חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הורות אחרת – לדעת משפחה בצורה חדשה

מאת: VPRהורות01/04/2010964 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בכל פעם שאנחנו שומעים את המילה "משפחה" אנחנו מעלים קונוטציות שונות ומעניינות בנושא שכמובן האחד והחביב עליי הינו "חום", משפחה לרוב מגיעה ממצב של אהבה וידידות אמיתית כוללת, אבל מה באמת קורה כאשר אשה בגיל ה30, 35 רוצה להביא ילד, רוצה להרגיש הורות אמיתית ולא יכולה בגלל שאין לה בן זוג, אין לה את האחד שיכול להביא לה צאצא חדש לעולם?

הורות משותפת - להכיר בהורות אחרת

אחד הרעיונות שעומדים מאחורי העניין של הורות אחרת / הורות משותפת זה עניין של להקים משפחה חדשה גם ללא מחויבות וגם ללא הזוגיות, לרוב בתקופות פרימיטיביות יותר היו פונות נשים בגיל ה30, 35 לבנק הזרע ולוקחות לעצמם "ילד חדש", הרעיון היה נחמד כל עוד זה מה שהטכנולוגיה והקדמה מציעים, אבל הורות אחרת זה עניין שונה, זה לדעת איך אנחנו מצליחים להקים משפחה חדשה גם ללא עזרת תרומת זרע. הורות אחרת זה עניין ההיכרות בצורה בריאה יותר וקרובה יותר עם אב המשפחה, אותו "תורם זרע", לדעת להכיר ואף לברור את מי שאנחנו רוצים שיהיה חלק מהמשפחה החדשה שלנו, כלומר, באם האישה רוצה להחליט שחלק מעניין הורות משותפת יהיה "פחות משותפת" אז העניין עליה בלבד ולא דברים העולים כך סתם לראשינו, כלומר להיות החלטיים, במידה והאישה רוצה לתת לאב סיכוי ואף זמן מוחלט מראש לראות את הילד, לפי הסכם הורות מקדם, האב יכול לקבל חלק בעניין המשפחה החדשה ועד להגיע למצב של יחסים וזוגיות אמיתית, תרומת זרע זה דבר מעניין אך בעזרת הורות משותפת אפשר להגיע לתוצאות קרובות יותר למה שרצינו מלכתחילה.

הורות אחרת - להכיר את הצד האנושי

בזמן שישנו זוג אשר רוצה להביא ילד לעולם ולא יכולים מסיבות כאלו ואחרות, יכול להיות להם סיכוי אמיתי להכיר את אותו "תורם הזרע" בצורה משמועתית ומעניינת, לא רק עוד טופס עם שם אלא גם פנים שעומדות מאחורי המשפחה החדשה שלנו, הורות אחרת זה לא הורות חד צדדית, בעזרת הסכמים מקדימים ושיתוף פעולה ניתן לראות איך זוגות של דו-מיניים שונים מביאים ילד חדש לעולם בעזרת צד גברי ותמיכה מלאה בסיפור.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת VPR

מאת: VPRייעוץ עסקי31/07/111346 צפיות
הקמתם עסק, זה מספיק? עדיין לא, אז פרסמתם אותו ברשתות חברתיות וגם זה לא הספיק, ניסיתם אפילו לפרסם מודעה באחד המקומונים, אבל מה באמת הביא לכם עבודה בצורה הטובה ביותר?

מאת: VPRניקיון19/07/111567 צפיות
מי לא אוהב בית נקי ומצוחצח. בית נקי אינו רק נכון מבחינה בריאותית אלא גם תורם רבות לשקט הנפשי של כלל דיירי הבית. גם אם ההמצאות של הדיירים בבית לאורך שעות היום היא מועטה, ניקיון בתים יכול בהחלט להשפיע על האנרגיות הסוררות בבית ולטהר אותם.

מאת: VPRטבעות אירוסין ונישואין11/04/111583 צפיות
טבעות אירוסין אפשר לקנות מן המוכן באחת מהחנויות התכשיטים או ללכת למעצב/ת תכשיטים שיעצבו לכם טבעת לפי הטעם האישי שלכם.

מאת: VPRבידור ופנאי - כללי24/03/111816 צפיות
אם עד לפני כמה שנים אנשים הגיעו לבתי קפה באמת בשביל לשתות קפה, המצב היום השתנה כמעט ב-180 מעלות. היום בתי קפה, הופכים עבור אנשים למשרד לכל דבר ועניין. בוא ללמוד על הטרנד שסוחף אחריו מדינה שלמה (מדינת תל אביב)

מאת: VPRהפסקת עישון 22/03/111599 צפיות
בכל פעם שמדברים על הפסקת עישון בקרב חברים ומשפחה תמיד חושבים שמדובר סביב המעשן עצמו וכל מה שהוא עובר, ואין שאלה – ברור שמי שמעשן סובל ובדרך כבדה יותר מהבריאות אפילו, אלא גם בצורה כלכלית נוראית, ישנם כאלו שמעשנים בצורה כבדה יותר מ-2 קופסאות ביום ומגיעים להוצאות של 1000 שקל ויותר בחודש בזמן שמרוויחים כמעט רק 4000, קל זה לא אבל מי באמת מבין את הבעיה הגדולה יותר – הוא המעשן הפאסיבי?

מאת: VPRשיפוצים22/03/111379 צפיות
אנחנו אוהבים לראות את הבית שלנו לאחר שיפוצים כאלו ואחרים ואנחנו מאוד אוהבים לראות את הבית שלנו מלא ברהיטים חדשים, בעזרת שיפוצים ממוקדים יותר אנחנו משפצים גם את אזור המטבח לרוב, מטבחים (שוב, לרוב) משנים את הבית ואת האווירה שלו כמעט ב180 מעלות. שינוי של כבית חדש.

מאת: VPRגאדג'טים22/03/111574 צפיות
אנחנו רואים בכל יום מחדש את הקדמה משיגה אותנו ונותנת לנו כלים חדשים לעתיד, בין מצלמות אבטחה לבית המוסתרות היטב בעזרת בורג או שניים ועד לאלפי גאדג'טים נוספים אשר מצדיקים את העתיד הקרב ובא.

מאמרים נוספים בנושא הורות

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות11/04/213980 צפיות
החל מגיל שלוש, ילד יכול להיכנס למטבח לא רק כדי לאכול, אלא גם כדי להתחיל ללמוד להכין את האוכל.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות16/12/204565 צפיות
מרבים לדבר עלינו כעל "Start up nation”. כמובן שכולנו היינו רוצים שנכדינו יצליחו להשתלב ולהתקדם בלימודים.אחד התנאים החשובים זה להצליח במדעים. אבל אם אחד הנכדים לא בדיוק מצטיין במדעים,הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות בשיחותינו עם הנכדים זה לנסות לעורר בהם סקרנות. כידוע, הסקרנות היא תנאי ראשון לחיפוש האמת – וזאת תחילת הדרך למדע.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/10/204608 צפיות
הקורונה מרחיקה אותנו פיזית מהנכדים, אבל בואו ננסה לשמור לפחות על הקרבה הנפשית בעזרת רעיון נחמד וקל.

מאת: כרמי אומרוהורות07/09/201448 צפיות
ילדים זה שמחה - אני משננת לעצמי את המוטו בכל מלחמה איתם מחדש

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/07/201438 צפיות
סבים וסבתות, נצלו את הזמן הפנוי ובנו יחד עם הנכדים אילן יוחסין. זה ישעשע אותם וזה יוסיף לקשר הבין דורי.

מאת: כרמי אומרוהורות03/06/201482 צפיות
אחד הדברים החשובים שלמדתי זה שלפעמים צריך לשחרר ולא תמיד צריך להיות סופר מאמי

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות05/02/201618 צפיות
איך נבלה עם מספר נכדים, שהם בני 4, 7, 8, 10? מה יכול להתאים לכולם, לשעשע, להצחיק, להפעיל אותם ולהצחיק את כולנו עד דמעות? הנה רעיון נחמד. תיהנו!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica