חפש מאמרים:
שלום אורח
14.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לנהל קבוצה בפייסבוק

מאת: דניאל seoפרסום באינטרנט07/03/20101660 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך לנהל קבוצה בפייסבוק

לאחרונה מדברים המון בכל הפורומים האפשרייםעל הפייסבוק, הרעיון הוא ברור: יש כאן רשת חברתית שכמות המשתמשים בה גודלת בקצב של תור הנדסי, והגיעה לפי הנתונים האחרונים ל400,000 מיליון משתמשים בארצות הברית בלבד. הפוטנציאל השיווקי והפרסומי ברור לכולם, כמות אדירה של משתמשים שנכנסים לאתר באופן קבוע ושוהים די הרבה זמן במשך היום(הסקר האחרון, מדבר על כשעה ביום לכל משתמש בישראל) זה הזמנה למפרסמים ומשרדי הפרסום ובעצם, כל אדם או חברה שרוצים לשווק משהו. אין משרד פרסום שאני מדבר איתו ולא שובר את הראש על "איך עושים כסף בפייסבוק". כל משרד פרסום שאני מדבר איתו, מציג עצמו כמומחה בתחום וכבעל דעה בנושא. הדבר תמוה בעיני, הרי התחום הוא חדש, קיים בצורה הנוכחית שלו רק כשנתיים, אך משרד הפרסום שלכם נהייה מומחה בתחום?

כמובן שכל אחד יש לו איזה שהוא כיוון שיווקי ופרסומי וכל משרד פרסום פיתח לעצמו איזו שהיא אסטרטגיה לשיווק ופרסום בפייסבוק, אבל להגיד שיש משרד פרסום שהוא מומחה התחום, לדעתי זו הגזמה. לאחר שאמרנו את כל זה, אדגיש שאני ממש לא מומחה בתחום, אבל כן בעל רעיונות יצירתיים ושונים על איך ניתן להרוויח כסף מקבוצה בפייסבוק ואיך כן ניתן לשווק בפייסבוק. אלה לא כללי ברזל, אבל אולי כן קווים כלליים או רעיונות.

קצת נתונים: יש בפייסבוק מאות אלפים של קבוצות, חלקן קבוצות של אנשים למטרות בידור ופנאי כמו: "הקבוצה של אלירז המלך", אלה קבוצות של אנשים שרק רוצים אנשים בעלי אותו עניין. יש קבוצות שפתחו אנשים או חברות או משרדי פרסום ומחקר למיניהם שעושים ניסויים על קהל הגולשים: למשל הקבוצה שמבטיחה לחבריה שיוכלו לדעת בדיוק מי ומתי צפה בפרופיל שלהם בפייסבוק, כמובן שזו שטות גמורה ופייסבוק לעולם לא תרשה את זה, אך זה ניסיון חברתי מעניין. הקבוצה השלישית היא חברות מסחריות שמנהלות קבוצה בפייסבוק, כאשר המטרה היא להרוויח כסף ולמנף את הפעילות השיווקית ואת המותג דרך הקבוצה.

חברות גדולות מנהלות את הקבוצה בפייסבוק דרך משרד פרסום או חברת שיווק, חברות קטנות מנהלות את הקבוצה לבד, בעזרת אחד מאנשיה. השורה התחתונה היא כזאת: יש המון קבוצות בפייסבוק ורק בודדות מהן מפיקות תועלת כלשהיא מהקבוצה.

למה? אנשים בפייסבוק רוצים לדבר עם חברים שלהם ולהחליף תכנים מעניינים ורלוונטיים עם חבריהם, הם ממש לא מעוניינים בתכנים שיווקיים ופרסומיים של אף משרד פרסום ואף חברת שיווק שמנסים לעלות את ערך המותג. לכן כל מאמץ שקוף להכניס תכנים שיווקיים מתקבל בבוז וחוסר עניין.

אז איך בכל זאת כן עושים את זה? אני אדגיש שאני יכול להתייחס אך ורק לחברות קטנות ולא לחברות גדולות. הסיבה העיקרית שאני מתייחס לחברות קטנות היא שלחברות קטנות יותר קל לתקשר עם גולשים. בחברה קטנה מנכ"ל יכול לנהל קבוצת פייסבוק ולתת לקבוצה תחושה אישית של אכפתיות אמיתית ולא רק ניסיון לשווק. בנוסף, העצות שאני רושם הן עצות המיועדות לאנשים ולא תאגידים.

1. תגייסו את החברים לקבוצה דרך הפייסבוק האישי שלכם. אני מכיר את כל התיאוריה על הפרדה בין חיים אישיים לעבודה, אך צר לי אין דבר כזה באמת, לא בעידן האינטרנט. לאחר שסגרנו את זה, התחילו לעלות בפייסבוק האישי שלכם תכנים מעניינים על העבודה שלכם, בקצרה, תנו טעימה מהפעילות שלכם, מה שעובר עליכם, התמודדות עם לקוחות, איך משתלבים חיי משפחה עם עבודה לחוצה ועוד. תוך כדי כך, הציעו לאנשים להצטרף לקבוצה שלכם בפייסבוק, ללא הרבה אנשים יצטרפו בפעם אחת, אבל אם תמשיכו לעלות לפייסבוק האישי שלכם תכנים מעניינים, עם הזמן יזלגו עוד ועוד אנשים לתוך הקבוצה. הכי חשוב, אלה יהיו אנשים שכבר מכירים את סוג התכנים ויש להם עניין בהם, אחרת הם לא היו מצטרפים.

2. העלו תכנים מעניינים לדף הקבוצה שלכם, התוכן לא חייב להיות קשור ישירות לתחום העיסוק שלכם, כמובן עדיף שכן, אבל הוא חייב להיות מעניין. עדיפות לסרטוני וידאו מיו טיוב כאשר יש משפט או שניים של הקדמה שמקשרים את הוידיאו אליכם ומזכירים לגולשים במה אתם עוסקים ובמה אתם טובים. למשל אם אתם קשורים לנושא משעמם כמו ביטוח הריון ולידה, אז תעלו וידאו של תאונת דרכים משעשעת שקרתה למשפחה בדרך לחדר לידה, כשסוף הסרטון, הילד נולד בבית חולים וקיבל יחס של מלך. המשפט שאתם מצרפים הוא משהו בנוסח: "חשוב שיהיה ביטוח הריון ולידה, בדיוק למקרים כאלה J ". הרעיון הוא להיות מעניין אבל גם להזכיר לגולשים מה אתם עושים ומה הרעיון בקבוצה.

3. תכתבו דברים אישיים- אנשים אוהבים לקרוא תוכן אמיתי, דברים שעוברים עליכם במהלך השבוע, הקשיים שאתם מתמודדים איתם, ההצלחות, העסקאות שנסגרו, הלקוחות שמתלוננים או מפרגנים, העיקר שיהיה אישי. אם אתם עוסקים בייעוץ משכנתאות, אז תכתבו על התסכול שאתם חווים בעבודה מול הבנקים, הביורוקרטיה, האנשים שלא רוצים להבין ולעזור, העיקר שיהיה אישי.

4. תכתבו פעמיים בשבוע, לא יותר מזה. אל תשגעו אנשים עם התוכן שלכם, פעמיים בשבוע זה מספיק בהחלט. אבל באופן קבוע ושהכותב יהיה כמה שיותר בכיר. כולם יעדיפו לקרוא על הקשיים של המנכ"ל מאשר על התכנים של הפקיד.

בהצלחה לכולם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196138 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191336 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161453 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161902 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162149 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162254 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162097 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213515 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202210 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172786 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172708 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162282 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162852 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162754 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica