חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לבחירת דלתות מעוצבות מעץ

מאת: חרש עץ ריהוט 15/03/20101130 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנם הרבה גורמים המשפיעים על עיצוב הבית, הריהוט מהווה את העיצוב הפנימי, הצבעים מהווים את האווירה, הגינה מהווה את העיצוב החיצוני, אך עצרתם פעם לחשוב כמה יכולה בחירת דלת הכניסה להשפיע על עיצוב הבית ?


הרבה אנשים כבר הבינו עד כמה דלתות מעוצבות משנות את פני הבית ומקנות לו מראה ייחודי, ניתן להתאים את הדלת המעוצבת לסגנון הכללי ששולט בבית  אך אין זה אומר כי היא חייבת להתיישב עם מראה הריהוט או הגינה, היא יכולה להיות אינדיווידואלית לחלוטין ולשקף את טעמם המיוחד של דיירי הבית גם כן.

דלת מעוצבת היא בדרך כלל דלת ייחודית שהותאמה ללקוח באופן אישי, מן הסתם עלות דלת כזו גבוהה יותר מדלת רגילה שקונים בחנות אך אין להשוותה לדלת רגילה הן מבחינת האיכות והן מבחינת העיצוב.

יש הרבה חומרים שמשמשים לדלתות אך הפופולארי ביותר הוא העץ, זהו חומר טבעי, נוח לשימוש וניתן לעבדו וליצור מגוון צורות וטקסטורות מרהיבות.

משום שעץ הוא חומר נוח לשימוש ניתן לעשות בו כמעט הכול אם מדובר בידיים מקצועיות, ניתן למשל להוסיף חלונות מיוחדים לדלת, ויטראז'ים צבעוניים, מנעולים מעוצבים ובריחים מפלדה.

דרך נוספת להוסיף לדלתות העץ מראה ייחודי יותר היא על ידי חריטת דוגמא בכל החלק העליון או התחתון של הדלת. חריטה על דלת מקנה בדרך כלל מראה יוקרתי וייחודי במיוחד.

איזה סוגים של דלתות מעוצבות מעץ ישנן ?

דלתות מעוצבות מעץ מגיעות במגוון רחב של עיצובים מודרניים והם יכולים להתאים לכל בית, יש הרבה סוגי עצים שמשפיעים על חוזק וגוון הדלת אך כיום ניתן לצפות את הדלתות בציפויים בוהקים שמשווים להם מראה יוקרתי.

דלתות עץ שעשויות עץ מלא הן דלתות שנעשו מעץ טבעי שלא עבר גריסה או עיבוד כל שהוא, איכות דלתות אלו ניתן לקבוע על פי משקלן והן נחשבות יקרות אך איכותן היא ללא דופי.

דלתות עץ סנדוויץ' עשויות משכבות של עץ שהודבקו זה על גבי זה ועוביין נמדד על פי מספר שכבות אלו.  דלתות עץ פורמייקה הן מחומר ציפוי סינטטי, זהו חומר זול יחסית ויש הרבה אנשים שנמנעים משימוש בו אך כיום ניתן למצוא חומרי ציפוי פורמייקה שממש מחקים עץ טבעי. דלתות עץ mdf עשויות מתערובת שבבי עץ מודבקים זה לזה ועוד.

איך בוחרים דלת מעוצבת לבית ומה חשוב לדעת לפני שבוחרים ?

חשוב להגדיר מה המשמעות של דלת כניסה עבורכם וכיצד אתם מדמיינים את הכניסה לביתכם, זכרו שדלת כניסה צריכה להשתלב בצורה כזו או אחרת עם מראה החוץ של הבית ובמידה מסוימת לרמז על פנים הבית.

רצוי לקבוע תקציב וליידע את נציג החברה עליו ולתת לו להציג לפניכם דוגמאות של דלתות ולהסביר את יתרונותיה של כל דלת. מכאן תוכלו לבצע את הבחירה על פי טעמכם האישי ועל פי הדלת המתאימה ביותר לביתכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חרש עץ, מעצבים בעץ
דלתות כניסה, דלתות עץ, דלתות מעוצבות
איכות ברמה אחרת
http://www.h-e.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חרש עץ

מאת: חרש עץ שיפוצים13/07/101000 צפיות
"מה פתאום דלת עץ" אמר לי בעלי כשהצהרתי על כוונתי להתקין אחת כזו בכניסה לבית. "זה מתכון בטוח למזיקים ובכלל לדעתך זה לא קצת מיושן?"

מאת: חרש עץ שיפוצים14/06/101269 צפיות
דלתות עץ הן דלתות עשויות עץ המהוות אלטרנטיבה לדלתות פלדה וכיום נמצאות בשימוש בעיקר בתוך הדירה או הבית, אם כי ישנה חזרה הולכת ומורגשת בשימוש בדלתות עץ גם בכניסה עצמה לבית . דלתות עץ הן חלופה יוקרתית ויקרה יחסית הטומנת בחובה עמידות ועיבוד נוח לצד אפשרויות עיצוב בלתי נדלות .

מאת: חרש עץ בניין ואחזקה - כללי24/05/102131 צפיות
כאשר אנו מגיעים לרכוש דלתות לבית, עולות תהיות רבות. התהייה המרכזית היא כיצד לבחור את החומר ממנו הן תהיינה עשויות. האם עדיף לבחור בדלת עץ או פלדה? מהם היתרונות של דלת עץ לעומת פלדה ולהפך? במה עלינו להתחשב כדי לבחור את הדלתות שיהיו המתאימות ביותר לביתנו?

מאת: חרש עץ ריהוט 20/04/101151 צפיות
לפני כשני עשורים החלה אופנה בדלת עץ קלת משקל בשימוש פנים ביתי. עם הזמן תפסה תאוצה אופנת חדשה של הצבת דלת עץ כדלת כניסה ראשית לבית.

מאת: חרש עץ שיפוצים20/04/101679 צפיות
עוד בטרם כניסתך למעונך אתה ניצב בפני דלת כניסה. דלתות הן שער, הן פתח, הן מחביאות מאחוריהן בית, חדר, משרד או חנות. כיצד היית רוצה שתיזכר הכניסה לביתך? האם אתה מעוניין כי האורחים שלך יתפעלו מביתך בעודם עומדים על מפתנו? מה יפה יותר ומה בטוח יותר - דלתות עץ או דלתות מתכת? דלתות מעוצבות או דלתות פשוטות? הבחירה איננה פשוטה. רבים אוהבים דלתות עץ או דלתות מעץ מלא, מדוע?

מאת: חרש עץ ריהוט 08/03/101221 צפיות
היום יותר ויותר אנשים, בוחרים בדלת עץ בכניסה לבית או לעסק וגם בחדרים הפנימיים. אין ספק כי דלת עץ משדרגת את מראה החלל ומכילה בתוכה הצהרה על האנשים החיים בו, אך חשוב מאוד לעשות את זה נכון. רגע לפני שאתם בוחרים את דלת עץ בשבילכם, הנה מה שאתם צריכים לדעת

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201584 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201172 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201721 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201806 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191613 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191592 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191596 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica