חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מי מפחד מדלת עץ בכניסה לבית

מאת: חרש עץ שיפוצים13/07/2010995 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

"מה פתאום דלת עץ"  אמר לי בעלי כשהצהרתי על כוונתי להתקין אחת כזו בכניסה לבית. "זה מתכון בטוח למזיקים ובכלל לדעתך זה לא קצת מיושן?"

כמה מסכנה את דלת עץ, חשבתי לעצמי באותו הרגע, כל כך מיוחדת ואם זאת עדיין לא מובנת עד הסוף.  כן, יש בעולמנו מי שעוד לא מבינים למה דלת עץ, בייחוד בכניסה לבית. בחדרים, בחלל הפנימי, הם עוד מסוגלים לראות דלת עץ משתלבת, אבל בכניסה ?

דלת עץ היא מבחינתי הצהרה של עיצוב, הדלת הכבדה והמאסיבית, עם הידיות הגדולות וצבעי העץ השונים, אומרת לכל מי שנכנס, הנה הגעת למקום קצת שונה. לא עוד דלת כניסה סטנדרטית, ניטראלית חסרת אופי.

בכלל דלת עץ היא עולם ומלואו ולא פעם, כשאני מסתכלת על דלתות מעץ, אני מרגישה שהנה, כבר בפתח הדלת, מספרים לי סיפור שלם. זו יכולה להיות דלת עם תבליטים וגילופי עץ, זו יכולה להיות דלת עץ המשלבת אלמנטים של זכוכית, חופש העיצוב בדלתות עץ רב מאוד ויכול להתאים עצמו לאופי האנשים ולא פחות חשוב, לאופי הבית, כך שכל דלת יכולה להיות קצת אחרת.

דלת עץ, הסיבות שאתם מפחדים ממנה

אנשים נרתעים מהתקנת דלת עץ בכניסה לבית, בעיקר בגלל שהם חושבים שמדובר בדלת לא בטיחותית מספיק בפני פורצים. "זו דלת עץ"  אמר לי פעם מישהו, איך אפשר להשוות אותה לדלת מפלדה, אובחן, היום ניתן לשלב בדלת עץ מנעולים מתקדמים ומתוחכמים, כולל מנעול מולטילוק בעל מספר זרועות פנימיות, החודר למשקוף ממש כמו בכל דלת אחרת ומספק הגנה מלאה, כך שלא תצטרכו להתפשר לא על העיצוב ולא על הביטחון.

"ומה לגבי טיפול בדלת עץ", אמרה לי חברה אחרת "זה דורש ממך עבודה, לנקות, לטפל" זו הסיבה שחשוב לבוא לדלת עץ מוכנים, עם כמה שיותר מידע והכי חשוב, לא להתפשר על החברה שהולכת לייצר ולהתקין לכם את הדלת. חשוב לוודא שדלת העץ שבחרתם אטומה למטה ובצדדים, כך שלא יכנסו מזיקים שיכולים לאכול את העץ, וכן, חשוב להקפיד על ניקיון בחומרים מתאימים לעץ.

עץ סופג חום ונרטב בגשם. כן, גם את זה שמעתי. כנראה שאותם אנשים לא שמעו שהיום דלת עץ עמידה בפני שמש, גשם או כל מזג אוויר אחר. חשוב לזכור שדלת עץ היא דלת מאסיבית, המיועדת לספוג את שינויי מזג האוויר. אם תבחרו נכון, דלת העץ לא תיהרס

דלת עץ מעבירה מסר מאוד מיושן. אנשים, כשמדובר על דלת עץ, אתם חייבים לאהוב ולהתחבר אליה. לא הייתי משלבת דלת עץ בבית שמעוצב כולו בקו מודרני, אבל מי שכן מתחבר לניחוח העתיק, יראה איך ברגע אחד הוא משדרג את הבית.

לסיכום: דלת עץ היא דלת עם אופי שאינה נופלת משום דלת אחרת. אם אתם אנשים עם אופי, שרוצים לתת לבית שלכם לוק קצת אחר, כבר מפתח הדלת, רצוי שתבדקו את האופציה של דלת עץ.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חרש עץ, מעצבים בעץ
דלתות כניסה, דלתות עץ, דלתות מעוצבות
איכות ברמה אחרת
http://www.h-e.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חרש עץ

מאת: חרש עץ שיפוצים14/06/101265 צפיות
דלתות עץ הן דלתות עשויות עץ המהוות אלטרנטיבה לדלתות פלדה וכיום נמצאות בשימוש בעיקר בתוך הדירה או הבית, אם כי ישנה חזרה הולכת ומורגשת בשימוש בדלתות עץ גם בכניסה עצמה לבית . דלתות עץ הן חלופה יוקרתית ויקרה יחסית הטומנת בחובה עמידות ועיבוד נוח לצד אפשרויות עיצוב בלתי נדלות .

מאת: חרש עץ בניין ואחזקה - כללי24/05/102128 צפיות
כאשר אנו מגיעים לרכוש דלתות לבית, עולות תהיות רבות. התהייה המרכזית היא כיצד לבחור את החומר ממנו הן תהיינה עשויות. האם עדיף לבחור בדלת עץ או פלדה? מהם היתרונות של דלת עץ לעומת פלדה ולהפך? במה עלינו להתחשב כדי לבחור את הדלתות שיהיו המתאימות ביותר לביתנו?

מאת: חרש עץ ריהוט 20/04/101145 צפיות
לפני כשני עשורים החלה אופנה בדלת עץ קלת משקל בשימוש פנים ביתי. עם הזמן תפסה תאוצה אופנת חדשה של הצבת דלת עץ כדלת כניסה ראשית לבית.

מאת: חרש עץ שיפוצים20/04/101676 צפיות
עוד בטרם כניסתך למעונך אתה ניצב בפני דלת כניסה. דלתות הן שער, הן פתח, הן מחביאות מאחוריהן בית, חדר, משרד או חנות. כיצד היית רוצה שתיזכר הכניסה לביתך? האם אתה מעוניין כי האורחים שלך יתפעלו מביתך בעודם עומדים על מפתנו? מה יפה יותר ומה בטוח יותר - דלתות עץ או דלתות מתכת? דלתות מעוצבות או דלתות פשוטות? הבחירה איננה פשוטה. רבים אוהבים דלתות עץ או דלתות מעץ מלא, מדוע?

מאת: חרש עץ ריהוט 15/03/101129 צפיות
ישנם הרבה גורמים המשפיעים על עיצוב הבית, הריהוט מהווה את העיצוב הפנימי, הצבעים מהווים את האווירה, הגינה מהווה את העיצוב החיצוני, אך עצרתם פעם לחשוב כמה יכולה בחירת דלת הכניסה להשפיע על עיצוב הבית ?

מאת: חרש עץ ריהוט 08/03/101218 צפיות
היום יותר ויותר אנשים, בוחרים בדלת עץ בכניסה לבית או לעסק וגם בחדרים הפנימיים. אין ספק כי דלת עץ משדרגת את מראה החלל ומכילה בתוכה הצהרה על האנשים החיים בו, אך חשוב מאוד לעשות את זה נכון. רגע לפני שאתם בוחרים את דלת עץ בשבילכם, הנה מה שאתם צריכים לדעת

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232605 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223276 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica