חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יורם קראוס – תדמיתו של ספורט טיפוס ההרים

מאת: ירון כהןענפי ספורט25/03/20147470 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


מה היא התדמית שנוצרה למטפסי ההרים?
יורם קראוס: "טיפוס הרים איננו הספורט המסוכן ביותר מבין ענפי הספורט המבוצעים בשטח. אפילו ניתן לומר שטיפוס הרים הרבה פחות מסוכן מרכיבה על אופניים, גלישה על סנובורד או סקי אולם, נשאלת השאלה, מה קורה בתחום הזה במהלך השנים האחרונות, בו נרשמה עלייה גדולה במספר העוסקים בטיפוס הרים בכל העולם."  עוד מוסיף יורם קראוס כי עלייה גדולה במספר העוסקים בטיפוס הרים בכל העולם. עד כמה שזה ישמע מפתיע, אבל למרות העלייה הדרמטית במספר האנשים העוסקים כיום בספורט הטיפוס על סוגיו השונים, לא חלה עלייה סטטיסטית במספר הנפגעים. בכל שנה מפרסם המועדון האלפיני האמריקאי נתונים לגבי מספר הנפגעים במהלך הטיפוסים על ההרים בארה"ב. אומר יורם קראוס.


איך קורה שיש יציבות במספר הנפצעים מקרב המטפסים?
יורם קראוס:" לכך יש שני גורמים עיקריים: ראשית, יותר ויותר אנשים עוסקים כיום בטיפוס קירות וסלעים מאשר בטיפוס הרים אלפיני, בסגנון הקלאסי. מסתבר שטיפוס על קירות וטיפוס על בולדרים, יותר פופולאריים מאשר הטיפוס ההרים הקלאסי, לפחות בארה"ב, משם הגיעו הנתונים. ידוע כי פציעה במהלך טיפוס הרים בסגנון הקלאסי היא לרוב קשה יותר מאשר בשאר סוגי הטיפוס. בטיפוס על קירות או סלעים, אין מפולות שלגים, אין תהומות ליפול אליהם ואין עוד הרבה הפתעות לא נעימות שהטבע יודע להכין למטפסי ההרים", מסביר יורם קראוס. גם מקרי המוות אירעו ברובם בטיפוס ההרים הקלאסי".

 



תגיות המאמר: יורם קראוס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון כהן

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181348 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: ירון כהןאדריכלות15/02/181865 צפיות
לדלתות האוטומטיות יש יתרונות רבים מעבר ליוקרה והחדשנות שהן משדרות, סיוע למוגבלויות, תחושה ואווירה נעימים יותר ובטיחות.

מאת: ירון כהןמוסדות לימוד15/02/181735 צפיות
אם גם אתם מרגישים שהשעות בבית הספר לא מעניקות מספיק ידע לילדים שלכם, אתם לא לבד. העומס הגדול בכיתות בהחלט משפיע ולא כל תלמיד מקבל את היחס הראוי לו על מנת שיוכל באמת ללמוד כמו שצריך, לשם כך קיימת תכנית לימודים נוספת.

מאת: ירון כהןאומנות - כללי15/02/182807 צפיות
ענף הערכת התכשיטים הוא ענף פופולרי המבוסס על מוניטין חזק, גיליתם תכשיט עתיק או פריט אספנים? גשו למעריך מקצועי, בעל וותק ומומלץ.

מאת: ירון כהןספרות01/06/172182 צפיות
מי שאמר שבעידן האינטרנט אנשים יקראו פחות כנראה לא לקח בחשבון את העבודה שאנחנו קוראים בו כל היום, מאתרי חדשות ועד מדיה חברתית, וכבר רגילים למצוא מידע שמעניין אותנו מאוד בדרך זו. זה גם מה שמעורר בנו יותר את הצורך להיחשף מדי פעם לספרות יפה, ספרות מעניינת ומאתגרת את החשיבה שלנו ואת הידע על העולם.

מאת: ירון כהןתרבות ובידור01/06/175580 צפיות
לכותבים הרבים שניסו לספר את הסיפור האישי שלהם בשנים עברו לא היו ברירות רבות. מעטות היו ההוצאות שהסכימו להשקיע וגם השיקולים שלהן לא היו ברורים לגמרי גם כאשר הסיפורים היו מעניינים וטובים. היום, כבר אין צורך לחכות ולרוץ אחר אף הוצאה שתזהה את הפוטנציאל שלך בהוצאת קונטנטו דה סמריק וההוצאה הבת שלה, קונטנטו נאו, מזהים את הפוטנציאל של הסיפור לשכם ולוקחים אותו צעד אחד קדמיה

מאת: ירון כהןתרגום משפטי03/04/171748 צפיות
נוטריון בתל אביב הינו שירות מקצועי המוצע לכם על ידי מספר הולך של משרדי עריכת הדין ונוטריון הפועלים באזור המרכז. שירות מקצועי זה נועד בין היתר לצרכי אימות, אישור ועריכה של מסמכים משפטיים מכל סוג שהוא ומסמכים אזרחיים ומסחריים הנדרשים לצרכי קידום עניינכם המשפטיים, האזרחיים והמסחריים כאחד.

מאמרים נוספים בנושא ענפי ספורט

מאת: www.copy-writer.co.ilענפי ספורט21/08/143503 צפיות
על הטרנד החדש - טיפוס קירות: ספורט מרהיב ומרתק!

מאת: דודו דגמיענפי ספורט27/01/148526 צפיות
שנת 2003 מהווה נקודת מפנה בכדורגל הישראלי. בשנה זו עשתה מכבי חיפה היסטוריה, והייתה לקבוצה הישראלית הראשונה שמעפילה לשלב הבתים של ליגת האלופות. זה הזמן להיזכר במסע המופלא של הקבוצה במפעל האירופאי החשוב ביותר כיום.

מאת: שירי פלגענפי ספורט13/02/131706 צפיות
הכשרת מדריכי חדר כושר בישראל מתבצעת בכמה בתי ספר מובילים לחינוך גופני. בתי ספר כמו מכללת וינגייט או סמינר הקיבוצים מציעים לימודי תואר ראשון בחינוך גופני, לימודים לתארים מתקדמים יותר ולימודי תעודה.

מאת: שירי פלגענפי ספורט13/02/131730 צפיות
אם אתם מעוניינים באימון כושר בו המאמן מרכז את מלוא תשומת הלב שלו רק בכם, אימוני כושר אישיים הם הפתרון. כמעט כל מאמן כושר מוסמך מציע כיום גם אימונים אישיים מחוץ לחדר הכושר.

מאת: Primal Moveענפי ספורט03/01/138522 צפיות
האם התעמלות לילדים יכולה להיות התשובה ל-ADHD? טעות רווחת כשמתייחסים לילדים ונוער עם הפרעת קשב והיפראקטיביות (ADHD) היא המחשבה שאם הילד היפראקטיבי, הוא בטח בכושר טוב, ויכולותיו המוטוריות ככל הנראה טובות. הרי הוא זז כל הזמן, לא?

מאת: יאיר קדריענפי ספורט24/12/128823 צפיות
תוהים האם ניתן להרוויח מהווינר באופן קבוע בסופו של דבר או שזה רק השליה? במאמר זה תוכלו להבין כיצד ניתן להניב תשואה בהימורי ספורט כתוצאה משימוש בהמלצות ווינר מחושבות ומעמיקות שיעזרו לכם לגבש עמדה בעלת אחיזה במציאות על טיב ההימור הכדאי ביותר.

מאת: שירי פלגענפי ספורט06/12/128390 צפיות
המילה האחרונה במכוני הכושר ושאר מרכזי ספורט ועיצוב הגוף שייכת ל- Zumba. מדובר בשיטת אירובי שמתבססת על תנועות ריקוד נמרצות לצלילי מוזיקה קצבית לטינית. האנרגיה במהלך השיעורים מרקיעה ועמה גם המוטיבציה להמשיך לזוז, להתעלם מהעייפות ולשרוף עוד ועוד קלוריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica