חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דלת עץ בכניסה לבית

מאת: חרש עץ ריהוט 20/04/20101145 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 לפני כשני עשורים החלה אופנה בדלת עץ קלת משקל בשימוש פנים ביתי. עם הזמן תפסה תאוצה אופנת חדשה של הצבת דלת עץ כדלת כניסה ראשית לבית.

 

בחרתם לרכוש דלת עץ? ישנם כמה סוגים עיקריים של דלתות:

  1. הסוג השכיח ביותר של דלת כניסה, הינו דלת כנף, המקובעת למשקוף באמצעות ציר. הצבת דלת כניסה מסוג זה, דורשת מאיתנו לתכנן מראש את כיוון פתיחת הדלת וזאת מטעמי נוחות ובטיחות השימוש בפתח.

  2. דלת כנף כפולה- מורכבת משתי דלתות, אשר יכולות להיות בגודל זהה או שונה.

  3. דלתות הזזה- אמנם דלתות מסוג זה חוסכות מקום בחלל, מאחר והן נעות פנימה אל פיר בתוך קיר, אך לרוב אינן הולמות דלת כניסה ומעיבות על הנוחות.

כיצד מתאימים דלת עץ לכניסה לבית?

ישנם כמה פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון כאשר בוחרים דלת עץ שהיא גם דלת כניסה לבית:

  1. אסתטיקה- במבט מרחוק על הבית ועל הדלת, ניתן לחוש האם איזה סוג של דלת עץ תתאים לאופיו של הבית. ישנה עדיפות לבחור בגוון עץ שיוצר ניגודיות אל מול צבע קירותיו החיצוניות של הבית. אם קירות הבית כהים, יש מקום לשקול הצבת דלת עץ בהירה ולהיפך, כשקירות הבית בהירים, רצוי למצוא דלת כניסה כהה יותר שגווניה מנוגדים לאלו של שאר הבית.
    במבט מקרוב על הדלת, חשוב לבחון את האסתטיקה העדינה. אחידות הגוון בדלת עץ, המירקם והגימור הינם דברים שחשוב להתייחס אליהם.

  2. אקוסטיקה- טקסטורה (מירקם) של דלת עץ יכול להשפיע לטובה על השליטה בפיזור הדי הקול במבואת הבית או בצדה השני של הדלת. ישנם סוגי עץ ורמות שונות של גימור המאפשרות לקול "להיבלע" בעץ.

  3. שילוב של אלמנטים עיצוביים בדלת עץ- ניתן לבדל דלת עץ אחת מדלת עץ אחרת ע"י שילוב של זכוכית ויטראז', פלסטיק, מתכות מסוגים שונים ואפילו באמצעות עץ מסוג אחר. רצוי שבטרם תתחילו לחפש דלת כניסה לבית חלומותיכם, תקבלו החלטה האם תרצו דלת סולידית המבוססת על סוג אחד בלבד של חומר- דלת כניסה שכזו הינה בוודאות אטומה ואין לעומד מצדה השני אפשרות לראות דבר דרכה, או שתעדיפו לבחור דלת עץ המשלבת אלמנטים עיצוביים.

  4. תחזוקת דלת עץ ועמידותה- ישנם סוגים רבים של עצים המשמשים את יצרני הדלתות, קצרה היריעה מלפרט את הסוגים השונים ולדרג את טיבם, אך בכל זאת נציין כי היות ומדובר בדלת כניסה, אשר עומדת בתנאי חוץ קשים מאלו הניצבים בפני דלתות פנים הבית, יש מקום לחפש דלת מעץ מלא ואיכותי. חשוב לקחת בחשבון במה כרוכה תחזוקת דלת עץ, כל כמה זמן רצוי לצבוע אותה בלקה? מהו גוון הלקה הנדרש למלאכה? והאם קניתם דלת שאפשר בכל לחדש? וזה פרט חשוב מאוד,אם חשובה לכם השרידות של הדלת לאורך שנים.

  5. אופן נעילת הדלת- כשבוחרים דלת כניסה, רצוי להתייחס גם לשיקולים הבטיחותיים. זוהי הדלת המפרידה בין שלוות ביתנו לבין כל מה שמתחולל מחוצה לו. לאחר שתבחרו דלת עץ, תידרשו לבחור צילינדר המתאים לעובייה של הדלת. מומלץ לבחור צילינדר המיוצר מחומרים איכותיים, בתקנים מחמירים ובעל אחריות לשנה אחת לפחות.

מיותר לציין עד כמה עלות רכישת דלת כניסה והתקנתה עשויה להיות גבוהה. אך עם זאת, חשוב לזכור, שאסור להקל ראש בבחירת דלת איכותית אותה נציב בחזית ביתנו, מתוך כוונה לגונן על היקר לנו מכל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חרש עץ, מעצבים בעץ
דלתות כניסה, דלתות עץ, דלתות מעוצבות
איכות ברמה אחרת
http://www.h-e.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חרש עץ

מאת: חרש עץ שיפוצים13/07/10996 צפיות
"מה פתאום דלת עץ" אמר לי בעלי כשהצהרתי על כוונתי להתקין אחת כזו בכניסה לבית. "זה מתכון בטוח למזיקים ובכלל לדעתך זה לא קצת מיושן?"

מאת: חרש עץ שיפוצים14/06/101265 צפיות
דלתות עץ הן דלתות עשויות עץ המהוות אלטרנטיבה לדלתות פלדה וכיום נמצאות בשימוש בעיקר בתוך הדירה או הבית, אם כי ישנה חזרה הולכת ומורגשת בשימוש בדלתות עץ גם בכניסה עצמה לבית . דלתות עץ הן חלופה יוקרתית ויקרה יחסית הטומנת בחובה עמידות ועיבוד נוח לצד אפשרויות עיצוב בלתי נדלות .

מאת: חרש עץ בניין ואחזקה - כללי24/05/102129 צפיות
כאשר אנו מגיעים לרכוש דלתות לבית, עולות תהיות רבות. התהייה המרכזית היא כיצד לבחור את החומר ממנו הן תהיינה עשויות. האם עדיף לבחור בדלת עץ או פלדה? מהם היתרונות של דלת עץ לעומת פלדה ולהפך? במה עלינו להתחשב כדי לבחור את הדלתות שיהיו המתאימות ביותר לביתנו?

מאת: חרש עץ שיפוצים20/04/101676 צפיות
עוד בטרם כניסתך למעונך אתה ניצב בפני דלת כניסה. דלתות הן שער, הן פתח, הן מחביאות מאחוריהן בית, חדר, משרד או חנות. כיצד היית רוצה שתיזכר הכניסה לביתך? האם אתה מעוניין כי האורחים שלך יתפעלו מביתך בעודם עומדים על מפתנו? מה יפה יותר ומה בטוח יותר - דלתות עץ או דלתות מתכת? דלתות מעוצבות או דלתות פשוטות? הבחירה איננה פשוטה. רבים אוהבים דלתות עץ או דלתות מעץ מלא, מדוע?

מאת: חרש עץ ריהוט 15/03/101130 צפיות
ישנם הרבה גורמים המשפיעים על עיצוב הבית, הריהוט מהווה את העיצוב הפנימי, הצבעים מהווים את האווירה, הגינה מהווה את העיצוב החיצוני, אך עצרתם פעם לחשוב כמה יכולה בחירת דלת הכניסה להשפיע על עיצוב הבית ?

מאת: חרש עץ ריהוט 08/03/101219 צפיות
היום יותר ויותר אנשים, בוחרים בדלת עץ בכניסה לבית או לעסק וגם בחדרים הפנימיים. אין ספק כי דלת עץ משדרגת את מראה החלל ומכילה בתוכה הצהרה על האנשים החיים בו, אך חשוב מאוד לעשות את זה נכון. רגע לפני שאתם בוחרים את דלת עץ בשבילכם, הנה מה שאתם צריכים לדעת

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201578 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201157 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201714 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191606 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191587 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191586 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica