חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח משכנתא טפחות

מאת: ענת סביטוח משכנתא22/04/20102191 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל אזרח במדינת ישראל יודע כי הוא מחויב על פי דרישת הבנק בו לקח הלוואת משכנתא בשני ביטוחי משכנתא, ביטוח חיים וביטוח נכס המשמש ביטחון לבנק במקרה של נזק למבנה להחזרי תשלומי המשכנתא. ביטוח משכנתא טפחות מבית בנק מזרחי הינו המוביל בסקרי שוק במתן משכנתאות ובביטוחי משכנתא בעלי הכיסוי הביטוחי הנרחב ביותר. ביטוח משכנתא טפחות מלווה את הלקוח בייעוץ מקצועי על ידי מיטב המומחים בתחום מרגע ההחלטה על לקיחת משכנתא, התאמת ביטוח המשכנתא לצרכי הלקוח תוך  התחשבות בפרמטרים כמו גובה המשכנתא, גיל המבוטחת ובת זוגו, סך הכל התקופה של החזרי המשכנתא, יכולת השתכרות, אורח חייו וגורמי סיכון נוספים של המבוטחים בביטוח המשכנתא ועד לרכישת ביטוח משכנתא טפחות של בנק מזרחי. כפי שכבר הוזכר לעיל הבנק דורש מכל לקוחותיו שלוו את כספי המשכנתא לרכוש בנוסף גם ביטוח משכנתא טפחות על מנת להבטיח את המשך תשלומי החזרי המשכנתא לבנק בכל תרחיש שלא יקרה. ביטוח משכנתא טפחות כולל שני ביטוחים עיקריים: ביטוח הנכס או המבנה וביטוח חיים.

ביטוח משכנתא טפחות - ביטוח נכס:

ביטוח משכנתא טפחות - ביטוח נכס, מבנה או דירה הינו אחד ממרכיבי ביטוח המשכנתא הנדרש על ידי הבנק מכל לקוחותיו הזכאים לכספי המשכנתא ללא קשר לגובה המשכנתא שלקחו. ביטוח משכנתא טפחות מסוג ביטוח נכס משמש עירבון לבנק במידה והנכס נפגע או ניזוק מגורמים שונים כגון: רעידת אדמה ופגעי טבע אחרים, שוד, פריצה או גניבה או נזק שנגרם בניסיון לבצע פשעים אלו. ביטוח משכנתא טפחות מסוג ביטוח נכס מעניק כיסוי ביטוחי לנזק הנגרם לחצר הבית, לחלונות, דלתות, אמבטיות, כיורים, מזגנים, אסלות ועוד. ביטוח משכנתא טפחות, ביטוח נכס, מבטיח לבנק החזרי תשלומי המשכנתא ופירעון ההלוואה גם במקרה של נזק למבנה (נכס או דירה).

ביטוח משכנתא טפחות - ביטוח חיים:

פוליסת ביטוח חיים של ביטוח משכנתא טפחות בא לתת מענה ביטוחי במקרה של מוות בטרם עת של לוקח המשכנתא. ביטוח משכנתא טפחות מסוג ביטוח חיים משלם לבנק את יתרת תשלומי המשכנתא במקרה של פטירה פתאומית של המלווה ובת זוגו ובכך מסיר את עול התשלומים מבני המשפחה הנותרים.  ביטוח משכנתא טפחות מאפשרת ללקוחותיה לרכוש הרחבות לפוליסת ביטוח החיים המעניקות כיסוי ביטוחי רחב יותר לתשלומי החזרי המשכנתא. הרחבות אלו כוללות את הסעיפים הבאים:  כיסוי ביטוחי במקרה של אבטלה שלא מרצון, כיסוי ביטוחי במקרה של נכות מוחלטת או זמנית וכיסוי ביטוחי במקרה של גילוי מחלה סופנית כדוגמת מחלות לב או סוגי סרטן שונים בהתאם לרשום מראש בכתב הפוליסה.

ביטוח משכנתא טפחות מבית בנק מזרחי מובילה בראש המוסדות הבנקאיים למשכנתאות בארץ. לבנק טפחות מזרחי סניפים בפריסה ארצית מדן ועד אילת ותחת שרביטה מועסקים עשרות סוכני שטח מקצועיים המתמחים בתחום המשכנתאות וביטוחי המשכנתאות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:


ענת,
כותבת תוכן מקצועית.
כתיבת מאמרים מכל הסוגים.
להזמנת מאמרים ופרטים נוספים ניתן לפנות במייל

anatsi4@gmail.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענת ס

מאת: ענת סבתי מלון28/02/171028 צפיות
כל השנה אנחנו עובדים קשה ומשקיעים הרבה מאוד מאמץ בניהול משק הבית שלנו. פעם בשנה מגיע לנו לקחת פסק זמן ולנסוע לחופש. אחד המקומות הכי יפים לחופשה משפחתית או זוגית זה האי פאפוס. בפאפוס אנחנו יכולים ליהנות מחופשה באווירה מעולה עם כל הפינוקים שיהפכו את החופשה שלנו לחופשה בלתי נשכחת. מלון אליסיום פאפוס הוא מקום טוב להתאכסן בו כאשר אנחנו יוצאים לחופשה בפאפוס. המלון הוא מלון איכותי מאוד ויוקרתי ואנחנו יכולים ליהנות בו מאוכל מעולה, בריכה איכותית והרבה מאוד פעילויות לשעות הפנאי שלנו.

מאת: ענת סרכב19/08/131279 צפיות
כשרוכשים רכב, אפשר לרכוש אותו חדש מהחנות, או יד שנייה. כמובן שאין כמו התחושה של רכישת רכב חדש, אבל הרבה מאיתנו לא יכולים להרשות לעצמם רכישת רכב היישר מיבואני החברה, ולעיתים גם אין כל צורך בכך. רנו מגאן נחשבת מכונית אמינה וטובה גם כמכונית משומשת, ואפשר לחפש אחת כזו במקום להוציא כסף רב עבור מכונית חדשה.

מאת: ענת סתחבורה ורכב - כללי19/08/131481 צפיות
יצרנית ויבואנית הרכב היפנית – ניסן החליטה לצאת מתדמיתה הסולידית ולהשיק רכב ייחודי שלא נראה כמותו לפני כן. בשנת 2010 הציגה ניסן את – ניסן ג'וק ותוך רגעים ספורים כבשה את כבישי העולם בכלל ואת כבישי ישראל בפרט. אנשים רבים הלכו שבי אחרי מה שמציעה ניסן ג'וק ורכשו לעצמם רכב פנאי שהוא גם משפחתי, גם ייחודי וגם חסכוני.

מאת: ענת סתחבורה ורכב - כללי19/08/131128 צפיות
בשנים האחרונות הפך שוק טרייד אין למקום מצליח ומשגשג. אנשים הבינו כי ישנם יתרונות רבים ברכישת רכב באמצעות טרייד אין והם נוהרים למרכזים וסוכנויות המציעות החלפת הרכב או רכישת רכב בטרייד אין. איך זה עובד?

מאת: ענת סאופנועים19/08/131858 צפיות
אם בעבר היה נדיר יותר לראות אופנועים על הכביש, הרי שכיום כבישי הארץ והעולם מלאים בהם. מעבר להיותו כלי תחבורה, אופנוע כיום משמש גם לשימושים נוספים כמו רכב שטח, רכב ביטחון ורכב פנאי.

מאת: ענת סתעופה03/04/131978 צפיות
טיסה לחו"ל או סתם נופש בארץ תמיד מתקבל בברכה, אך טיסה לחו"ל ונופש במחירים אטרקטיביים וזולים גורמים להנאה מרובה יותר.

מאת: ענת סבעלי חיים - כללי12/03/131986 צפיות
כשאנו בוחרים להביא לביתנו כלב, אנו מתחייבים להעניק לו את הטוב ביותר. עלינו מוטלת האחריות לשמור על בריאותו ולהבטיח לו תוחלת חיים ארוכה. בריאות הכלב ואיכות חיים הם העקרונות שמנחים את חברת המזון הבינלאומית– רויאל קנין. החברה הוקמה בשנת 1967 וחרטה על דגלה לייצר מזון בריא ואיכותי, המותאם לצרכיהם האינדיבידואליים של ידידנו השעירים והנאמנים.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבביטוח משכנתא20/01/223043 צפיות
בנק המעניק לכם את המשכנתא רשאי להגדיר, כחלק מהתנאים בכדי לקבל את ההלוואה, לעשות ביטוח משכנתא שבתוכו ישנם שני ביטוחים – ביטוח חיים וביטוח מבנה.

מאת: איילתביטוח משכנתא20/01/162758 צפיות
מהי משכנתא הפוכה מאת עו"ד רוני ברוש - משכנתא נחשבת על פי רוב להלוואה שלוקחים על מנת לרכוש דירה או בית. לעיתים, נעשה שימוש בהלוואת משכנתא בכדי לממן רכישה של שטח אדמה

מאת: איציקביטוח משכנתא30/11/142851 צפיות
ביטוח משכנתא הוא ביטוח שנדרש על ידי הבנק, בכדי שבמקרים מסוימים בהם אי אפשר להמשיך לשלם את המשכנתא תהיה להלוואה הזו כיסוי. הבנק מצידו לוח סיכון בזה שהוא נותן הלוואה כה גדולה, ואת זה הוא עושה אל מול הריבית אותה הוא גובה לאורך השנים

מאת: רונית שירביטוח משכנתא26/03/147651 צפיות
ביטוח משכנתא הוא חלק בלתי נפרד מכל משכנתא, והוא אף מהווה תנאי הכרחי לקבלתה. בתור מקבלי משכנתא חובה עליכם לרכוש ביטוח משכנתא. אך חשוב שתדעו שאתם לא חייבים לרכוש את ביטוח המשכנתא שלכם מהבנק, אתם יכולים לעשות זאת גם באמצעות חברות הביטוח או סוכני הביטוח העצמאיים.

מאת: אלירוןביטוח משכנתא04/01/148036 צפיות
לבנק יש אינטרס לחלק משכנתאות, הוא לא עושה את זה סתם מטוב ליבו. יש לו גם אינטרס שהחזר ההלוואה ימשך זמן רב,. עם זאת ישנם מנגנונים שונים כגון ביטוח משכנתא או אפשרות למחזור המשכנתא שאמורים להגן עליכם כלקוחות.

מאת: וידר מאירביטוח משכנתא29/10/138255 צפיות
אילו ביטוחים הם מהווים ביטוחי חובה במסגרת ביטוח משכנתא, על פי אילו פרמטרים נקבעת הפרמיה שלהם והאם עדיין אפשר לקבל אחוזי מימון גבוהים יותר על ידי חברות ביטוח משכנתא מיוחדות?

מאת: גיל שושיביטוח משכנתא03/09/131972 צפיות
ביטוחים רוכשים באמצעות חברות ביטוח בדיוק כמו שמוצרי מזון רוכשים בסופרמרקט רק עניין של התמחות ותו לא. מעבר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica