חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיאטה מאוזנת

מאת: shapeoneדיאטה ותזונה07/03/2010929 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היום אנחנו נדבר דיאטה ועל הסיבות שאתם לא הצלחתם לרדת במשקל: דחף חזק ממנו כדי להתהולל, רעב עז כאשר אתה יודע את הרעב הוא לא אוכל, ואת מוח מלא מחשבות על אוכל או דאגות לגבי משקל .

החדשות הטובות: פעם אחת אתה לומד לשלוט על אכילה רגשית הגורמת מכשולים אלה שלוש ... טוב, אז אתה יכול להוריד את המשקל - ולשמור אותו - לתמיד.

בשבוע שעבר, הראשון בסדרה זו על אכילה רגשית, השארתי אותך עם הדילמה של העצמי מחולק. מצד אחד אתה רוצה המשקל שלך על ידי אכילת בדרך בריאה ואילו החלק האחר אתה רוצה להחזיק מזון כסוג של תרופה עצמית. אתה צריך לפתור את הדילמה לפני שתוכל המשקל שלך.

למה אתה אוכל יותר מדי

אם היית בטיפול איתי יהיה לנו שיחה על זה. הייתי מבקש ממך לחקור מדוע אתם אוכלים יותר מדי על ידי התבוננות כשאתה עושה את זה. הייתי לך לשאול את עצמך זה בגלל שאתה משועמם, או מתוסכל, או מדוכא, או חרד, או שזה בגלל שאתה סביב המשפחה או מערכת היחסים שלך כמה אחרים לא יודעת איך להתמודד עם הרגשות שלך?

אבל אתה לא למשרד שלי, אתה לא צריך להיות שם כדי לנהל שיחה עם עצמך על נושאים אלה קריטיים. עם קצת עזרה אתה יכול לעשות זאת בעצמך.

ליתר דיוק אתה צריך לנהל שיחה עם רבים של האני בתוך לך אבל למטרות שלנו היום בוא פשוט רואים שיש לך שני אנשים בתוך הגולגולת אותו. שני בני זוג הגולגולת מתחרים לשלוט כמה מכניס את היד שלך לתוך הפה שלך.

אם אלה שני שותפים לא מדברים אחד עם השני הם פשוט חלופי שליטה . אתם בדיאטה ולרדת במשקל ולאחר מכן האני האחר שלך ישתלטו ואתה תרוויח כל לירות בחזרה בתוספת של כ -10%. אתה יכול לעשות את זה במשך עשרות שנים רק עם שומן ותסכול כפרס שלך עבור אלפי ימים של מניעת דיאטה.

האם לא עדיף לך לדבר עם חבר הגולגולת שלך?
כמובן היית ... אבל אתה תצטרך ללמוד איך לעשות את זה. אתה לא יכול פשוט להגיד חבר הגולגולת שלך להפסיק לעשות לך מוגזמת

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דיאטה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shapeone

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201556 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191994 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181694 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181278 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189698 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181494 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181566 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica