חפש מאמרים:
שלום אורח
10.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דרכים להתחיל עם נשים

מאת: שירה דןאימון אישי - כללי02/04/20101511 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רוצים להתחיל עם בחורה? אולי את רוצה להתחיל גבר? יש כמה דרכים לעשות את זה נכון אבל יש כמה דרכים איך לא לעשות את זה, אם אתם צריכים טיפים הנה כמה המלצות מאתר משפטי אהבה.

טיפים איך להתחיל עם בחורה:

- נמצאים במקום הומה אדם? אתה יכול לגשת אליה בצורה ג'נטלמנית ולשאול אותה לשמה, תציג את עצמך ושאל האם תסכים לשוחח איתך, עוד אפשריות היא להציע לשתות יחד משהו, "שלום שמי דני ושמך הוא?" "אני מביט בך כבר מספר דקות והייתי חייב לגשת אליך" אלה המשפטים הטובים ביותר. בלי לחץ פשוט תתחילו שיחה נעימה ותראו כיצד היא זורמת.

- ייתכן  שהיא אוהבת את המראה שלכם וגם היא מחכה שתתחילו איתה אבל, משפט גרוע מאוד יכול פשוט לגרום לה לשנות את דעתה לכן חשוב להיות כנים ולנסות להיכנס לשיחה שבה היא תוכל להתרשם מכם בצורה עמוקה יותר.

- משפטי פתיחה: אנחנו מכירים מאיזה מקום? אפשר לשבת לידך? אפשר להזמין אותך לשתות משהו? אני רואה אותך כאן הרבה והפעם החלטתי לגשת ולהציג את עצמי, אני מתלבט כבר כמה דקות איך לגשת אליך ו... ועוד משפטים כנים וישירים.

- מדברים: אם אתם נמצאים במסיבת יום הולדת למשל, אפשר לגשת ולהגיד לה משפט נחמד כמו: אני מאוד נהנה כאן ואתה? האם אפשר לדבר? ועוד משפטים נחמדים, רק שלא ישמעו יותר מדי טיפשיים.

 - אל תתנהגו בגסות יתר ובביטחון עצמי מופרז מדובר במתכון לכישלון, לא צריך להשוויץ ולא צריך להראות את מה שאף לא רוצה לראות: את הצד בגרוע במשפט הראשון.

- לא להגזים אם אתם רואים שאין תגובה מצד הבחורה ותרו, לפעמים ג'נטלמניות עושה את העבודה וייתכן אפילו שהיא תחזר אחריכם.

מה לא עושים?

לא מדברים בגסויות, לא אומרים משפטים מגוחכים כמו "אבא שלך סנדלר?" "אמר שלך לביאה?" ועוד משפטי אהבה עצובים כל מטרתם הוא להגיד משהו טיפים.

 



תגיות המאמר: נשים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

תוכלו למצוא באתר חברת הובלות יחד עם מחירים שווים www.capitalism.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירה דן

מאת: שירה דןבתים משותפים02/06/111164 צפיות
חשיבות ההתקנה- לא כל כך חשוב איזה מערכת אזעקה ביתית תקנו אפילו אם זה הטוב ביותר שקיים בשוק, בסופו של דבר ההתקנה הכי חשובה. חפשו אנשי שירות עם ניסיון רב, קחו קבלה על המוצר ושימו לב שנותנים לכם מוצר עמיד וטוב.

מאת: שירה דןשיפוצים02/06/111528 צפיות
נראה שעם כל שנה שעוברת מטפסות הטמפרטורות לגבהים חדשים ומזגן הפך כמעט לחובה בכל בית. הפיתוחים הטכנולוגיים בשנים האחרונות תרמו לשיפור יעילותם של מזגנים, וכשמשקללים זאת ביחד עם הוזלת מחירם בשוק, המזגן הפך למכשיר חשמלי אשר אפשר למצוא בכל בית.

מאת: שירה דןשיפוצים02/06/111019 צפיות
כעת לכו לחפש בחנויות, עיינו בקטלוגים וחטטו באתרי אינטרנט. תהליך ההתרשמות יאפשר לכם לצבור ידע רב בנוגע לחומרים הקיימים בשוק, להשוות מחירי חומרים ומוצרים, וכמובן ייתן לכם רעיונות אשר נוגעים למראה הסופי שאתם שואפים להשיג.

מאת: שירה דןגינון02/06/111099 צפיות
העדיפו לתאם יום ושעה קבועים להגעת הגנן או הצוות, באופן זה תוכלו לדעת בוודאות שהגינה שלכם מטופלת באופן מתמשך וקבוע.

מאת: שירה דןלימודים אקדמאיים01/06/111192 צפיות
כבר ברגע הראשון שלנו באוויר העולם המשפחה מעלה תהיות הנוגעות לתחומי העיסוק שלנו בעתיד. כבר בגן עולה השאלה מה תעשה שתגדל? כך אנו מתוודעים לקביעה שמקצוע זה חשוב מאד, שכדאי ללמוד וככה מצליחים בחיים.

מאת: שירה דןשיפוצים31/05/111616 צפיות
לניקיון פרקט ניתן להשתמש בחומר ניקוי ייעודי ולהקפיד שלא להרטיב אותו, שכן העץ סופח נוזלים במהירות, מתנפח ונהרס.

מאת: שירה דןשיפוצים31/05/111169 צפיות
צביעת דלתות מציע את האפשרות לכל מי אשר חפץ בריענון מראה הדירה או הבית למלא את מבוקשו במהרה ובהשקעה כספית קטנה:

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי - כללי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי - כללי13/08/205586 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196133 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194059 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173159 צפיות
אחת החברות המעניינות ביותר בישראל בעיני היא חברת שבט זבולון, החברה בבעלות יעקוב שאול עוסקת באחד התחומים המעניינים ביותר בעולם הנדל"ן. כלומר מה שהיא עושה, זה לספק ציוד חסר עבור אתרי בנייה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173142 צפיות
אנחנו נתחיל עם רונית מרום, שהנה אדריכלית מובילה בכל הקשור לדירות יוקרה באשדוד בעיקר, אך גם ברחבי ישראל השונים. רונית נחשבת לחברה באותוו חוג של מעצבי פנים מובילים, שיכולים לקבוע בון טון בעולם הנדל"ן של דירות יוקרה.

מאת: לילה בן הרוש אימון אישי - כללי30/11/162658 צפיות
אחד הנושאים המרתקים ביותר בעבודה עם אנשים, ילדים ובכלל בכל מערכת יחסים, זה הנושא של הרגש האנושי, ויותר מכך - הידיעה שלכל אחד מאיתנו יש את היכולת להפוך למאסטר ברגשות, שזה אומר לדעת להתחבר לכל אדם, לשדרג את כל מערכות היחסים שלנו ושל האנשים שאנחנו מקדמים, ולהרגיש באופן אמיתי הרגשה של שמחה ואהבה.

מאת: ברסלב מאיראימון אישי - כללי28/10/162388 צפיות
בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ... והוא חובה על כל אדם ונברא להתחדש בכל בוקר שזוכה לקום משינתו, כי לא כולם קמים ואם קמים קמים עם העצבות של האתמול במקום השמחה והתקווה של המחר !

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica