חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול בהפרעות קשב וריכוז לילדים בעזרת פריימל מוב

מאת: Primal Moveענפי ספורט03/01/20138525 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
האם התעמלות לילדים יכולה להיות התשובה ל-ADHD? טעות רווחת כשמתייחסים לילדים ונוער עם הפרעת קשב והיפראקטיביות (ADHD) היא המחשבה שאם הילד היפראקטיבי, הוא בטח בכושר טוב, ויכולותיו המוטוריות ככל הנראה טובות. הרי הוא זז כל הזמן, לא?

מחקרים מראים שהתשובה היא לא. העובדה שילד זז הרבה לא בהכרח אומרת שהוא בכושר טוב או מוכשר מוטורית[1]. למעשה, ההיפך הוא הנכון. מחקר שנערך כבר בשנת 1997[2] הראה שילדים עם ADHD הציגו ביצועים מוטוריים נמוכים מהממוצע בהשוואה לילדים ללא ADHD, וכך גם בבדיקת הכושר הגופני שלהם. תוצאות אלה התקבלו גם במחקר נוסף שנערך ב- 2007[3]

האם ילדים עם ADHD נועדו לחיות עם יכולות מוטוריות וכושר גופני מתחת לממוצע? בודאי שלא. אותם מחקרים מראים שבעזרת טיפול תרופתי ניתן לשפר לזמן קצר (מס' שעות) את היכולות המוטוריות, אבל השפעות אלה חולפות מהר. אז מה עושים?

מחקר חדש[4] מראה שהתעמלות לילדים יכולה להוות טיפול טוב לילדים עם ADHD. בין יתר היתרונות שמספקת התעמלות לילדים, כגון התפתחות גופנית תקנית, חיזוק שרירים, אינטראקציה חברתית והנאה, פעילות גופנית באינטנסיביות בינונית ומעלה תורמת מאוד להתפתחות נוירולוגית וקוגניטיבית, מקצרת זמן תגובה ומשפרת התנהגות.

עוד מציינים החוקרים, כי פעילות גופנית המערבת יכולות קוגניטיביות מספקת תוצאות טובות. פעילויות המערבות מחשבה ותכנון, פתרון בעיות וכדומה יכולות מאוד להועיל לילדכם. זהו בדיוק העיקרון מאחורי פעילויות הילדים של Primal Move. ב-Primal Move, הילדים מבלים את רובו המכריע של השיעור במשחקים המערבים יכולות קוגניטיביות, והתוצאות ניכרות בשטח.

לסיכום, אם אתם מחפשים התעמלות לילדים, חשוב לחפש פעילות בה הילדים לא רק משתוללים, אלא פעילות שבה על הילדים לחשוב, לקבל החלטות ולפתור בעיות תוך כדי פעילות גופנית בעצימות בינונית-גבוהה. הילדים שלכם עוד יודו לכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Primal Move

מאת: Primal Moveספורט וכושר גופני - כללי09/12/121139 צפיות
מחקרים מראים שכ-70% מהאוכלוסייה סובלים מכאבי גב תחתון. רבים ממקרים אלה נובעים בגלל חולשה בשרירי הליבה. מחקרים עדכניים מצביעים על כך שחיזוק שרירי הליבה יכול לשפר את מצבם של אנשים הסובלים מכאבים כאלה. אבל רגע, מה הם שרירי הליבה?

מאת: Primal Moveספורט וכושר גופני - כללי15/11/12926 צפיות
המציאות בה אנו חיים, המורכבת במקרים רבים מהמעגל המוכר: מיטה – רכב – משרד – רכב – סידורים – מיטה, גורמת לכך שהגוף שלנו מתנוון ומאבד את צורתו. נוסף על כך, הטבע מחולל בנו שינויים טבעיים בצורת הזדקנות הגוף, הריונות ולידות. הגוף החטוב והצעיר מתרחק מאתנו ואנחנו ממנו.

מאמרים נוספים בנושא ענפי ספורט

מאת: www.copy-writer.co.ilענפי ספורט21/08/143507 צפיות
על הטרנד החדש - טיפוס קירות: ספורט מרהיב ומרתק!

מאת: ירון כהןענפי ספורט25/03/147475 צפיות
יורם קראוס: "טיפוס הרים איננו הספורט המסוכן ביותר מבין ענפי הספורט המבוצעים בשטח. אפילו ניתן לומר שטיפוס הרים הרבה פחות מסוכן מרכיבה על אופניים, גלישה על סנובורד או סקי אולם, נשאלת השאלה, מה קורה בתחום הזה במהלך השנים האחרונות, בו נרשמה עלייה גדולה במספר העוסקים בטיפוס הרים בכל העולם." עוד מוסיף יורם קראוס כי עלייה גדולה במספר העוסקים בטיפוס הרים בכל העולם. עד כמה שזה ישמע מפתיע, אבל למרות העלייה הדרמטית במספר האנשים העוסקים כיום בספורט הטיפוס על סוגיו השונים, לא חלה עלייה סטטיסטית במספר הנפגעי

מאת: דודו דגמיענפי ספורט27/01/148530 צפיות
שנת 2003 מהווה נקודת מפנה בכדורגל הישראלי. בשנה זו עשתה מכבי חיפה היסטוריה, והייתה לקבוצה הישראלית הראשונה שמעפילה לשלב הבתים של ליגת האלופות. זה הזמן להיזכר במסע המופלא של הקבוצה במפעל האירופאי החשוב ביותר כיום.

מאת: שירי פלגענפי ספורט13/02/131710 צפיות
הכשרת מדריכי חדר כושר בישראל מתבצעת בכמה בתי ספר מובילים לחינוך גופני. בתי ספר כמו מכללת וינגייט או סמינר הקיבוצים מציעים לימודי תואר ראשון בחינוך גופני, לימודים לתארים מתקדמים יותר ולימודי תעודה.

מאת: שירי פלגענפי ספורט13/02/131735 צפיות
אם אתם מעוניינים באימון כושר בו המאמן מרכז את מלוא תשומת הלב שלו רק בכם, אימוני כושר אישיים הם הפתרון. כמעט כל מאמן כושר מוסמך מציע כיום גם אימונים אישיים מחוץ לחדר הכושר.

מאת: יאיר קדריענפי ספורט24/12/128829 צפיות
תוהים האם ניתן להרוויח מהווינר באופן קבוע בסופו של דבר או שזה רק השליה? במאמר זה תוכלו להבין כיצד ניתן להניב תשואה בהימורי ספורט כתוצאה משימוש בהמלצות ווינר מחושבות ומעמיקות שיעזרו לכם לגבש עמדה בעלת אחיזה במציאות על טיב ההימור הכדאי ביותר.

מאת: שירי פלגענפי ספורט06/12/128394 צפיות
המילה האחרונה במכוני הכושר ושאר מרכזי ספורט ועיצוב הגוף שייכת ל- Zumba. מדובר בשיטת אירובי שמתבססת על תנועות ריקוד נמרצות לצלילי מוזיקה קצבית לטינית. האנרגיה במהלך השיעורים מרקיעה ועמה גם המוטיבציה להמשיך לזוז, להתעלם מהעייפות ולשרוף עוד ועוד קלוריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica