חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דרוש מאמן – מתי יתעוררו בהתאחדות?

מאת: Click4Webמשחקי כדור03/03/20101103 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קמפיין מונדיאל 2010 הוא משהו שכל חובב כדורגל ישראלי היה רוצה לשכוח.אחרי 40 שנה, חשבנו לעצמנו, אולי הפעם זה אפשרי. באוויר הייתה תחושה שהנה,קיבלנו את ההגרלה שכל כך ייחלנו לה, הגרלה שתשלח אותנו היישר לבימת הכדורגלהעולמי, הפעם בדרום אפריקה. הכל היה סגור, החליפות כבר נתפרו, יו"רההתאחדות אבי לוזון מודיע – הנה הפעם זה קורה. אנחנו במונדיאל 2010 נהיה גםאם העיתונאים חושבים אחרת וגם אם הקמפיין בינתיים קצת צולע.

אבי לוזון הוא בנקאי, אחד שמבין במספרים. לפי החשבון של אבי לוזון כלעוד הסיכוי התיאורטי קיים, אין סיבה שהחלום לא יתגשם. את הנקודות שהפסדנונגד היריבות האמיתיות שלנו הוא לא ספר, הרי נרוויח אותם נגד הקבוצותהקטנות. איך זה נגמר כולם יודעים. אפשר לארוז את החלומות חזרה במזוודה,לפחות עד לקמפיין הבא. קשטן מבחינה חוזית עדיין מאמן את הנבחרת, לפחות עדיוני. טכנית הוא כבר לא המאמן ואין לו שום אמירה בנבחרת.

בינתיים קמפיין יורו 2012 עומד בפתח. ההגרלות כבר התקיימו, נבחרת ישראל שובקיבלה בית נוח מאוד רק שפעם אפילו לוזון שבמספרים וחישובים ביזאריים הואמבין, לא מעיז להלל את ההגרלה הנוחה למדיי שהזדמנה לנו עוד פעם. כל מי שהעזלחלום בגדול לאחר ההגרלה הקודמת הפעם נוצר את המילים.

מה בינתיים? נבחרת ישראל עושה היום את דרכה לרומניה, שם מחכה לה משחקידידות כאשר על הקווים יעמוד המאמן הזמני, מי שמאמן את נבחרת הנוער, אליאוחנה. למשחק הזה אין שום חשיבות. נבחרתישראל בכדורגל יתומה – לנבחרת ישראל אין מאמן. האם ניתן להכין קבוצהלטורניר כל כך חשוב בלי מאמן? אולי אבי לוזון חושב שכן, עלינו זה לא ממשעובד.

כרגע מתרכזים בהתאחדות לכדורגל בהבאת מאמן זר ורצוי עם שם כמה שיותרגדול. המאמנים בארץ הם אלו שלא טובים ולא השחקנים. את הכסף הגדול שישלמולמאמן זר אפשר היה להשקיע במחלקות הנוער והילדים ולטפח את דור העתיד. מדוברבסכומים לא מבוטלים של עשרות מליוני שקלים, כאלו שהיו יכולים לעזורלמחלקות הנוער גם אם היו מתחלקות בין כולם.

מאמן זר הוא לא משהו חדש לנבחרת הישראלית, היה לנו כאן אחד, ריצ'ארדנילסן היה שמו, אלוף אירופה בדימוס. נילסן קיבל נבחרת עם כישרון כמו שקשטןהיה יכול רק לחלום. אייל ברקוביץ', חיים רביבו, טל בנין, אלון מזרחי ועודשמות נוצצים כאלו ואחרים ובכל זאת, המזוודות נשארו בארון.

לבנות נבחרת זה תהליך. זה לא מסוג הדברים שקורים מהיום למחר. כעת המצבהוא שאין עדיין מאמן ולאחר שרונאלד קומאן, פרנק רייקארד, פתיח טרים ואחריםסירבו להגיע לארץ הקודש השם היחידי שעוד עומד על הפרק או יותר נכון השםהיחידי שעדיין לא נתן תשובה שלילית הוא רוברטו דונאדוני האיטלקי. על שמותכמו יצחק שום, אלי גוטמן, אלישע לוי או אפילו על האופציה השנויה במחלוקתאייל ברקוביץ' פסחו לגמרי בהתאחדות. אם לוזון מחליט שהוא רוצה מאמן זר אזיהיה מאמן זר.

השעון בינתיים דופק ואפשר להגיד שזמן יקר כבר הלך לאבדון, הנבחרת עדייןבלי מאמן ואת הזמן שהולך לאיבוד כבר לא יהיה מי שישיב. הגיע הזמן שבהתאחדותלכדורגל יתעוררו ויבינו שכל דקה שעוברת כבר לא תחזור. את משחקי ההכנה שלהנבחרת ראוי היה שיעביר המאמן הבא שלה. שיתחיל את תהליך הבנייה של הנבחרת,תירוצים הפעם לא יעבדו. זאת ההזדמנות האמיתית ורגע האמת של הנבחרת כי כשלוןכמו שקיבלנו מהנבחרת בקמפיין האחרון יבריח את מעט האוהדים שנשארו לנבחרתמהמגרשים מבלי כוונה לחזור. נבחרת ישראל צריכה להחזיר את האמון לעם ויפהשעה אחת קודם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה פורסם על ידי קליק 4 ווב בניית אתרי אינטרנט העוסקת בפיתוח, עיצוב וקידום אתרי אינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Click4Web

מאת: Click4Webבניית אתרים20/02/111049 צפיות
דף נחיתה הוא דף שמיועד לקבל תנועה מקמפיינים שונים וכל תפקידו הוא להתמקד במכירת מוצר אחד בלבד. לדף נחיתה מסוג כזה יש מספר יתרונות כמו צפי של קהל יעד מסוים, דבר שמאפשר למקד את דף הנחיתה בצורה מוכוונת עבור קהל היעד.

מאת: Click4Webבניית אתרים11/02/111435 צפיות
הוא כבר, כאן אבל עדיין לא באופן רשמי. HTML5 נכנסת לשימוש לאט לאט ואפשר כבר לראות ברחבי הרשת לא מעט אתרי אינטרנט שנבנים על פי התקן החדש שנמצא בשלבי תקינה מתקדמים.

מאת: Click4Webפרסום באינטרנט26/12/101066 צפיות
בניית דף נחיתה היא כלי שימושי ביותר עבור מפרסמים ברשת. הוא משמש לקידום מוצר או שירות ספציפי ומהווה יעד לתנועה המגיעה מפרסום של מודעות טקסט ממומנות או באנרים כשמטרתו היא בדרך כלל איסוף פרטים. דף נחיתה מוצלח הוא דף בו אחוז גבוה של משתמשים מבצעים את המטרה שלשמו הוא נועד.

מאת: Click4Webפרסום באינטרנט21/12/101045 צפיות
מיתוג באינטרנט - מאמר זה עוסק בנושא מיתוג באינטרנט ומציג את הנקודות החשובות שאליהם יש לשים לב כשניגשים לבצע עבודות מיתוג ברשת. איך להיזהר ואיך לעבוד נכון, מה אפשר לעשות לבד ומה כדאי להשאיר למומחים לעשות.

מאת: Click4Webבניית אתרים06/12/101051 צפיות
אם פעם נדרשתם להשקיע כסף רב כדי לשכור חברה שתבנה עבורכם אתר אינטרנט הרי שכיום בעידן האינטרנט יכול כל אחד לבנות לעצמו בקלות אתר אינטרנט על ידי גופים שונים שנותנים פלטפורמה להקמת אתר אינטרנט בחינם.

מאת: Click4Webבניית אתרים15/11/10994 צפיות
בשוק ישנן טכנולוגיות רבות, שונות ומגוונות לבניית אתרי אינטרנט. כל הטכנולוגיות יודעות לעשות בסופו של דבר את אותם הדברים, בצורה כזו או אחרת. לכל טכנולוגיה יש את היתרונות שלה ואת החסרונות שלה. אותן טכנולוגיות משתנות ומתחדשות כל הזמן וכמעט מידי יום יוצא שדרוג לגרסאות חדשות.

מאת: Click4Webבניית אתרים09/11/101034 צפיות
אתרי אינטרנט לעולם יוקמו לשם מטרה מסויימת. יש אתרים שיוקמו לטובת הצגה של העסק, יש אתרי אינטרנט שמטרתם היא לספק תמיכה טכנית במוצר כזה או אחר ויש גם הרבה מאוד אתרי אינטרנט שנבנים על מנת לספק רווחים ממכירה של שירותים או מוצרים.

מאמרים נוספים בנושא משחקי כדור

מאת: ליאורמשחקי כדור01/01/173576 צפיות
טניס שולחן לבית שלכם, מאפשר לכם לערוך משחקים עם חברים ובני משפחה, בכל זמן שנוח לכם. שולחן של המשחק, אפשר להציב במקומות שונים בבית, כמו למשל על הגג, או במרתף, או בגינה של הבית, או במרפסת.

מאת: בן לוזמשחקי כדור02/04/152330 צפיות
בעונת 2002-2003 זכתה מכבי ת"א באליפות המדינה. בכתבה שפורסמה באתר Ynet סוקר מחזור הסיום וגם קבוצת הפועל תל אביב, בה שיחק בן לוז באותה תקופה. הפועל תל אביב סימה את העונה במקום השלישי לאחר שקבעה ניצחון של 6:1 על הפועל כפר סבא, וצמד שערים של בן לוז.

מאת: דודו דגמימשחקי כדור14/05/145195 צפיות
אוהד את ברצלונה, מעריץ את אינייסטה ומשחק בריאל מדריד – לקראת גמר ליגת האלופות, דודו דגמי עונה לכם על השאלה – מי אתה פרנסיסקו איסקו?

מאת: דודו דגמימשחקי כדור27/02/148462 צפיות
שאלת מיליון הדולר, או אם תרצו, מי מרוויח יותר – מסי או רונאלדו, מעסיקה חובבי כדורגל רבים ברחבי העולם.

מאת: דודו דגמימשחקי כדור03/11/138387 צפיות
שיאניות ההופעות במונדיאלים עד היום, ועדיין לפני מונדיאל 2014 המתקרב הן: ברזיל עם 19 הופעות, והיא גם הנבחרת היחידה שהופיעה בכל המונדיאלים מאז החל המפעל הזה.

מאת: דודו דגמימשחקי כדור12/08/131898 צפיות
מכבי תל אביב ממשיכה להתחזק לקראת העונה הקרובה. סגנית האלופה הודיעה כי הגארד-פורוורד האוסטרלי, ג'ו אינגלס, חתם לשנתיים רשמית. עבור דייויד בלאט מדובר בשחקן מכבי הראשון ממוצא אוסטרלי שהוא יאמן.

מאת: לוטונטמשחקי כדור20/05/131848 צפיות
לאחר תבוסה של 0:4 במשחק הראשון שנערך במינכן לפני שבוע, תגיע הערב ברצלונה למשחק גורלי כאשר תארח את באיירן ותקווה לנצח אותה בתוצאה של 0:5 ולעקוף אותה בדרך לשלב הגמר. ייתכן ? אפשרי ? אולי, אבל הסיכוי די קלוש. ריאל מדריד הובסה 4:1 במשחק הראשון בדורטמונד וניצחה 0:2 במדריד, אך הודחה בסיום. המשימה של ברצלונה קשה אף יותר ומצפה לה יריבה קשה מאוד ששיחקה משחק נפלא לפני שבוע במינכן וניצחה בצדק. באיירן מעוניינים להעפיל לגמר שני ברציפות ואף לנסות ולזכות בגביע אחרי שבשנה שעברה כשלו ברגע האמת מול צ'לסי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica