חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים בגוגל- עם מי לעבוד בשוק

מאת: מרטיןקידום אתרים18/04/2010837 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

;}

קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל הפך למוצר חובה בשוק האינטרנט היום. כל בעל אתר אינטרנט, כבר מבין שללא קידום בגוגל, האתר שלו לעולם לא יוכל להגיע למקום שבו הוא יהיה רלוונטי לקהל הגולשים וללקוחות הפוטנציאלים של האתר. נתונים סטטיסטיים רשמיים של איגוד האינטרנט הישראלי אומרים שרק פחות מעשרה אחוז מהגולשים באינטרנט, מגיעים לבדוק תוצאות חיפוש בדף התוצאות השני. מסקנה- אם אתר האינטרנט שלכם נמצא בעמוד שני או אחריו, אף גולש לא יגיע אליו. בשביל זה קיים קידום אתרים בגוגל.

קידום בגוגל- הקדמה:

כל עסק המחליט להקים אתר אינטרנט, בדרך כלל עובר כמה שלבים קבועים: שלב ראשון: האתר הראשון שבדרך כלל מוקם, נבנה על ידי קרוב משפחה או חבר, כהכוונה היא לחסוך במחיר. הוא אכן יוצא זול, אך ברמה מאוד נמוכה. שלב שני: בעל העסק מבין שצריך אתר ברמה גבוהה יותר, פונה לאדם או לחברה שעוסקת בבניית אתרים, כדי שיבנו לו אתר יותר מקצועי, כזה שיוכל לייצג את העסק בצורה טובה יותר. לפעמים עסקים גם נאלצים לעשות שדרוג מספר שלוש, כדי להגיע לרמת אתר, שיספק אותן.

לאחר שיש אתר מספק, מגיעה השאלה: למה אני לא מוצא את האתר, כשאני מחפש אותו בגוגל? התשובה היא: כי הוא נמצא בעמוד 89 בתוצאות החיפוש, קשה להגיע לשם. בשלה הזה, מבינים שצריך להשקיע בקידום אתרים בגוגל.

קידום בגוגל- איך זה מתבצע:

קידום אתרים בגוגל מתחלק לשני חלקים עיקריים: 1. ביצוע אופטימיזציה לדפי האתר- החלק הזה מורכב מפעולות הדורשות ידע תכנותי, כמו שינוי שמות דפי האתר, כך ששמו של דף ספציפי יתאים לתוכן המדויק שלו, סידור קוד התוכנה של הדף, כך שיתאים למנועי החיפוש ויקל על מציאת האתר ודפי האתר, התאמה וסידור של מילות המפתח הרלוונטיות לאתר בין דפי האתר השונים ויצירת תוכן ממוקד ורלוונטי, כזה שימשוך את מנועי החיפוש לדרג את האתר כאתר איכותי. האופטימיזציה כוללת עוד המון חלקים ותרומתה לקידום בגוגל, היא מכרעת.

2. יצירת מבנה קישורים רחב ואיכותי- החלק השני של קידום אתרים בגוגל, הוא יצירת קישורים המצביעים על האתר כמומחה בתחומו. מנועי החיפוש מדרגים את האתרים השונים, לפי מספר הקישורים הנכנסים, שמובילים אליהם מתוך אתרים אחרים ברשת. יש מגוון אדיר של דרכים להשיג קישורים נכנסים, כחלק מקידום בגוגל. אך גם הקישורים הנכנסים מתחלקים לרמות איכות שונות, לכן מומלץ מאוד להיזהר מחברות המציעות קידום אתרים בגוגל, שאוספות קישורים נכנסים מאתרי פורנו במדינות זרות, למשל.

קידום אתרים בגוגל- מחיר:

יש חברות רבות המציעות שירותי קידום בגוגל, נורא חשוב לבחור בחברה בעלת המלצות של לקוחות מרוצים, בעלת ידי וניסיון בתחום. חשוב לא פחות, לבחור בחברת קידום אתרים בגוגל, המציעה מחירים אטרקטיביים לבעלי עסקים קטנים ובינוניים, כאשר הדגש הוא לא על חברה שלוקחת מחירי הפסד, אלא חברה בעלת מבנה תפעולי רזה, שלא מעבירה את הוצאות המשרד על הלקוחות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים בגוגל יחסי ציבור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מרטין

מאת: מרטיןרהיטים28/08/11951 צפיות
. האם נוח לכם על הריהוט הזה- יצא לי להיתקל בזה כמה פעמים ואני עדיין לא מאמין שזה באמת קיים בעולם, אנשים שבוחרים ריהוט יפה אבל ממש לא נוח. כדי להביא דוגמה קלה להבנה: תחשבו לשבת במשרד על כיסאות בר. האם הבנתם את הרעיון?

מאת: מרטיןאימון אישי23/01/111258 צפיות
כאשר מתחילים תהליך אימון אישי, אחד הדברים החשובים ביותר שלומדים זה להכיר בחשיבות של אמירת תודה. למה להגיד תודה זה כל כך חשוב? כדי להניע את הדינמיקה של העולם הזה לטובתך. שמתם לב שאנשים מתלוננים, ממשיכים להתלונן כל החיים? אל תהיו האנשים האלו, תגידו תודה ותלמדו את החשיבות של הכרת התודה.

מאת: מרטיןהגירה22/01/111503 צפיות
לעיתים נדמה שהדרך לקבלת אזרחות פולנית היא ארוכה ומפרכת, האמת היא באמת לא פשוטה בכלל. השורה התחתונה היא שזה לגמרי שווה את זה. אני באופן אישי זכיתי באזרחות פולנית לפני כשלוש שנים ואני מאוד מרוצה. האפשרויות הן בלתי מוגבלות, אני יכול ללכת לכל מקום שאני רוצה, לטייל בכל מקום שאני רוצה ולעשות כל דבר שאני רוצה. בעיני, אין יותר חופש מזה.

מאת: מרטיןעסקים - כללי22/01/111391 צפיות
משכנתא היא כנראה אחד הדברים הגדולים ביותר שאנחנו נוכל להשיג בחיים שלנו. קניית בית היא ככל הנראה החלום הגדול של כל הישראלים. נכון שבמקומות אחרים בעולם, אנשים לא מתרגשים כל כך מקניית בית, אבל בישראל- זה החלום הגדול ביותר שיכול בן אדם להגשים. משכנתא- היא בעצם מילה קסומה, שכולנו נהנים להעלות על הלשון.

מאת: מרטיןצרכנות11/06/101021 צפיות
אחד הדברים הכי קשים בעולם זה לחפש רעיונות למתנות, לא משנה איזה מתנה מחפשים או למי, ברגע שמתחילים את החיפוש אחר רעיונות למתנות,

מאת: מרטיןצרכנות11/06/101162 צפיות
מחפשים רעיון מקורי למתנה מגניבה ויוצאת דופן שעוד לא קיבלו מיליון אנשם לפני זה? אנחנו שמחים שהגעתם למאמר הזה, כי יש לנו רעיון מעולה בשבילכם.

מאת: מרטיןצרכנות11/06/10962 צפיות
איזה כיף לקבל מתנות, אין מישהו שלא אוהב את זה, אפילו האנשים שעושים פרצופים, כאשר הם מקבלים מתנה, אוהבים את זה. זה אומר שחושבים עלינו

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213415 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211705 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172900 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172643 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica