חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דרשה בראפ

מאת: Andyבר ובת מצווה09/03/20101445 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דרשה בראפ

אין להכחיש כי העידן המודרני מביא עמו שינויים רבים, ודווקא בעידן זה חשוב מאוד לשמור על המסורת ועל המנהגים החשובים לנו כל כך. בר המצווה הינו חשוב ביותר עבור המסורת והדת היהודית, גם עבור אנשים אשר אינם שומרי מסורת. מדובר בטקס המסמל את המעבר מן הילדות לבגרות, ולכן זהו רגע בלתי נשכח בחייו של כל נער צעיר. אך מכיוון שאנו חיים בעולם מודרני מאוד, נערים בני 13 חשים לעתים שהם אינם מצליחים להתחבר למסורת העתיקה של הקראת הדרשה והטקסים השונים הכרוכים בבר המצווה. לכן, בכדי להעניק להם יום בלתי נשכח אשר באמת סובב סביבם, תוכלו להוסיף לטקס דרשה בראפ. מדובר בטרנד ההולך וצובר פופולאריות אדירה במהלך השנים האחרונות, כאשר למעשה דרשה בראפ הינה תוספת מודרנית לטקס מסורתי ועתיק יומין זה. דרשה בראפ הינה, כפי ששמה מעיד עליה, דרשה המושרת ומוקראת כשיר ראפ. במסגרת דרשה בראפ, לוקחים מוסיקאים מקצועיים את הדרשה שכתבתם או שכתב בנכם ומצמידים אותה למוסיקה קצבית. הדרשה מושרת כשיר ראפ מודרני ומהנה, ובכך הופכת את הטקס שלכם למיוחד, צעיר ומהנה עבור כולם. דרשה בראפ הינה דרך מצויינת להפוך את בר המצווה שלכם למיוחד ובלתי נשכח, הן עבורכם, הן עבור האורחים שלכם, וחשוב מכל – עבור בנכם. דרשה בראפ מסייעת לנער להתחבר למסורת בר המצווה, ולחוש כי מדובר ביום הסובב סביבו וסביב מנהגיו. מכיוון שמוסיקת הראפ הינה פופולארית ביותר בקרב צעירים, דרשה בראפ הינה תוספת נהדרת ליום המיוחד של הנער.

תהליך היצירה של דרשה בראפ

תהליך היצירה של דרשה בראפ מתחיל למעשה בבחירת הטקסט. את הטקסט תוכלו לכתוב בשמכם, כברכה עבור בנכם, או לבקש ממנו לכתוב את הטקסט בעצמו. חשוב מאוד לשים דגש על רצונותיו של הנער, בכדי לא להביך אותו או לפעול בניגוד לרצונו. לאחר שתבחרו את הטקסט עליכם לפנות לאחד מן הגופים הרבים המבצעים דרשה בראפ, ושם יכינו מוסיקאים מקצועיים את הטקסט בצורת שיר ראפ. בטקס עצמו תושר אותה דרשה בראפ על ידי ראפרים מקצועיים, לפי דרישותיכם. ישנם אנשים המעדיפים להפוך דרשה בראפ לחלק מן הכניסה של הנער לאירוע, ובכך ליצור כניסה מרשימה ומלהיבה. באופן זה, האורחים יחושו התרגשות והנאה, ומיד יתברר כי בר המצווה שלכם איננו רגיל ושגרתי.

כתיבת טקסט למטרת דרשה בראפ

בכדי לבחור טקסט מתאים לביצוע דרשה בראפ, עליכם בראש ובראשונה להיוועץ בבר המצווה עצמו. ייתכן והוא יעדיף לכתוב את הטקסט בעצמו, ואם לא – עליכם לבדוק עמו אם הוא מעוניין בכך שתכתבו את הטקסט אתם. כמובן, ניתן לבחור גם טקסט ממקור חיצוני, בהתאם לטעמכם האישי ולאופיו של בר המצווה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Andy

מאת: Andyרהיטים11/01/111408 צפיות
איך לבחור נכון את מזרונים חדשים לשינה נינוחה? מה חשוב ביותר בתהליכי בחירה? על זה המאמר

מאת: Andyבית חכם11/01/112446 צפיות
איך לבנות בריכה בחצר של הבית? לאיזו חברה לתת עדיפות? ומה חשוב ביותר לדעת על בניית בריכה

מאת: Andyעסקים קטנים ובינוניים11/01/111333 צפיות
כותב על מקצוע המנעולן וכל משהו סביב - שירות ואנשים

מאת: Andyפנג שווי11/01/118737 צפיות
מאמר מעניין על לימודים פנג שואי בבי''ס בהארץ

מאת: Andyבגידות11/01/111609 צפיות
מאמר מפתח נושא רגיש במשבר האישי בחיים בן אדם רגיל

מאת: Andyמשחקי אונליין10/07/101496 צפיות
בועות בצרורות הינו משחק ותיק ואהוב של מיליוני אנשים בעולם.מאמר מספק מידע על משחק אצמו,יתרונות שילו ויצרנית. איך להתמודד עם כשות המחשק מדברים בחלק שני של מאמר.לקריא לכל גיל.

מאת: Andyתרבות דיגיטלית29/05/102193 צפיות
לא פעם במהלך גלישה באינטרנט ניתן להיתקל בהצעות של סרטים לצפייה ישירה באתרים. הקולנוע מאפשר ללקוחותיו לראות המון סרטים חדישים בטכנולוגיה וגראפיקה איכותית ומציע חווית צפייה משותפת.

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195849 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181628 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181331 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182068 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182705 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172313 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172667 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica