בוקר למשך לא יותר מ- 4 שבועות.

אם לא בא לכם טיפול יומיומי, או אם פשוט אין לכם זמן לזה, אפשר לערבב כשליש כוס שמן זית עם לימון גדול סחוט ולהוסיף שן שום כתושה (או קורט פלפל חריף - Cayenne pepper). לשתות פעמיים בשבוע, בבוקר, על בטן ריקה, למשך תקופה של לא יותר משלושה שבועות.


ואם כבר מדברים על ההזדמנות לעשות ניקוי כללי בגוף, אז ג'ל האלוורה של פוראוור ליבינג הוא הפתרון המומלץ ביותר מבחינתי, שעוזר לגוף לתקן את הנזקים שעשינו לו במהלך השנה ולשפר את חילוף החומרים כך שנוכל גם להתחדש בתאים בריאים יותר.

בין תכונותיו של הג'ל נוכל למצוא למעלה מ-200 חומרים שונים ביניהם: ויטמינים, אנזימים, מינרלים, סוכרים, ליגנין, ספונינים, חומצה סליצילית וחומצות אמינו ועוד ואף לא תוסף כימי אחד. הכל טבעי, הכל ירוק.

לעוד מידע על תרופות סבתא ורפואה סינית: אורנה גזית

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורנה גזית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורנה גזית

מאת: אורנה גזיתרפואה משלימה22/03/101742 צפיות
בהמשך לפוסט הקודם שלי, רציתי להרחיב בנושא שימוש בקנאביס ובסמים קלים לצרכים רפואיים. כידוע, בישראל, בארה"ב ובהרבה מדינות בעולם המערבי צמח הקנאביס אסור לגידול, זאת מהסיבה שרוב המשתמשים בו עושים זאת לצרכים חברתיים (או במילים אחרות - כדי להתמסטל). אני לא רוצה להיכנס לויכוח של ליגליזציה כן או לא - אבל כן חשוב להדגיש שבקנאביס (בגראס) יש תכונות חיוביות ומרפאות.

מאת: אורנה גזיתרפואה משלימה12/03/101288 צפיות
ההשוואה בין המריחואנה לגז מזגנים, לדוגמה, שבנוסף להיותו מסוכן הוא גם מזהם סביבתי, או לאלכוהול, שלמרות היותו חוקי הוא גורם לנזקים בכבד, משפיע על מהירות התגובה וידוע כאחד הגורמים לתאונות דרכים, לא מסבירה את הסיבה שבעטיה הוצא צמח הקנאביס אל מחוץ לחוק

מאת: אורנה גזיתדיאטה ותזונה10/02/101517 צפיות
אנחנו מפעילים רדיאטורים, מזגנים, תנורי אמבטיה כדי לחמם את הבתים, גורבים שני זוגות גרביים ומוסיפים מחממי אזניים ליתר ביטחון. אבל כל זה לא יעזור לנו אם לא נדאג לחמם את הגוף מבפנים, ומה לעשות - סבתא ידעה על מה היא מדברת כשאמרה לנו לשתות מרק חם ולא להסתובב עם ראש רטוב. אז תרופות סבתא בתוספת תזונה טבעית בהחלט יכולות להפוך את ימי החורף הקרים - לקרים קצת פחות.

מאת: אורנה גזיתרפואה משלימה03/02/101410 צפיות
פריצת דיסק עומדת בראש הרשימה של בעיות הגב, מהן סובלים 80% מהאוכלוסיה. ישנן מספר שיטות לטפל בכאבים ובמקור הבעיה.

מאת: אורנה גזיתתוספי מזון27/01/101551 צפיות
לרגל מזג האוויר הסוער של הימים האחרונים: מה כדאי לאכול בחורף כדי לחמם את הגוף מבפנים?

מאת: אורנה גזיתבריאות ילדים21/01/101843 צפיות
ייתכן שאומגה 3 צריך עוד קצת יחסי ציבור על מנת שיתייחסו אליו כחשוב וכטריוויאלי כמו נטילת תוסף כויטמין c . כשם שנטילת ויטמינים כתוספים לגיטימיים לנו ולילדינו כך גם יש להתייחס לנטילת אומגה 3.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213865 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201533 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201447 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201334 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191625 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181634 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica