חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חלום צלול - טכניקה שאנשים לא מבינים עד כמה היא חיונית

מאת: danikחלומות27/12/20138533 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האם אתה רוצה להצליח בחלימה צלולה?

למרות שאנחנו מדברים על התעוררות בחלומות, כל מה שאתה באמת צריך לעשות הוא להיות מודע. וכדי להישאר צלול בתוך החלום מה אתה צריך לעשות? להישאר מודע.

מודעות עצמית היא החלק החשוב ביותר בחלימה צלולה. מדיטציה היא הכלי הטוב ביותר בעולם כדי לשפר את המודעות העצמית. מבין לאן אני הולך?

אם כבר היה לך חלום צלול אז יש סיכוי טוב שזה בגלל שבצעת בדיקות מציאות. אולי בדקת את השעון שלך והבנת שזה חלום, כי לא הייתה מסוגל לקרוא את השעה.

כשאתה מגיע לרמה גדולה של מודעות עצמית אתה באופן אוטומטי תבין שאתה חולם, ללא צורך בביצוע של בדיקות מציאות. בשלב מסוים בחלום אתה פשוט תהיה מודע למעשה שמדובר בחלום.

Worm Want To Go Cross Another Place Stock Photo

עצום את עינייך והיכנס לחלום

חלום צלול מושרה הוא השיטה האולטימטיבית להגיע למצב של חלימה מודעת. שכב על המיטה שלך, עצום את העיניים שלך ותשאב באופן אוטומטי לתוך עולם החלומות.

אמנם תארתי זאת בפשטות, אבל זה לא כל כך קל. כדי לעבור מעולם העירות ישר לתוך עולם החלום המוח צריך להיות רגוע. מדיטציה היא הכלי האולטימטיבי להפקת נפש רגועה.

מדיטציה וחלימה צלולה הן כמו שני אפונים בתרמיל. שפר את המדיטציה שלך ותוכל לשפר גם את החלימה הצלולה.

Women Yoga Stock Photo

הריגת מיתוסים

מדיטציה היא לא חשיבה, היא חוסר מחשבה. אם כבר - זה מצב של הרגשה.

מדיטציה בדרך הנכונה תהרוג את הדיאלוג הפנימי. אם אתה לא חושב שיש לך קול פנימי שלא סותם את הפה, בוא נעשה מבחן קטן:

שב בשקט וראה כמה זמן אתה יכול לשמור על דעתך ריקה ללא כל מחשבות שצצים בראש שלך.

אתה כנראה לא החזקת מעמד יותר מדי זמן. זה בסדר. זה היה צפוי.

מחפש מידע נוסף? צפה באתר החלומות הצלולים.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המיתולוגיה המצרית, הבבלית, ההודית, היוונית, הרומאית, הנורדית, אגדות המלך ארתור.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת danik

מאת: danikדתות04/02/148359 צפיות
כל כך הרבה פעמים שאני מתווכח עם מישהו על דת, הוא או היא אומרים שהם פעם היו אתאיסטים בדיוק כמוני. דיברתי עם מישהו שאפילו כנה את עצמו "אתאיסט לשעבר". ממאז ומתמיד מצאתי את האמירה הזו מוזר עקב כך שכל היהודים ( ואף כל המאמינים לצורך העניין) נופלים בהגדרה של "אתאיסטים לשעבר".

מאת: danikרהיטים16/03/131384 צפיות
מחפש ספה מודולרית שמתאימה לתקציב שלך? ובכן, הדבר הפשוט ביותר שתוכל לעשות הוא לבחור את הטעם והעדפה האישית שלך. כמובן, מה שקשה הוא להתאים את הריהוט לתקציב בכיס שלך. איך ניתן לקנות ריהוט שמתאים גם לכיס וגם לרצון שלך?

מאת: danikרהיטים13/03/131245 צפיות
מציאת ריהוט חדר שינה זול עבור הבית שלך יכול להיות ציד אוצר של ממש. בטח, שתוכל ללכת לצלול במזבלה, אבל ישנם דרכים אחרות להשיג רהיטים בזול.

מאת: danikרהיטים13/03/131324 צפיות
בימי הביניים והרנסנס, רהיטים היו מוגבלים לפריטים בעלי שימוש מעשי. כיום, בשוק שמייצר מעל 3.6 מליארד דולרים של חומרים למטרות ביתיות בלבד. בשנת 2000 לפני הספירה, קטיפות קשטו את הארמונות והבתים של בני האצולה והמשפחות המלכותיות. וילונות קטיפה כעת נמצאים בשימוש על ידי כמעט כל אחד ומוסיפים יוקרה לביתך. בתים מרוהטים היטב עם ספות קטיפה, שטיחי קיר מוזרים ומיטות מפוארות הפכו לדרך החיים של כולנו. אם אתם מחפש רהיטים בזול, באקס שופ יש לכם אפשרויות בחירה מרשימות.

מאת: danikרהיטים13/03/131055 צפיות
חדר שינה גדול הוא חדר שינה שמעודד את הזרימה ההרמונית של האנרגיה ומעוררת חושניות. חדר שינה טוב צריך להיות מזמין, ואף מפתה עד כדי כך שזה יהיה מרגש ומרגיעה באותו הזמן כאשר אתה נכנס פנימה. חדר שינה צריך להיות כיפי ומהנה להיות בו, זהלא משנה אם אתה שם רק לשינה חטופה, או על מנת לעשות אהבה לוהטת! אז מהו הצעד הראשון? מעצבי פנים רבים ומומחים ממלצים להשתמש בסט חדר שינה שחור מכמה סיבות פשוטות שאפרט כאן..

מאת: danikרהיטים12/03/131157 צפיות
הסלון משחק תפקיד מרכזי בבית שלך. חדר זה משמש לעתים קרובות לאירוח ולמנוחה אחרי יום ארוך וקשה במשרד. חדר זה מייצג את הבית שלך וזקוק לרהיטים באיכות טובה כדי לעמוד בשחיקה היומיומית.

מאת: danikרהיטים11/03/131092 צפיות
לפני שאתה קונה כיסאות אוכל, שקול זאת: אתה צריך שהכיסא יהיה גם נוח וגם מסונגן. נוח, כי זה המקום בו אנשים מתכנסים לאכול, ולעבוד ולנהל שיחות. אופנתי, כי אתה רוצה שהוא יראה טוב וישקף את הסגנון שלך. זכור שהבחירה תהיה מתוך מגוון מסחרר של סגנונות, חומרים, צבעים ומותגים.

מאמרים נוספים בנושא חלומות

מאת: מאיר בן מרוםחלומות02/07/152234 צפיות
החלומות שאנו חולמים בכל לילה ולילה הם מפתחות לעולמות עמוקים, קסומים ובעלי מידע רב על חיינו. פתרונם של חלומות נפוץ בתרבויות רבות מאז ומתמיד, וגם אצלנו בקבלה קיימת התייחסות מעמיקה לתחום זה בחיי הנפש והרוח של בני האדם.

מאת: מאיר בן מרוםחלומות02/07/151460 צפיות
החלומות שאתם חולמים הם שבילים לעולמות הלא מודע; הם נתיבים למסרים שהנפש והנשמה שלכם מבקשות להעביר אל המודע שלכם; הם דרך להכיר את עצמכם טוב יותר; והם מפה לכיוונים הנכונים לכם בכל שלב בחיים.

מאת: ירון פלדחלומות11/10/143346 צפיות
הרעיון של מילון חלומות ושל פירוש חלומות אמנם קיים בתרבויות רבות - עוד משחר ההיסטוריה ועד לימינו, אך חשוב מאד לציין כי המשמעויות שנותנים לחלום באופן בסיסי, הן משמעויות שונות מאד. אפשר בהחלט להכיר את המשמעויות השונות, ולחשוב מה זה אומר על עולם החלומות שלנו.

מאת: דר' ירון זפרןחלומות08/11/138450 צפיות
איך לזכור חלומות? מה המשמעות של סמלים המופיעים בחלום? מה המסר של החלום עבורי? דר' ירון זפרן, סופר רב מכר, מטפל ומנחה קבוצות, מלמד על פירוש חלומות / פענוח חלום.

מאת: מוטי לקסמןחלומות18/07/115150 צפיות
צום, תענית מציינים את י"ז בתמוז על מה צמים? על בני אדם? לא!

מאת: פרפרים המרחב הרוחני דפנה ביסמוטחלומות19/03/116085 צפיות
חלומות הנם ערוץ הרוחני לתת המודע שלנו ולמתרחש בחיי היום יום שלנו. חלומות ילדים הם דבר מופלא שיכול לתת לנו תמונה מדהימה על עולמם של ילדינו ולחוות אותו באמצעות החלום שלהם כפי שאנו עושים עם הציורים של ילדינו. ישנה חשיבות רבה לחלומות של ילדינו במיוחד אילו שמבטאים מצוקה, פחד ועוד ואנו מחויבים לשים עליהם דגש רב על מנת לעזור ולעיתים להציל את הילד. במאמר זה אני מסבירה על הבדלי החלימה בין הגילים השונים, הבדלי החלום בין בנים לבנות, חלוקת החלומות של ילדים לקטגוריות שונות , פירושים לחלומות נבחרים מתוך פורום

מאת: ד"ר זיו מאירחלומות16/01/115375 צפיות
אצל בני האדם היודעים לדווח מילולית נמצאה הקבלה בין חוויות החלום לבין השינה הפעילה, בייחוד לבין המצב של התפרצות המתח האמוציונלי המרובה בעת השינה הפעילה, ובשינה בכלל לקראת שעות ההתעוררות. בבואנו לחפש תשובה לשאלה- האם תינוקות ובעלי חיים חולמים, נבדוק ראשית כל- האם גם אצלם קיים סוג השינה הפעילה על כל התופעות הפיזיולוגיות הכרוכות בו, דבר זה נחקר באופן יסודי ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica