חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קפוארה או קרטה ?

מאת: י.בענפי ספורט15/03/20091332 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קבוצת  איסטילו די ז'וגו Estilo de Jogo, בפורטוגזית
"סגנון המשחק", הינה קבוצה ישראלית ייחודית, אשר נוסדה 
על ידי קונטרה מסטרה קאשי ומאוחדת עם קבוצת מוזנזה הוותיקהמברזיל .
איחוד זה נוצר כדי לחזק את הקשר החיוני עם מקורות ה קפוארה, לשם שימור האומנות האותנטית המסורתית ופיתוחה כאומנות לחימה מודרנית, המותאמת לתרבות הישראלית.
        הקבוצה "מוזנזה - איסטילו די ז'וגו" פועלת כיום ברחבי הארץ, בראשות קונטרה מסטרה קאשי.

קונטרה מסטרה – קאשי
קונטרה מסטרה קאשי (שם מלא יצחק קאשי), הוא ראש השיטה "איסטילו דה ג'וגו מוזנזה" בישראל. יצחק קאשי התחיל את דרכו באומנויות לחימה לפני 40 שנה (בגיל 14). סגנון הלחימה הראשון שלמד היה קראטה "קוקושין קאי" והוא הגיע לדרגת דאן 4 בתחום זה.

         במהלך חייו הוא למד במקביל אומנויות לחימה שונות, אך אומנות אחת הצליחה לרגש אותו עד מאוד. הוא פגש בקפוארה, אומנות ברזילאית שהייתה כל כך שונה מכל הסגנונות שנחשף אליהם עד כה, ואז הגיעה ההחלטה להיכנס לתוך העולם הקסום של השיטה. שנים עברו וקאשי פתח חוגי קפוארה במקומות שונים וביחד עם חבריו ניסו לפתח את מודעות הקהל הישראלי לקפוארה בארץ, ובו זמנית לנסות לחקור את עולם הקפוארה יותר לעומק ולפתח אותו בהיבטים נוספים. בשנת 2003 יצחק קאשי, ביחד עם מסטרה בורגייס, פיתחו מספר אלמנטים חדשים אל תוך הקפוארה, כגון: "גריטה"(צעקה קולנית שמשתמשים בה עם כל האנרגיה והיא לקוחה מעולם הקראטה שם מוכרת בתור-"קיאי"),חסימות נוספות שהוכנסו לתוך השיטה בדרגות חישול גבוהות מאוד, טכניקות התמודדות מול מספר תוקפים וכו'. מאוחר יותר מסטרה בורגייס העניק ליצחק קאשי את דרגת הקונטרה  מסטרה והוא שב ארצה ללמד את הקפוארה בשילוב האלמנטים החדשים שפותחו.  

  • כיום קונטרה מסטרה קאשי מלמד מאות תלמידים ברחבי הארץ, וביחד עם מדריכי הקבוצה (בוגרי וינגייט בהדרכת קפוארה) מפתח את השיטה "איסטילו דה ג'וגו" לרמות חדשות
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת י.ב

מאמרים נוספים בנושא ענפי ספורט

מאת: www.copy-writer.co.ilענפי ספורט21/08/143500 צפיות
על הטרנד החדש - טיפוס קירות: ספורט מרהיב ומרתק!

מאת: ירון כהןענפי ספורט25/03/147469 צפיות
יורם קראוס: "טיפוס הרים איננו הספורט המסוכן ביותר מבין ענפי הספורט המבוצעים בשטח. אפילו ניתן לומר שטיפוס הרים הרבה פחות מסוכן מרכיבה על אופניים, גלישה על סנובורד או סקי אולם, נשאלת השאלה, מה קורה בתחום הזה במהלך השנים האחרונות, בו נרשמה עלייה גדולה במספר העוסקים בטיפוס הרים בכל העולם." עוד מוסיף יורם קראוס כי עלייה גדולה במספר העוסקים בטיפוס הרים בכל העולם. עד כמה שזה ישמע מפתיע, אבל למרות העלייה הדרמטית במספר האנשים העוסקים כיום בספורט הטיפוס על סוגיו השונים, לא חלה עלייה סטטיסטית במספר הנפגעי

מאת: דודו דגמיענפי ספורט27/01/148523 צפיות
שנת 2003 מהווה נקודת מפנה בכדורגל הישראלי. בשנה זו עשתה מכבי חיפה היסטוריה, והייתה לקבוצה הישראלית הראשונה שמעפילה לשלב הבתים של ליגת האלופות. זה הזמן להיזכר במסע המופלא של הקבוצה במפעל האירופאי החשוב ביותר כיום.

מאת: שירי פלגענפי ספורט13/02/131703 צפיות
הכשרת מדריכי חדר כושר בישראל מתבצעת בכמה בתי ספר מובילים לחינוך גופני. בתי ספר כמו מכללת וינגייט או סמינר הקיבוצים מציעים לימודי תואר ראשון בחינוך גופני, לימודים לתארים מתקדמים יותר ולימודי תעודה.

מאת: שירי פלגענפי ספורט13/02/131728 צפיות
אם אתם מעוניינים באימון כושר בו המאמן מרכז את מלוא תשומת הלב שלו רק בכם, אימוני כושר אישיים הם הפתרון. כמעט כל מאמן כושר מוסמך מציע כיום גם אימונים אישיים מחוץ לחדר הכושר.

מאת: Primal Moveענפי ספורט03/01/138519 צפיות
האם התעמלות לילדים יכולה להיות התשובה ל-ADHD? טעות רווחת כשמתייחסים לילדים ונוער עם הפרעת קשב והיפראקטיביות (ADHD) היא המחשבה שאם הילד היפראקטיבי, הוא בטח בכושר טוב, ויכולותיו המוטוריות ככל הנראה טובות. הרי הוא זז כל הזמן, לא?

מאת: יאיר קדריענפי ספורט24/12/128822 צפיות
תוהים האם ניתן להרוויח מהווינר באופן קבוע בסופו של דבר או שזה רק השליה? במאמר זה תוכלו להבין כיצד ניתן להניב תשואה בהימורי ספורט כתוצאה משימוש בהמלצות ווינר מחושבות ומעמיקות שיעזרו לכם לגבש עמדה בעלת אחיזה במציאות על טיב ההימור הכדאי ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica