חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חווית ההריון באמצעות צמחי מרפא

מאת: ניר חוכיימההריון ולידה11/03/20101326 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאמר זה עוסק בתהליך ההיריון ובטיפול בבעיות הנלוות להיריון.
חווית ההיריון וההנקה היא חוויה עצומה. קשה לתאר במילים את הרגשתה של האישה אשר עומדת לחוות תהליך לו חיכתה מרבית ימיה ניר חוכיימה מעסה רפואי המעניק עיסוי בהוד השרון על ההקשר ביו צמחי מרפא ללידה 

כללי זהירות

חשוב לציין ולהדגיש כי כאשר שוקלים שימוש בצמחי מרפא במהלך ההיריון, יש להבין ולהפנים כי ישנם שמנים שלעולם לא נשתמש בהם בתחילת ההיריון(בטרימסטר הראשון ), חלק מהשמנים הללו עשויים להזיק לאם ולעובר ואף לגרום להפלה, לכן חשוב ביותר לקרוא בעיון את המאמר, המכוון אלייך ונכתב לך באופן אישי .


על ידי הקפדה על כללי הזהירות בהם אנקוב במהלך המאמר, יהיה ניתן לשפר בעזרת ארומתרפיה את בריאותה הכללית של האם לעתיד ולהקטין למינימום את אי הנוחות המלווה את ההיריון לדוגמא : בחילות , כאבי גב , כאבי רגליים וקרסוליים נפוחים ואף למנוע סימני מתיחה לאחר ההיריון.

השמנים האסורים בתכלית האיסור לשימוש במהלך הטרימסטר הראשון הם :
אניס ,לענה מצויה ,עטשנית ,ריחן (שהוא הבזיליקום המוכר לכולנו),
תרזה , קמפור,ארז , מרווה בהירה, ברוש , שומר,אזוב ,יסמין ערער, אזובית ,מור,אורגנו ,מנתה , ורד , רוזמרין , מרווה , וקורנית .
גם שמני הבבונג והאזוביון (שהם הקמומיל והלבנדר המוכרים לכולנו) נחשבים כעלולים לגרום לדימום אך ניתן להשתמש בהם בכמויות מזעריות, כאשר הם מדוללים בריכוז של 1% .

חשש מהפלה
אם ישנה סיבה לאם לחשוש מהפלה במקרה שהדבר אירע בעבר או ישנה היסטוריה של הפלות במשפחה או נאמר לה על ידי הרופא שקיימת סכנה, מומלץ להשתמש בחודשי ההיריון המתקדמים מהחודש השישי לערך בלבנדר ובשמן ורד בדילול של 1%. שמן הלבנדר מסייע בהקלה על כאבי גב, ושמן הוורד עונה על הצרכים הרגשיים של נשים הרות .

שמן הוורד
שמן הוורד נקרא בשמו הבוטני ROSA כאשר ישנם שני סוגי רוז :
ROSA CENTIFOLIA - ורד מרוקו
ROSA-DAMASCENA - ורד דמשקאי, ההבדל בניהם ניכר בצבע ובניחוח.
שמן הוורד מנקה את מערכת הדם מרעלים, משפר את זרימת הדם ומחזק את הלב,הטחול, הכבד ואת מערכת העצבים.
כן הוא מסייע בתחום המין והרביה, שמן הוורד נהדר לבעיות במערכת הרבייה הנשית - פריון ומניות, מנקה ומטהר את הרחם ממריץ ומחזק את שרירי הרחם ומסייע בהסדרת המחזור החודשי.
שמן הוורד טוב לטיפול בקרירות מינית ובאין אונות (PMS) וכן הוא מעורר מינית נשים וגברים.

בתחום הנפש, שמן הרוז הוא אחד השמנים המעולים למצבי חרדה, פחד ודיכאון. הוא משפר את מצב הרוח ומעלה את הביטחון העצמי, טוב במקרים של צער, מלנכוליה ונדודי שינה ומשרה תחושת אושר .עקב תכונותיו המנחמות, שמן הוורד הינו נוגד דיכאון קל, במיוחד בבעיות הקשורות במיניות האישה ופוריותה, נוגד דיכאון אחרי לידה ומצוין לצער וכעס הנובעים ממערכות יחסים.


שמן הוורד יעיל יותר כאשר משתמשים בו בעיסוי מאשר בהרחה .
שמן הוורד הינו טוב לשימוש בכל סוגי העור, במיוחד לעור יבש ורגיש, עור של אדם מבוגר או עור הלוקה באקזמה לקופרוזיס, זאת בזכות תכונותיו כמכווץ נימים וממריץ את מחזור הדם .
יחד עם השימוש בשמן הוורד מומלץ לשלב תרגילי פאולה. פאולה היא שיטת התעמלות אשר מתרכזת בהפעלת השרירים הטבעתיים. השיטה הומצאה ופותחה בישראל על ידי פאולה גרבורג (2004-1907).


גרבורג נולדה בהמבורג שבגרמניה. בצעירותה עסקה בבלט, נגינה בפסנתר ושירה. בגיל 35 אובחנה גרבורג כסובלת ממחלת שרירים ניוונית. הרופאים קבעו כי מחלתה חשוכת מרפא והיא עתידה להיות מרותקת לכיסא גלגלים לשארית חייה. כרקדנית לשעבר וכייקית עקשנית, החליטה לנסות לשפר את היכולת התנועתית שלה בעזרת תרגול. התמקדותה בשרירים הטבעתיים (השרירים הסוגרים, הספינקטרים) נבעה ממגבלותיה הגופניות, שמנעו מממנה שימוש מלא בשרירים אחרים בגופה.
במשך הזמן היא גילתה שהתנועות קיבלו אופי מיוחד, במקביל לשיפור הדרגתי במצבה. פאולה המשיכה לתרגל ומצבה הבריאותי השתפר ללא הכר. בתצפיותיה היא הבחינה שהתנועות הספונטניות אותן תרגלה אופיינו בחוקיות ובקשר בין תנועה אחת לשנייה. את ניסיונה האישי פיתחה לשיטה הנקראת על שמה.
עיסוי הגב והבטן


עם התקדמות ההיריון נשים רבות חשות כאבים בגב תחתון. כאבים אלו לא נובעים רק ממשקל העובר, אלא גם משינויים ביציבות הגוף והעומס המוגדל על עמוד השדרה. תרגול מתון כמו יוגה ותרגילים מיוחדים לתקופת ההיריון חשובים עד מאוד .
עיסוי עם שמנים אתרים יביא להקלה רבה מכאבים ויחזק את השרירים הנאלצים לשאת עומס נוסף .
מכיוון שהאישה ההרה אינה יכולה לשכב על בטנה ניתן לעסות את גבה כאשר היא שוכבת על צדה,אך במסגרת טיפולים שהענקתי, מצאתי כי נוח יותר לאישה ולמעסה כאחד, כשהיא יושבת על שרפרף ליד מיטת העיסוי ומשעינה את זרועותיה השלובות על המיטה ואת מצחה על זרועותיה.


עיסוי גב תחתון צריך להיות קל מאוד בחודשים אשר האישה ההרה סובלת מכאבי גב לעיתים רחוקות,כשאלה מופיעים בתדירות רבה יותר ( מן החודש השישי לערך ) בטוח לגמרי לעסות אזור זה .
לגבי הבטן - ניתן לעסותה קלות מאוד או להימנע מכך לגמרי אם יש לאם חששות בארבעת החודשים הראשונים, לאחר מכן העיסוי מהנה ומועיל. קורה לא אחת שהעובר מגיב לעיסוי הניתן לאם, עובר פעיל המרבה לנוע ולבעוט עשוי להירגע בעקבות העיסוי עם שמן מרגיע. תינוקות שאימותיהם קיבלו עיסויים קבועים משך תקופת ההיריון, בדרך כלל נולדים שלווים יותר מתינוקות אחרים.
מקווה מאוד שמאמר זה תרם לך להעשרת הידע ולמוכנות שלך לקראת הלידה
* בכל בעיה , שאלה , התייעצות , חששות שלך את מוזמנת ליצור קשר ללא כל חשש או מבוכה .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניר חוכיימה עיסוי רפואי וטיפול בכאב

שיקום  אורטפדי,עיסוי רפואי,עיסוי רקמות עמוק

https://www.nir-massage.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניר חוכיימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213861 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201533 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201446 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימההריון ולידה12/08/204655 צפיות
תקופת ההיריון היא תקופה נהדרת ,עוצמתית ומשמחת עבור כל אישה,יחד עם זאת תקופת ההיריון מלווה בצורך לטפל בגוף ולסייע בהורדת כאבים ולחץ מגב תחתון וריפוי בצקות שמקשות על ההליכה .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201334 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: ניר חוכיימהבריאות ורפואה כללי27/10/111666 צפיות
רפלקסולוגיה תומכת בכל מערכות הגוף, ולכן משפרת את העיכול, הרבייה, הנשימה ,הלימפה, המערכת החיסונית ומערכת האנדוקרינית.היא עוזרת לגוף לתפקד ברמה אופטימאלית, ומסייעת במניעת מחלות.

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה27/10/111915 צפיות
אילו מקרים חל איסור לעשות מסאז? מה חשיבותו של מסאז?באיזה שמנים משתמשים במסאז?איזה שמן מתאים לאיזה סגנון מסאז ?איזה ויטמינים יש בשמנים ? איזה מטרה הוא בא לשרת? איך בוחרים מטפל/מעסה?מה צריך לשאול את המטפל/מעסה בשיחה הראשונה ?מתי מומלץ לקבל מסאז? באיזו תדירות ?נדון בשאלה החשובה למטופל/ת מה כדאי לבחור מטפלת או מטפל? נדון בשמירה על צניעות המטופל מסאז ?ועל האתיקה המקצועית של המטפל, ועוד. לפניכם מדריך למסאז רפואי

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: tiloniהריון ולידה17/01/214403 צפיות
לפניכם השוואת יתרונות וחסרונות עבור 2 המוצרים הנפוצים להכנת בקבוק לתינוק - קומקום חשמלי או מכונה להכנת בקבוק?

מאת: יעל במרכזהריון ולידה25/09/201466 צפיות
יציבה בתקופת ההריון בגלל העומס ההולך וגובר על גופה, נתקלת האישה בהריון בקשיים שלא הכירה בעבר. מצבי יום-יום כגון עמידה (ממושכת), ישיבה, שכיבה, או הרמת חפץ מקשים עליה יותר מתמיד ומחייבים התייחסות מיוחדת מצדה. ההצעות המובאות כאן נועדו להקל עליה לתפקד במצבים אלו.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192027 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/182405 צפיות
לכל אחד מאיתנו יש תקופות רבות שיכולות להיות מרגשות מאוד בחיים אך האמת היא שאין עוד תקופה כמו ההיריון. זו תקופה שבה לא רק הגוף משתנה אלא גם הרגשת הפנימיים וזו תקופה שמגיעה תמיד עם הרבה תקווה והתרגשות. לכן ברור מדוע כל אישה תרצה לעשות הכול כדי לזכור את הרגעים האלה ולכן צילומים של היריון זה לא מהדברים שכדאי לוותר עליהם.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/181619 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר נשים אשר נמצאות בתקופת הריון, אשר מבקשות לתעד את עצמן בעזרת צילום הריון. בין אם מדובר בנשים נשואות ובין אם לא, בין אם מדובר בנשים שזה הריונן הראשון או הריון אחר.

מאת: moraleהריון ולידה28/01/181573 צפיות
התפתחות של תינוק היא דבר מופלא שכל הורה נהנה לצפות בה ומתרגש ממנה, לא משנה אם מדובר בתינוק ראשון או חמישי. השלבים אותם הוא עובר, בין אם זה עד למצב בו הוא יכול לדבר בצורה חופשית, ללכת, לשבת, ולעשות דברים נוספים אשר עבורנו כאנשים בוגרים הם ברורים מאליהם, אך אנו יודעים שגם אנחנו עברנו את אותו תהליך בדיוק כשהיינו תינוקות וגם ההורים שלנו הסתכלו עלינו בהתרגשות ובציפייה, בשביל לראות את תהליך ההתפתחות שלנו.

מאת: moraleהריון ולידה16/11/172292 צפיות
אחת הבעיות המוכרות ביותר אצל תינוקות היא בעיית גזים. אומנם אין הסבר מדעי מדוע זה קורה, חוקרים רבים בוחנים את הנושא ולא תמיד יודעים להסביר למה הבעיה קיימת אצל תינוקות יותר מאשר אצל אנשים מבוגרים, למרות שהערכה היא,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica