חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אינסטלציה

מאת: only-bestשיפוצים17/03/20101304 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעיות במערכת אינסטלציה במבנים היא בעיה נפוצה מאוד בעיות אלו צצות לאחר תקופה ממושכת שבה החומר מתיישן ונוצר בו בלאי כך שנגרם לצינורות כמה דברים: צינורות ברזל בדרך כלל מחלידים לאחר תקופה של כמה שנים ונוצרים בהם קורזיה והברזל משחים ומתחיל להתקלף. כך הצינור אט אט הולך ונחלש, בסופו של תהליך זה הצינור מאבד מנפחו וכך נוצרת נזילה בצינור. בדרך כלל שנוצרת נזילה בצינור שאינו ניראה לנו לעיין אנו נרגיש זאת בחשבון המים שנישלח אחת לחודשיים מתאגידי המים השונים. במידה וראיתם חשבונות קצת יותר מנופחים מהרגיל סימן שיש לכם נזילה סמויה באחד הצינורות במערכת האינסטלציה שלכם. עליכם להזמין אינסטלטור מקצועי אשר יאתר את מקום הנזילה באמצעות מכשיר לאיתור נזילות וכך יכול למצוא את הנזילה ולתקנה.

אם כבר מחליפים? עדיף לשדרג את צינור הברזל, לצינור פלסטיק קשיח מיוחד שתואם להעברת מים קרים, כמובן צינור זה הוא צינור עמיד יותר אינו מחליד והחלפתו אם תזדקקו לה בעתיד היא מאוד מאוד פשוטה וניתן לעשות זאת בקלות, וגם חסכון בעלות החלפת הצינור לעומת החלפת צינור ברזל.

כיום ברוב הבתים החדשים מותקנות מערכות אינסטלציה שעובדות ומעבירותמים מן שיבר הראשי אל הביתבאמצעות צינורות פלסטיק ,צינורות אלו יעילים מאוד בגלל כמה סיבות הם לא מחלידים,לא נוצר בהם קורזיה,יכול התיקון שלהם פשוטה,הם עולים פחות מצינור ברזל הם גמישים מאוד וניתן לתמרן איתם במקומות קשים כמו לעגל את הצינור וכדומה.

כיום צינורות אלה הם העדפה של כל אינסטלטור בגלל סיבות אלו, אם אתם הולכים להחליף צינור בקשו להחליף לצינור הפלסטיק , כך תחסכו כאב ראש בעתיד וחסכון כספי משמעותי .

כשיש בעיה במערכות אינסטלציה עדיפות היא להזמין אינסטלטור מקצועי שיטפל במערכת שלכם על מנת שתקבלו עבודה איכותית שתחזיק לאורך זמן ותוכלו לקבל אחריות לתקופה מסוימת על התיקון .כיום יש מאות אינסטלטורים חאפרים שמהם צריך להיזהר, המחירים שלהם גבוהים בעשרות אחוזים מהמחיר הממוצע לדוגמא החלפת ברז בכיור האמבטיה עולה כ ₪ 180 עד 250 ₪תוכלו למצוא חאפרים שיבקשו מכם גם 350 ₪ על החלפת הברז, לכן חשוב לעבוד עם אינסטלטור מומחה שיספק לכם עבודה נאותה .

פינוי דירה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל הוצאה לפועל  פורטל איחוד תיקים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת only-best

מאת: only-bestנדל"ן04/07/131131 צפיות
ישנה חשיבות רבה לתיכנון המס לפני ביצוע ההשקעה על מנת למקסם את התשואה השוטפת ורווח ההון מכל סוג של השקעה בנדל"ן בארצות הברית. לכל השקעה יש השלכות מס שונות בארצות הברית ובישראל. תיכנון מס לוקה פוגע באיכות

מאת: only-bestשוק ההון23/06/131096 צפיות
קרנות ההשתלמות שייכות לאפיק חיסכון משתלם הנהנה מהטבות מס משמעותיות ולכן נשאלת השאלה אם כדאי לפדות או להמשיך אותה.

מאת: only-bestחוק ומשפט - כללי28/05/131147 צפיות
אין חובה לשכור את שירותיו של עורך דין אבל הגשת הבקשה ללא סיוע משפטי עלולה להביא לדחייתה מטעמים פרוצדוראליים ובירוקרטיים, גם אם היא צודקת ונכונה. גם אם הבקשה צלחה את מבחן הבירוקרטיה, הרי שעדיין יש לשכנע את רשם ההוצאה לפועל בדבר נכונות ואמיתות הטענות, ולצלוח את חקירתו של עורך הדין של הזוכה.

מאת: only-bestימי הולדת12/02/131389 צפיות
ימי הולדת באילת? מי מאיתנו לא חגג לפחות יום הולדת באילת ,אנו עוסקים במידע זה בימי הולדת לילדים באילת ובו מקבץ טיפים מעולים להורים המעוניינים לחוגג לבנם יום הולדת בעיר אילת

מאת: only-bestנדל"ן20/09/111386 צפיות
קנייה דירה יד שנייה היא מהלך שרובנו מבצעים אותו לפחות פעם בחיים אך רכישת דירה כזו עלולה לעלות לנו הרבה יותר ממה שיתכננו לכן אספנו עבורכם מספר טיפים בבואכם לרכוש דירה מתגורים מיד שנייה.

מאת: only-bestביגוד והנעלה20/09/111730 צפיות
סטייליסטים קיימים לא מעט זמן אך חדרו לתודעה רק לאחרונה ושימוש בהם רק מראה שיש עליה גדולה כל שנה ככל שעובר הזמן הנתונים קופצים בעשרות אחוזים כך שבעוד כמה שנים כמעט לכל אדם שלישי יהיה סטייליסט

מאת: only-bestנדל"ן20/09/111342 צפיות
חוזה מכירת דירה הוא מהלך חשוב מאוד, אך יותר חשוב שמי שמבצע את המהלך הזה יהיה עורך דין שמתמחה במקרקעין לרוב כשאנו באים לרכוש דירת מגורים אנו משתמשים בעורך הדין של המוכר על מנת שיבצע עבורנו את כל פעולות הרישום בטאבו וכדומה . . .

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232624 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223290 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212871 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211346 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211224 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201399 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201131 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica