חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פירוש חלומות

מאת: תומרחלומות29/03/20103471 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פירוש חלומות

האם יצא לכם פעם שחלמתם חלום אחד או יותר בלילה או שסתם ישנתם והרגשתם שאתם ממש רוצים לדעת את ה- פירוש חלומות ? בדרך כלל שישנים באמצע היום אנו לא חולמים דבר אלא זה קורה רק לעיתים רחוקות. בכל אופן בלי שאנו שמים לב כל יום אנו חושבים על החלומות ועל הנושא הזה אשר קשור לחלומות שלנו בכל צורה שהיא פירוש חלומות כדי שנוכל לדעת מה החלום שלנו בא לרמוז לנו ומה הדרך הטובה ביותר להתמודד איתו.

חלומות יכולות להביע את הרגשות שלנו שאנו לא חושפים בפני אנשים אחרים אולי אפילו לא בפני עצמנו, הם יכולים להביע כעס, שמחה, עצב, פחדים, חוויות, אהבה, געגועים ועוד המון דברים וגם אם לא תאמינו הם יכולים להגיד לנו איך להמשיך את החיים בדרך הטובה ביותר, אך כמובן שכדי שנוכל לדעת איך נוכל לעשות את מה שהחלומות שלנו אומרים לנו אנו צריכים קודם כל לדעת מה פירוש חלומות שלנו כדי שלא נטעה.

לפעמים החלומות יכולות להטעות ולהיות ממש ההפך ממה שאנו חלמנו למשל כאשר אנו חולמים על המוות שלנו הפירוש של זה, זה שיהיה לנו חיים ארוכים ובריאים אני בטוח שאם חלמתם כזה חלום חשבתם יותר לכיוון של המוות אך עכשיו הינכם יודעים שזה לא נכון. לכן אם חלמתם על כזה דבר אתם צריכים כמובן לשמוח ולהיות מאושרים.

אם אתם רוצים לדעת למה אנו צריכים לדעת מה אנו מרגישים כי אתם כבר יודעים את זה בעצמכם אך אתם חייבים לדעת כי אתם לא יודעים בדיוק מה אתם מרגישים וגם אם כן אתם צריכים לדעת מה לעשות עם החלומות האלו, איך לפתור אותן, איך הם עוזרים לנו ומה כדאי לעשות. לכן אל תהססו חפשו בגוגל או בכל מקום אחר שאפשר למצוא בו מידע על פירוש חלומות וגלו איך להשתמש בידע הזה על פירוש חלומות בצורה הכי נכונה והכי טובה עבורכם, ניתן למצוא אפילו מידע מקצועי על פירוש חלומות לגמרי בחינם אם תחפשו טוב כי פירוש שמות הוא משהו חשוב ביותר לכל אדם, אז עכשיו תשקיעו מזמנכם הפנוי על פירוש חלומות וכל מה שקשור לזה.

 



תגיות המאמר: פירוש חלומות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תומר

מאת: תומרמוסיקה26/04/131209 צפיות
הורדת שירים וסרטונים מיוטיוב בשנת 2013 לעומת פעם.

מאת: תומרמוסיקה15/04/131628 צפיות
מאמר אשר מסביר לגולשים מדוע כדאי להוריד דווקא מאתר יוטיוב ולא במקומות אחרים.

מאת: תומרטלוויזיה07/11/111281 צפיות
עספור עונה 2 פרק 5עספור עונה 2 פרק 5עספור עונה 2 פרק 5עספור עונה 2 פרק 5עספור עונה 2 פרק 5עספור עונה 2 פרק 5עספור עונה 2 פרק 5עספור עונה 2 פרק 5עספור עונה 2 פרק 5עספור עונה 2 פרק 5עספור עונה 2 פרק 5עספור עונה 2 פרק 5עספור עונה 2 פרק 5עספור עונה 2 פרק 5עספור עונה 2 פרק 5עספור עונה 2 פרק 5עספור עונה 2 פרק 5עספור עונה 2 פרק 5עספור עונה 2 פרק 5עספור עונה 2 פרק 5עספור עונה 2 פרק 5עספור עונה 2 פרק 5עספור עונה 2 פרק 5עספור עונה 2 פרק 5עספור עונה 2 פרק 5

מאת: תומרטלוויזיה01/11/111534 צפיות
פרגולות הלכו לטייל ואז בא עספור עונה 2 פרק 4 שסחף אותם בגל הטלוויזיה ואז מצאו מוט שלם באורך 5 מטר ואז שלחו אותו לישראל רק בשביל שיראה את עספור עונה 2 פרק 4 בחינם וללא תשלום נוסף כמו 20 ש"ח לחודש. מאז שום דבר לא הגיע לכנען אפילו לא הגבר הכי חזק שנקרא עספור והיה ממש שרירי ומאיים אבל אז הגיע המלאך מגן על כל העולם והכריח אותו לראות רק עספור עונה 2 פרק 4 אחרת יקרה לו דברים נוראיים. הנסיכה לא ידעה מה לעשות ואז שרה את שיר הפרחה של שרית חדד ומאז לא שמעו ממנה יותר עד ששוב חזר לטלוויזיה הסדרה עספור.

מאת: תומרטלוויזיה25/10/111508 צפיות
עספור עונה 2 פרק 2 הינה לא עוד סתם סדרה! היא אחת ההסדרות הטובות שיצאו בעשור האחרון בישראל הקטנה שלנו.עספור עונה 2 פרק 2 זה הפרק הכי מעניין ומדבר אחד שכבר צפה בפרק בניגוד לשאר האנשים הרגילים שעוד לא צפו.בגלל שאני רוצה שתהנו ולא תצטרכו להמתין הרבה זמן אני יעלה את כל הפרקים של עספור כולל עספור עונה 2 פרק 2 לצפייהישירה באתר. כדי להיכנס עכשיו ולראות את הפרק פשוט הקליקו על הלינק בחלק העלין של הטקסט וכמובן תהנו וספרו לחבריכם.הפרק הנ"ל הוא לא האיכות גרועה כמו שמעלים שאר האתרים, אני הבאתי אותו באיכות.

מאת: תומרהסרת שיער25/10/101286 צפיות
סיפור שלי בקצרה שמדבר על למה ואיך החלטתי לבצע תהליך של הסרת שיער לצמיתות בלייזר. ואיך היו התוצאות והאם אני מרוצה מהטיפול...

מאת: תומרקידום אתרים22/08/101738 צפיות
מאמר שעוסק על האינטרנט ובמה האינטרנט עוזר לנו בחיי היום יום וכמובן על מקצועות ההייטק כמו קידום אתרים והעלאת דירוג אתרים בגוגל בנושא כמו בבילון להורדה ועוד...

מאמרים נוספים בנושא חלומות

מאת: מאיר בן מרוםחלומות02/07/152245 צפיות
החלומות שאנו חולמים בכל לילה ולילה הם מפתחות לעולמות עמוקים, קסומים ובעלי מידע רב על חיינו. פתרונם של חלומות נפוץ בתרבויות רבות מאז ומתמיד, וגם אצלנו בקבלה קיימת התייחסות מעמיקה לתחום זה בחיי הנפש והרוח של בני האדם.

מאת: מאיר בן מרוםחלומות02/07/151472 צפיות
החלומות שאתם חולמים הם שבילים לעולמות הלא מודע; הם נתיבים למסרים שהנפש והנשמה שלכם מבקשות להעביר אל המודע שלכם; הם דרך להכיר את עצמכם טוב יותר; והם מפה לכיוונים הנכונים לכם בכל שלב בחיים.

מאת: ירון פלדחלומות11/10/143357 צפיות
הרעיון של מילון חלומות ושל פירוש חלומות אמנם קיים בתרבויות רבות - עוד משחר ההיסטוריה ועד לימינו, אך חשוב מאד לציין כי המשמעויות שנותנים לחלום באופן בסיסי, הן משמעויות שונות מאד. אפשר בהחלט להכיר את המשמעויות השונות, ולחשוב מה זה אומר על עולם החלומות שלנו.

מאת: danikחלומות27/12/138548 צפיות
אני יודע מה אתם חושבים: אני לא בנאדם קטן וקירח בגלימה כתומה, אז למה אני צריך לעשות מדיטציה? אם אתה רוצה שיכולת החלימה הצלולה שלך תרקיע שחקים, אז אתה צריך. סליחה.החדשות הטובות הם - שזה בעצם די כיף. הרבה דברים מגניבים יכולים לקרות במהלך מדיטציה שאתה כנראה לא יודע. זה יכול להרגיש כאילו אתה בהשפעת משככי כאבים חזקים מאוד. והעולם מסתובב בזמן שאתה תוהה מה בעצם קורה.

מאת: דר' ירון זפרןחלומות08/11/138462 צפיות
איך לזכור חלומות? מה המשמעות של סמלים המופיעים בחלום? מה המסר של החלום עבורי? דר' ירון זפרן, סופר רב מכר, מטפל ומנחה קבוצות, מלמד על פירוש חלומות / פענוח חלום.

מאת: מוטי לקסמןחלומות18/07/115161 צפיות
צום, תענית מציינים את י"ז בתמוז על מה צמים? על בני אדם? לא!

מאת: פרפרים המרחב הרוחני דפנה ביסמוטחלומות19/03/116098 צפיות
חלומות הנם ערוץ הרוחני לתת המודע שלנו ולמתרחש בחיי היום יום שלנו. חלומות ילדים הם דבר מופלא שיכול לתת לנו תמונה מדהימה על עולמם של ילדינו ולחוות אותו באמצעות החלום שלהם כפי שאנו עושים עם הציורים של ילדינו. ישנה חשיבות רבה לחלומות של ילדינו במיוחד אילו שמבטאים מצוקה, פחד ועוד ואנו מחויבים לשים עליהם דגש רב על מנת לעזור ולעיתים להציל את הילד. במאמר זה אני מסבירה על הבדלי החלימה בין הגילים השונים, הבדלי החלום בין בנים לבנות, חלוקת החלומות של ילדים לקטגוריות שונות , פירושים לחלומות נבחרים מתוך פורום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica