חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כותבים למגירה? הגיע זמנה של הוצאה לאור!

מאת: seowebספרות15/03/20101619 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה האומנות שלך - כתיבה? על מה אתם כותבים?

לפני שתתחילו לקרוא או שתמשיכו לכתוב למגירה זיכרו: רגע שעובר לא חוזר אבל ספר נשאר לנצח!

האם כישרון הכתיבה שלך נחשף רק בחדרי חדרים (במקרה הטוב) או בתוך המגירה (במקרה הנפוץ)? כל אדם חמישי בישראל ובעולם כולו כותב או כתב למגירה. האם אתם מבינים את המונח כתיבה למגירה?

אם יש לכם כישרון כתיבה ובכל רגע פנוי אתם אוהבים לשבת ולכתוב שירים או סיפורים מקוריים, כנראה שאתם עונים לנתונים הסטטיסטיים שציינו בתחילת המאמר. סביר מאד כי יש לכם ספר כתיבה אחד או יותר (לחלק מאיתנו כמה ספרים במגירה), המונחים במגירה של שולחן הכתיבה ומיד פעם נופסים לספר עוד כמה עמודים.

לכתוב זה טוב אבל מה עם הוצאת ספרים?

כמעט כל אדם הכותב למגירה חושש מסיבה כלשהי מפני הוצאה לאור ופרסום. ומהי הסיבה לכך? קצרה היריעה מלפרט אך אין כל ספק כי חוסר הידע הוא אחד הגורמים המובילים, אלה שבגללם אנו ממשיכים לכתוב בחדרי חדרים – כתיבה בארון!

אם היית יודע כי הוצאה לאור אינה יציאת מצרים (להפך – אין צורך בניסים) ולמעשה המודבר במכלול של כמה פעולות מקצועיות ולא יקרות (כמו שרובינו בטוחים), האם גם אז הייתם ממשיכים לכתוב למגירה? המומחים של אופיר ביכורים פרסמו וממשיכים לפרסם בכל חודש עשרות כותרים של עשרות כותבים חדשים בדיוק כמוך.

אנשים שהחליטו כי הגיע הזמן לצאת מהמגירה (או מהארון – העיקר לצאת ולפרסם) ופנו אל הוצאת ספרי ביכורים לצורך פרסום ספר. במקום להמשיך ולהצניע את היכולות והכישרון שלך, אנחנו מציעים לך אלטרנטיבה פרסום – הוצאה לאור ותהילת עולם!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים SEOweb

אינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת seoweb

מאת: seowebבעלי חיים - כללי27/12/1018503 צפיות
לא כולם יודעים מה הכלב שלהם אוכל, אבל לכל מי שיש כלב בבית, יש אוכל לכלבים מועדף. אז באמת הכלב שלך אוכל?

מאת: seowebאופניים11/10/101957 צפיות
בואו לשמוא ולקרוא על טור דה תרום - מסע אופניים למען כולם!

מאת: seowebנדל"ן ומקרקעין16/09/102472 צפיות
רוצים לעשות הרחבות בניה בבית או בעסק? בואו לקרוא ולהבין איך ניתן להשיג היתר בניה במינימום זמן ומאמץ...

מאת: seowebפרסום באינטרנט11/07/101771 צפיות
קצת מידע על לימודי פרסום באינטרנט בקורס של הבצפר בחסות גוגל ישראל

מאת: seowebמוסדות לימוד14/06/101740 צפיות
בואו ללמוד הנדסת מכונות ברשת אורט - הרשת המדעית המובילה בישראל!

מאת: seowebדיוור אלקטרוני14/06/102183 צפיות
הקמת ועדת מדרוג לאינטרנט באישור הממונה על ההגבלים העסקיים...

מאת: seowebהריון ולידה04/05/102185 צפיות
בואו לקרוא פרטים על מטרנה בפארק וכל מילה נוספת מיותרת...

מאמרים נוספים בנושא ספרות

מאת: ירון כהןספרות01/06/172182 צפיות
מי שאמר שבעידן האינטרנט אנשים יקראו פחות כנראה לא לקח בחשבון את העבודה שאנחנו קוראים בו כל היום, מאתרי חדשות ועד מדיה חברתית, וכבר רגילים למצוא מידע שמעניין אותנו מאוד בדרך זו. זה גם מה שמעורר בנו יותר את הצורך להיחשף מדי פעם לספרות יפה, ספרות מעניינת ומאתגרת את החשיבה שלנו ואת הידע על העולם.

מאת: nisim ohanaספרות02/04/171768 צפיות
כתבתם ספר פנטזיה מרתק, ואתם מעוניינים גם לפנות לקוראים באירופה? הוצאתם ספר ילדים צבעוני ואתם מעוניינים שגם הילדים בצרפת יקראו אותו? כדי לעשות זאת, יש כמה דברים שכדאי להביא בחשבון.

מאת: גיא ביסמוטספרות29/10/162621 צפיות
סדנת כתיבה יוצרת ברוח הביבליותרפיה היא סדנה עבור אנשים שמכירים בכוחה של הכתיבה האישית האותנטית ככלי להבנה וגילוי עצמו כמו גם ליצירת חיבורים עמוקים של הזדהות בין המשתתפים בקבוצה. במאמר זה אתאר בקצרה את השתלשלות העניינים בסדנאות הכתיבה היוצרת שלי.

מאת: ריקי שחםספרות27/01/163476 צפיות
מתוך אלבר קאמי ה"שיבה לטיפזה”

מאת: שרון צרפתיספרות25/01/162754 צפיות
במספרות החלו לספק את הדרישה עבור תוספות אלה שרק הלכה וגדלה עם הזמן, כאשר נוצרו כל מיני שיטות עבור ההוספה של תוספות אלה אל השיער הטבעי ברמה כה גבוהה שנראה כי המראה הוא אחיד וטבעי לגמרי

מאת: אבי בכרספרות22/01/163853 צפיות
חיים נחמן ביאליק הוא גדול המשוררים העברים בזמן המודרני, על כך נדמה כי אין עוררין, חיים נחמן ביאליק השפיע רבות על התרבות היהודית ועל ההוויה היהודית המודרנית, הקריירה הספרותית של חיים נחמן ביאליק היותה נקודת מפנה בספרות העברית המודרנית.

מאת: ד"ר אורנה ליברמןספרות20/11/153101 צפיות
על הסופר הצרפתי ברנרדן דה סן-פייר וספרו המשפיע "פול ווירז'יני", רב מכר היסטרי. פול ווירז'יני, יצירי דמיונו של דה סן-פייר, "ילדיו המאומצים", כפי שכינה אותם, הפכו לאגדה, שהכתה גלים בעולם כולו, ונתנה השראה לאמנים רבים, מפרסומו ב-1788, ערב פרוץ המהפכה הצרפתית ועד מלחמת העולם הראשונה, אם לא עד ימינו אנו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica