חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דלת עץ כל מה שרציתם לדעת

מאת: חרש עץ ריהוט 08/03/20101217 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היום יותר ויותר אנשים, בוחרים בדלת עץ בכניסה לבית או לעסק וגם בחדרים הפנימיים. אין ספק כי דלת עץ משדרגת את מראה החלל ומכילה בתוכה הצהרה על האנשים החיים בו, אך חשוב מאוד לעשות את זה נכון. רגע לפני שאתם בוחרים את דלת עץ בשבילכם, הנה מה שאתם צריכים לדעת

עיצוב חלל, בין אם מדובר בעיצוב הבית הפרטי שלנו או המשרד בו אנו פוגשים לקוחות בכל יום, מצריך תשומת לב והרבה השקעה. כאשר מדברים על עיצוב, הפרטים הקטנים הם בעצם הגדולים, כך גם עם הדלתות. דלת כניסה ודלתות פנימיות.

סיבות לבחירת דלת עץ

הבחירה בדלת עץ כחלק מהעיצוב הכולל מעידה על מחשבה ויצירתיות, שהרי היום ניתן למצוא דלתות עץ במגוון רחב של צבעים החל מדלת עץ בצבע אגוז, דלת עץ בצבע דובדבן, ונגה, מוזהב ועוד. סוגי עץ שונים ,מאפשרים לנו גמישות בצבע ובטקסטורה, כאשר טיב העץ נמדד בצפיפות העץ ובאחוזי הלחות שבו.

לא פחות חשוב, דלת עץ מהווה בסיס מעולה לחופש עיצובי והיום ניתן למצוא דלתות עץ עם שילובי זכוכית במגוון צבעים, תבליטים ואלמנטים עיצובים שונים, אשר לא פעם הופכים את דלת הכניסה ליצירת אומנות של ממש.

אין ספק כי עץ הוא חומר טבעי וטוב לעבודה, בייחוד שזה נוגע לדלתות. היות ועץ הוא חומר מבודד, דלת עץ נשארת חמה גם כאשר הטמפרטורה יורדת, כך שהיא נעימה למגע גם בחורף, יתרון שלעצמו.

ומה בנוגע לבטיחות, היופי בדלת עץ זה שמעבר לאסתטיקה, מדובר בדלת מאסיבית וחזקה, עם אפשרות להתקנת מנעולים מתקדמים, כמו מנעול רב בריחי או, בחברות מתקדמות המתמחות הייצור דלתות עץ, גם מנעול מולטי- לוק ,  כך שבחירת בדלת עץ אינה בשום אופן התפשרות על בטיחות או הגנה.

דלת עץ, ככה תעשו את זה נכון
1. כאשר מדברים על דלת עץ, מדברים בדרך כלל על דלת מעץ מלא, מה שאנו מכנים עץ גושני, עץ שהוא בעצם גוש אחד. כאשר הנכם באים לבחור דלת עץ, חשוב שתבינו מאיזה סוג עץ עשויה הדלת, האם אכן מדובר בעץ מלא או שמה מדובר בסיבית, סנדוויץ, או MDF, מה שאנו מכנים עץ מהונדס.

2. חשוב להשקיע מחשבה בבחירת צבע העץ, כך שישתלב בצבעים של הבית. זכרו שתמיד אפשר לבחור צבע עץ שונה לדלת הכניסה ולדלתות הפנימיות, הכול לפי הראש שלכם ומה שמתאים.

3. היות ועץ הוא חומר טבעי, כאשר מדובר בדלת עץ, חשוב מאוד להקפיד על ניקיון הדלת בחומרי ניקוי המתאימים לעץ, כך שדלת העץ תשמר לאורך זמן, מבלי לסבול מריקבון או מזיקים.

4 היות ודלת הכניסה שלנו חשופה לתנאי מזג אוויר שונים, חשוב לבחור דלת עץ אטומה ועמידה לכל מגע ישיר עם שמש חזקה או גשם סוחף, כך שדלת עץ לא תיהרס בתנאי מזג אוויר שונים.

5. כאשר מדובר על דלת עץ לחדרים בתוך הבית, מומלץ לוודא כי לדלת בידוד אקוסטי, עם גומי אטימה בהיקף הדלת, מה שמבטיח סגירה שקטה יותר של הדלת.

6. בעת רכישת דלת עץ, חשוב מאוד לברר מהי האחריות שמגיעה עם הדלת, מה היא כוללת, מה אורכה ואיך ממשים אותה, כך שלא יהיו לכם הפתעות בהמשך.

דלת עץ אינה רכישה שעושים כל יום ולכן חשוב מאוד להקדיש מחשבה וזמן בבחירת דלת עץ ולא פחות חשוב, בבחירת החברה ממנה תרכשו את הדלת. חשוב לזכור, דלת עץ יכולה לשדרג את המראה הכולל של הבית, צריך רק לעשות את זה נכון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חרש עץ, מעצבים בעץ
דלתות כניסה, דלתות עץ, דלתות מעוצבות
איכות ברמה אחרת
http://www.h-e.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חרש עץ

מאת: חרש עץ שיפוצים13/07/10995 צפיות
"מה פתאום דלת עץ" אמר לי בעלי כשהצהרתי על כוונתי להתקין אחת כזו בכניסה לבית. "זה מתכון בטוח למזיקים ובכלל לדעתך זה לא קצת מיושן?"

מאת: חרש עץ שיפוצים14/06/101265 צפיות
דלתות עץ הן דלתות עשויות עץ המהוות אלטרנטיבה לדלתות פלדה וכיום נמצאות בשימוש בעיקר בתוך הדירה או הבית, אם כי ישנה חזרה הולכת ומורגשת בשימוש בדלתות עץ גם בכניסה עצמה לבית . דלתות עץ הן חלופה יוקרתית ויקרה יחסית הטומנת בחובה עמידות ועיבוד נוח לצד אפשרויות עיצוב בלתי נדלות .

מאת: חרש עץ בניין ואחזקה - כללי24/05/102128 צפיות
כאשר אנו מגיעים לרכוש דלתות לבית, עולות תהיות רבות. התהייה המרכזית היא כיצד לבחור את החומר ממנו הן תהיינה עשויות. האם עדיף לבחור בדלת עץ או פלדה? מהם היתרונות של דלת עץ לעומת פלדה ולהפך? במה עלינו להתחשב כדי לבחור את הדלתות שיהיו המתאימות ביותר לביתנו?

מאת: חרש עץ ריהוט 20/04/101145 צפיות
לפני כשני עשורים החלה אופנה בדלת עץ קלת משקל בשימוש פנים ביתי. עם הזמן תפסה תאוצה אופנת חדשה של הצבת דלת עץ כדלת כניסה ראשית לבית.

מאת: חרש עץ שיפוצים20/04/101675 צפיות
עוד בטרם כניסתך למעונך אתה ניצב בפני דלת כניסה. דלתות הן שער, הן פתח, הן מחביאות מאחוריהן בית, חדר, משרד או חנות. כיצד היית רוצה שתיזכר הכניסה לביתך? האם אתה מעוניין כי האורחים שלך יתפעלו מביתך בעודם עומדים על מפתנו? מה יפה יותר ומה בטוח יותר - דלתות עץ או דלתות מתכת? דלתות מעוצבות או דלתות פשוטות? הבחירה איננה פשוטה. רבים אוהבים דלתות עץ או דלתות מעץ מלא, מדוע?

מאת: חרש עץ ריהוט 15/03/101129 צפיות
ישנם הרבה גורמים המשפיעים על עיצוב הבית, הריהוט מהווה את העיצוב הפנימי, הצבעים מהווים את האווירה, הגינה מהווה את העיצוב החיצוני, אך עצרתם פעם לחשוב כמה יכולה בחירת דלת הכניסה להשפיע על עיצוב הבית ?

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201573 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201708 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201794 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191583 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica