חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דלתות מעץ מלא, חרש עץ

מאת: חרש עץ שיפוצים20/04/20101676 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 
עוד בטרם כניסתך למעונך אתה ניצב בפני דלת כניסה. דלתות הן שער, הן פתח, הן מחביאות מאחוריהן בית, חדר, משרד או חנות. כיצד היית רוצה שתיזכר הכניסה לביתך? האם אתה מעוניין כי האורחים שלך יתפעלו מביתך בעודם עומדים על מפתנו? מה יפה יותר ומה בטוח יותר - דלתות עץ או דלתות מתכת? דלתות מעוצבות או דלתות פשוטות? הבחירה איננה פשוטה. רבים אוהבים דלתות עץ או דלתות מעץ מלא, מדוע?

דלתות עץ יכולות לשמש גם כדלת כניסה וגם כדלת פנימית לחדרי הבית. דלת כניסה צריכה להיות דלת מאסיבית, חזקה ועמידה, וכן חסינה מפני פריצה. כאשר מדובר בדלת כניסה בבית פרטי, חשיבות חוסנה וחוזקה של הדלת הינו חשוב כפליים כיוון שהדלת חשופה לנזקי מזג אוויר כגון חום, רוחות, גשם וכד'.

אם כך, האם דלתות עץ יכולות בכלל לשמש כדלת כניסה? התשובה היא בהחלט כן. דלתות מעץ מלא הן המומלצות ביותר לדלת כניסה. דלת מעץ מלא עשויה כולה מעץ ולכן היא מאסיבית וחזקה. בנוסף, כיום הטכנולוגיות בתחום דלתות עץ מאפשרות ליצור דלתות מעץ מלא העמידות בפני נזקי מזג אוויר, בטוחות וחזקות, אשר ניתן להתקין להן מנעול רב בריח נגד פריצות ואף חסינות אש ועמידות בפני שריפות!

למעשה, ישנן סוגים שונים של דלתות עץ. ישנן דלתות עץ חלולות (שני לוחות עץ דקים ובתוכם חלל), דלתות המלאות במילוי פלקסבורד (תערובת של שבבי עץ עם חומרים שונים) או דלתות העשויות מעץ מלא. אם ברצונכם כניסה מרשימה, מעבר לצד הבטיחותי, כדאי לבחור בדלת הבנויה עם עץ מלא. היא אמנם יקרה יותר אך, כאמור, גם עמידה וחזקה יותר ובעלת בידוד טוב: כלומר מבודדת את הקור והחום שבחוץ. בנוסף, דלת מעץ מלא, יכולה להיות מעוצבת ויפה יותר, ומי מאיתנו אינו רוצה כניסה מהודרת ויוקרתית לביתו?

דלתות עץ, בייחוד דלתות מעץ מלא הן דלתות המשרות אוירה חמימה וביתית. דלתות מעוצבות מעץ מלא יכולות להשרות אווירה ביתי לצד יוקרה ומודרניזציה. מסיבה זו בוחרים אנשים רבים להתקין דלת מעץ מלא בכניסה לביתם.

כאשר מדובר בדלתות פנימיות, כלומר דלתות המשמשות כדלתות בתוך חדרי הבית, ניתן לבחור בדלתות חזקות פחות אבל גם פה כדאי להתחשב באיכות החומר. דלתות עץ איכותיות יחזיקו מעמד זמן רב יותר ויעניקו תחושה ביתית בתוך ביתכם. גם כאן ניתן לבחור בדלתות עץ פשוטות או בדלתות מעץ מלא, הכול תלוי באופי ובתקציב שעומד לרשותכם.

בבואכם לבנות או לשפץ בית או דירה, הדלתות הן חלק חשוב בעיצובו. דלתות עץ הן המומלצות ביותר כאשר מדובר בעיצוב של בית בו מתגוררים אנשים. דלתות מעץ מלא הן יקרות אך איכותיות יותר. דלתות עץ או דלתות מעץ מלא הן הבחירה שלכם כמובן, רק אל תשכחו לקחת את כל המשתנים בחשבון, והעיקר שתהיה כניסה נעימה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חרש עץ, מעצבים בעץ
דלתות כניסה, דלתות עץ, דלתות מעוצבות
איכות ברמה אחרת
http://www.h-e.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חרש עץ

מאת: חרש עץ שיפוצים13/07/10998 צפיות
"מה פתאום דלת עץ" אמר לי בעלי כשהצהרתי על כוונתי להתקין אחת כזו בכניסה לבית. "זה מתכון בטוח למזיקים ובכלל לדעתך זה לא קצת מיושן?"

מאת: חרש עץ שיפוצים14/06/101267 צפיות
דלתות עץ הן דלתות עשויות עץ המהוות אלטרנטיבה לדלתות פלדה וכיום נמצאות בשימוש בעיקר בתוך הדירה או הבית, אם כי ישנה חזרה הולכת ומורגשת בשימוש בדלתות עץ גם בכניסה עצמה לבית . דלתות עץ הן חלופה יוקרתית ויקרה יחסית הטומנת בחובה עמידות ועיבוד נוח לצד אפשרויות עיצוב בלתי נדלות .

מאת: חרש עץ בניין ואחזקה - כללי24/05/102131 צפיות
כאשר אנו מגיעים לרכוש דלתות לבית, עולות תהיות רבות. התהייה המרכזית היא כיצד לבחור את החומר ממנו הן תהיינה עשויות. האם עדיף לבחור בדלת עץ או פלדה? מהם היתרונות של דלת עץ לעומת פלדה ולהפך? במה עלינו להתחשב כדי לבחור את הדלתות שיהיו המתאימות ביותר לביתנו?

מאת: חרש עץ ריהוט 20/04/101149 צפיות
לפני כשני עשורים החלה אופנה בדלת עץ קלת משקל בשימוש פנים ביתי. עם הזמן תפסה תאוצה אופנת חדשה של הצבת דלת עץ כדלת כניסה ראשית לבית.

מאת: חרש עץ ריהוט 15/03/101130 צפיות
ישנם הרבה גורמים המשפיעים על עיצוב הבית, הריהוט מהווה את העיצוב הפנימי, הצבעים מהווים את האווירה, הגינה מהווה את העיצוב החיצוני, אך עצרתם פעם לחשוב כמה יכולה בחירת דלת הכניסה להשפיע על עיצוב הבית ?

מאת: חרש עץ ריהוט 08/03/101219 צפיות
היום יותר ויותר אנשים, בוחרים בדלת עץ בכניסה לבית או לעסק וגם בחדרים הפנימיים. אין ספק כי דלת עץ משדרגת את מראה החלל ומכילה בתוכה הצהרה על האנשים החיים בו, אך חשוב מאוד לעשות את זה נכון. רגע לפני שאתם בוחרים את דלת עץ בשבילכם, הנה מה שאתם צריכים לדעת

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232633 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223298 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica