חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התפתחות הצילום האוירי בשנים האחרונות

מאת: רועי בן עמיצילום02/04/20101205 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תחום הצילום האווירי הגיעה לשיאים חדשים במהלך השנים האחרונות, להביא מצלמהלמקומות שקשה להגיע, על מנת לקחת תמונות מנקודת מבט של ציפור זה דברשמדהים לראות. התחום בהחלט שינה את מגמת היזמות בנדל"ן ומגורים.

פיתוח
תמונהשווה אלף מילים. שום דבר לא ממש יכול לתאר את הפרטים של דרכי האדמה כמושתצלום יכול. עכשיו נדל"ניסטים יכולים להציע מראה אמיתית של הנכס העתידי עםהאפשרויות הרחבות של הצילום האוירי. כאשר נעשה כראוי, כל פינה חבויה שלקרקע מוצגת. פיתוח קרקעי עם טכנולוגיות חדישות ופיתוח פרויקטים אמנותייםעכשיו משתמשים בצילוי אויר על מנת לתאר בצורה מושלמת את הפרויקטים. במקוםאו בנוסף למגרש התצלומים, יזמי נדל"ן נותנים למשקיעים שלהם מושג איךהפרוייקט נראה בכל שלב של ההתקדמות, מה שמביא בסופו של דבר עוד מששקיעיםואפילו עוד תושבים.

גישה
המקומות הנידחים ביותר והקשים ביותרלהגעה, הם לרוב גם המדהימים ביותר שאפשר לתפוס עם מצלמה. שטחים פרועיםושטחי קרקע קשים יכולים להיתפס מהאוויר עם המצלמות הדיגיטליות הפשוטותביותר, בתור דבר עדין, שברירי ויפהפה. בשביל איים וכל מני מקומות עם בעייתגישה, הרבה משתמשים בצילום ממסוקים בתור תחליף במקום להשכיר איזה כלי שיטקטן או נסיעת ג'יפים בג'ונגל. חוץ מזה זה נותן לקונה ולחברות הקונות צורהאחרת להתבונן על רכושם. הרבה מהתמונות מסוג זה משומשות אפילו על לוחות שנה מפורסמים..

צילום מרחוק
פעם היו זורקים צלמים מסכניםעל גגות או מקומות גבוהים ומסוכנים אחרים, רק בשביל תמונה טובה לאיזה סדרהאו כתבה בחדשות.. דברים כאלו לא קורים יותר. הטכנולוגייה החדשה של הצילוםאויר באמת לקחה את התמונות מהסוג הזה לגבהים חדשים, בעזרת יכולות צילוםבשלט רחוק אפשר לוותר על הסיכון המיותר בלמצוא זויות צילום מושלמות לצילוםאוירי. צילום אווירי עם מצלמות בשלט רחוק בטכנולוגית RC (remote camera)משמש כעת במקום. אפשר לדחוף את המצלמות האלו לכל מקום, הן יכולות לטוסאפילו במקומות צרים במיוחד. הפלא בפלא, אבל גם צילום מקרוב אפשרי עםהמצלמות האלו.. מצלמות בשלט רחוק RC מסוגלות לבצע צילום מקרוב ומשמשות גםבמקומות שמסוק לא יכול להגיע אליהם.. כמו לדוגמא בסמוך לבניינים.

בתיאוםלאחראי אוירודינמיקה, המצלמות האלו יכולות להגיע ל10 קילוגרם, מה שמאפשרלמצלמה לטוס במגוון של מודלים. מודלים אשר זולים הרבה יותר מטוסים מאוישים,דבר קריטי עבור חברות הפקה עם תקציב מוגבל.

מתנות וחבילות שי
עודשימוש ואחד רווחי יותר, במיוחד בארץ, הוא בתור מתנות ושלל חבילות שי. כל מניחבילות מתנה, אריזות שי למיניהם ומתנות קטנות בסגנון הזה שמבוססות עלתמונות אויריות של ארץ ישראל, משומשות במיוחד למטרת הפולו-אפ של לקוחותמחו"ל.. אנשי עסקים מישראל שצריכים לשלוח מתנה ללקוח או משקיע מחו"ל,משתמשים במתנות הללו עם מיתוג מתנות מקצועי על מנת להראות ללקוחות שלהםמחו"ל איזה מקצועיים הם ובאותו זמן, את יופייה של ארצנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רועי בן עמי, פיתוח אינטרנטי ושיווק במנועי חיפוש
בניית אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רועי בן עמי

מאת: רועי בן עמיהודעות לעיתונות - כללי05/04/1614601 צפיות
ב-2002 עשו על מני נחמן כתבה כלבוטק. בה התוכנית שפטה את האופן בה הוא נתן שירותים לחברת אקווהנט שהיה אז הבעלים שלה. האמת היא שהתוכנית טענה שמהירויות האינטרנט נמוכות יותר בפועל מאשר מה שצויין בחבילה.

מאת: רועי בן עמיגינון07/02/121448 צפיות
אפשר לראות שגינות פרטיות קיבלו תאוצה מטורפת בזמן האחרון בהרבה מאוד בתים שונים ברחבי הארץ. בעלי בתים רבים מבינים כיום, שהמראה החיצוני של הבית או הבניין שלהם חשוב לא פחות מהמראה הפנימי שלו הרבה פעמים גינה פרטית גם מוסיפה הרבה מאוד לערך הכספי שיש לנכס ועוזרת מאוד למכור אותו. יש הרבה מאוד סוגים שונים של גינות פרטיות ובמאמר הזה אני אנסה לבחון את הסוגים הפופולריים ביותר...

מאת: רועי בן עמישיפוצים06/02/121302 צפיות
גג של רעפים הוא מושג בסיסי שמתאר גג של בית או בניין (בד"כ בית) שעשוי מרעפים. אריחי הרעפים עשויים מחומר מאוד חזק ובעלי עמידות גבוהה מאוד – האריחים יכולים בקלות לעמוד במצב טוב למשך 100 שנים ואפילו יותר. בנוסף לאריחי הטרה קוטה המאוד נפוצים, במיוחד באירופה, אפשר גם בקלות למצוא אריחי "צפחה" או שעשויים מאבן, אפשר גם למצוא אריחים מקרמיקה וגם כאלו מבטון. כמו כן, יש לא מעט חברות המתמחות בשימוש בחומרים ממוחזרים עבור גגות רעפים, חומרים שונים כמו בטון (ממוחזר) מה שהופך את כל העניין ליותר ידידותי לסביבה...

מאת: רועי בן עמישיפוצים20/12/111340 צפיות
לא חסר דרכים שונות ומשונות, יעילות ופחות יעילות לעשות שיפוצים לבית, אולם ללא ספק, השדרוג המועדף ביותר בתהליך השיפוץ הוא בניית בריכות שחיה ביתיות. בריכות השחייה שנמצאות מאחורי הבית ממש יכולות לתת הרגשת יוקרה וחמימות לבית וגם להוסיף אטרקציה מאוד מעניינת ולשפר את הפופולריות של הבית בקרב בני משפחה, משפחה מורחבת וחברים (במיוחד של הילדים).

מאת: רועי בן עמיביטוח אופנועים06/09/118910 צפיות
עשרה טיפים כיצד לנהוג בצורה בטוחה יותר על הקטנועים או האופנועים שלכם.

מאת: רועי בן עמיבניית אתרים23/08/111420 צפיות
בימים אלו יש טרנד חדש של מכירות דרך האינטרנט. החברה כמובן צריכה להקים אתר אינטרנט. הרי רוב החיפושים היום מתרחשים באינטרנט ולא בחוברות של דפי זהב כמו פעם... אז אם אין לכם אתר אינטרנט, כיצד ידעו שאתם קיימים?

מאת: רועי בן עמיאימון עסקי16/08/111506 צפיות
תחשוב שברשותך חברה המייצרת כסאות גינה וכסאות מחשב. מתחתיך כ40 שכירים, שמונים אחוז מהם, הם עובדים במפעל לייצור הכסאות ועוד עשרה אחוז מהם כצוות לשכה איתך במשרד. בכך, יש לך קבוצה מגוונת של עובדים, כל אחד עם העבודה שלו, עם החששות השונים שלו, והצרכים שלו. השאלה הגדולה היא: איך להניע את כל האנשים האלה?

מאמרים נוספים בנושא צילום

מאת: דניסצילום16/01/182960 צפיות
תחום האטרקציות והצילום לחתונות צומת ותופס תאוצה רבה, איך נבחר מבין כל הספקים את הספק האיכותי ביותר?

מאת: ניב אבןצילום18/09/172921 צפיות
כמה זה עולה בסופו של דבר לשכור את השירותים הנאמנים של צלם אירועים מיומן שיודע את עבודתו במקצועיות רבה? קראו הלאה.

מאת: דניסצילום14/05/172216 צפיות
כשהמקרר שלנו מלא עד אפס מקום במגנטים הרגילים חשוב להעניק לאורחים באירוע שלנו סיבה לשים את המגנט שלכם על המקרר, עיצוב פולארויד הוא עיצוב רטרו משנות ה80 שידאג להבליט את המגנטים שלכם מהמגנטים האחרים.

מאת: moraleצילום18/04/172082 צפיות
חברות הייטק רבות דואגות להכין סרטי תדמית שמיועדים לצרכים שונים. סרטים אלו מבליטים את איכויות החברה, יעילות המוצר והשירות שהן מייצרות ומשווקות, הן לצרכים פנימיים, והן לצרכים חיצוניים, לקהל לקוחות מקומי וכן לקהל לקוחות בינלאומי.

מאת: moraleצילום26/03/173798 צפיות
הילדה הגיעה לגיל 12, זה הזמן לחגוג לה בת מצווה. היום לא מדובר יותר בחגיגה פשוטה וצנועה, היום כל חגיגת בת מצווה היא בעצם הפקה שלמה. אולם, קייטרינג, תקליטן, צלם, מגנטים, אטרקציות של אירועים, תלבושות ומה לא. לצד הפקת האירוע צריך גם לחשוב על הפקת בוק בת מצווה.

מאת: moraleצילום14/03/174054 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות, שלצד צילומים של תמונות משפחתיות אשר מבוצעות אצל צלמים מקצועיים, נערכים גם צילומים של נשים, כשהן בהיריון. בדרך כלל, נשים מבקשות לצלם את ההיריון הראשון שלהן, למרות שבמקרים רבים נשים חוזרות שוב ושוב לערוך צילומים אלו, גם בהריונות נוספים.

מאת: דניסצילום07/03/171778 צפיות
המחיר הוא לא הכל, כאשר ניגשים לבחור ספק עבור מגנטים לאירוע שלנו חשוב לשלב בין המקצועיות, האיכות והמחיר כמובן בלי להתפשר על אף אחד מהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica