חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דלת עץ או דלת פלדה, חרש עץ

מאת: חרש עץ בניין ואחזקה - כללי24/05/20102129 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר אנו מגיעים לרכוש דלתות לבית, עולות תהיות רבות. התהייה המרכזית היא כיצד לבחור את החומר ממנו הן תהיינה עשויות. האם עדיף לבחור בדלת עץ או פלדה? מהם היתרונות של דלת עץ לעומת פלדה ולהפך? במה עלינו להתחשב כדי לבחור את הדלתות שיהיו המתאימות ביותר לביתנו?

ראשית, כאשר מתלבטים בין בחירת דלת עץ לבין דלת פלדה, כדאי להתחשב בצרכים שונים המתאימים למיקומים שונים של הדלת ברחבי הבית.


היכן ברחבי הבית עדיף לבחור בדלת עץ? בחירה בדלת עץ יכולה להיות מוצלחת מאוד בחדרים הפנימיים של הבית. אם אכן החלטתם על דלת עץ לחדרים הפנימיים, כדאי לדעת כי המונח דלת עץ הינו שם כולל לסוגים שונים של דלתות, ולכן ההתלבטות שלכם רק מתחילה.

סוגי הדלתות השונים קשורים לכמות העץ בדלת עץ, המשתנה בהתאם לסוג הדלת. הכמות מתחילה מ-60% עץ ועד לדלת עץ גושני, שהיא למעשה דלת עץ העשויה מ-80% עץ ומעלה. יתרון של דלת עץ על פני דלת פלדה בחדרים הפנימיים הוא העובדה שדלת עץ היא קלה יותר לעיצוב. ניתן כיום לבחור בדלת עץ מגולפת ומעוצבת בעיצובים שונים ובשילוב חומרים שונים. ניתן גם לצבוע דלת עץ במגוון צבעים. בנוסף, דלת עץ לרוב תהיה זולה יותר, ולכן בדרך כלל מועדפת בעיצוב חדרים פנימיים.


בחירה בדלת כניסה מעלה מחדש את ההתלבטות בין דלת עץ לבין דלת פלדה. כאשר בוחרים דלת כניסה הדבר החשוב ביותר הוא בטחון דיירי הבית ורכושם. לכן, אם אתם מחפשים דלת כניסה ומתלבטים בין דלת עץ לבין דלת פלדה, רצוי לבחור בדלת פלדה או בדלת עץ שניתן להתקין בה מנעול רב בריח.

בין אם בוחרים בדלת עץ לכניסה ובין אם בדלת פלדה יש לבחור בדלת שתוכל לבודד מקור, חום ורעשים, לכן כדאי לבדוק בין היצרניות השונות ולבחור בדלת המעניקה בידוד מרבי.

עוד מדד חשוב בתהליך הבחירה בין דלת עץ לדלת פלדה הוא עמידות. כאשר בוחרים בדלת עץ לכניסה כדאי לבחור בדלת עץ בעלת הגנה גבוהה או דלת פלדה איכותית שגם תוכל לעמוד בפגעי מזג האוויר.


אם בחרתם דלת צבועה חשוב מאוד לוודא שצביעת הדלת תעשה בצורה איכותית. צביעה איכותית חשובה גם עבור דלת עץ וגם עבור דלת פלדה. כאשר מדובר בדלת פלדה, ישנם סוגי ציפויים מסוגים שונים המשפרים את מראה הדלת ותורמים לעמידותה. אם בוחרים בדלת עץ ומתלבטים לגבי אופן הצביעה כדאי לדעת כי צביעה של דלת עץ באופן ידני תהיה עמידה יותר.

אם אתם עדיין מתלבטים בין דלת עץ לדלת פלדה כדאי לדעת כי רוב היצרניות מספקות כיום ייעוץ חינם בהתחשבות בתנאי השטח הטבעיים של הבית ועיצובו. כדאי לזכור: קניית דלת היא קניה אשר אמורה להחזיק זמן רב, ולכן כדאי להשקיע, ולבחור את הבחירה המוצלחת ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חרש עץ, מעצבים בעץ
דלתות כניסה, דלתות עץ, דלתות מעוצבות
איכות ברמה אחרת
http://www.h-e.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חרש עץ

מאת: חרש עץ שיפוצים13/07/10996 צפיות
"מה פתאום דלת עץ" אמר לי בעלי כשהצהרתי על כוונתי להתקין אחת כזו בכניסה לבית. "זה מתכון בטוח למזיקים ובכלל לדעתך זה לא קצת מיושן?"

מאת: חרש עץ שיפוצים14/06/101265 צפיות
דלתות עץ הן דלתות עשויות עץ המהוות אלטרנטיבה לדלתות פלדה וכיום נמצאות בשימוש בעיקר בתוך הדירה או הבית, אם כי ישנה חזרה הולכת ומורגשת בשימוש בדלתות עץ גם בכניסה עצמה לבית . דלתות עץ הן חלופה יוקרתית ויקרה יחסית הטומנת בחובה עמידות ועיבוד נוח לצד אפשרויות עיצוב בלתי נדלות .

מאת: חרש עץ ריהוט 20/04/101146 צפיות
לפני כשני עשורים החלה אופנה בדלת עץ קלת משקל בשימוש פנים ביתי. עם הזמן תפסה תאוצה אופנת חדשה של הצבת דלת עץ כדלת כניסה ראשית לבית.

מאת: חרש עץ שיפוצים20/04/101676 צפיות
עוד בטרם כניסתך למעונך אתה ניצב בפני דלת כניסה. דלתות הן שער, הן פתח, הן מחביאות מאחוריהן בית, חדר, משרד או חנות. כיצד היית רוצה שתיזכר הכניסה לביתך? האם אתה מעוניין כי האורחים שלך יתפעלו מביתך בעודם עומדים על מפתנו? מה יפה יותר ומה בטוח יותר - דלתות עץ או דלתות מתכת? דלתות מעוצבות או דלתות פשוטות? הבחירה איננה פשוטה. רבים אוהבים דלתות עץ או דלתות מעץ מלא, מדוע?

מאת: חרש עץ ריהוט 15/03/101130 צפיות
ישנם הרבה גורמים המשפיעים על עיצוב הבית, הריהוט מהווה את העיצוב הפנימי, הצבעים מהווים את האווירה, הגינה מהווה את העיצוב החיצוני, אך עצרתם פעם לחשוב כמה יכולה בחירת דלת הכניסה להשפיע על עיצוב הבית ?

מאת: חרש עץ ריהוט 08/03/101219 צפיות
היום יותר ויותר אנשים, בוחרים בדלת עץ בכניסה לבית או לעסק וגם בחדרים הפנימיים. אין ספק כי דלת עץ משדרגת את מראה החלל ומכילה בתוכה הצהרה על האנשים החיים בו, אך חשוב מאוד לעשות את זה נכון. רגע לפני שאתם בוחרים את דלת עץ בשבילכם, הנה מה שאתם צריכים לדעת

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222801 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223112 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211371 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211329 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211588 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211563 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211751 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica