חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך בוחרים מאמן כושר

מאת: שירי פלגענפי ספורט13/02/20131728 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתם מעוניינים באימון כושר בו המאמן מרכז את מלוא תשומת הלב שלו רק בכם, אימוני כושר אישיים הם הפתרון. כמעט כל מאמן כושר מוסמך מציע כיום גם אימונים אישיים מחוץ לחדר הכושר. בתוך חדר הכושר אפשר יהיה גם כן להזמין אימון אישי במהלכו המאמן מרכיב בעבורכם תכנית אימון אישית, מציע טיפים מקצועיים וממלא אתכם במוטיבציה. הכישורים המקצועיים של המאמן חשובים להצלחת התהליך, אל תתביישו לשאול את המאמן היכן למד והאם יש ברשותו תואר ראשון או תעודת בוגר קורס לימודי תעודה.

מאמן כושר טוב יוכל להציע גם טיפים שימושיים אודות תזונה נכונה או שמירה על אורח חיים בריא. אימוני כושר ללא תזונה נכונה לא ישיגו תוצאות. רוב מאמני הכושר מקפידים לשלב טיפים בדבר מעבר לתזונה מתאימה בצהלך האימון. בעבור מתאמנים שמבקשים להעלות את מסת השריר ממליצים המאמנים על תזונה עשירה בחלבונים. בעבור אלו שמבקשים להפחית את משקל גופם ימליץ המאמן על פגישה עם דיאטנית להרכבת תפריט דל שומן, פחמימות וסוכרים.

מאמן כושר עם המלצות

המלצה כנה של בעל ניסיון היא הדרך הטובה ביותר למצוא מאמן כושר טוב. רגע לפני שאתם שוכרים את מאמן הכושר הראשון שנגלה בדרככם, נסו לבקש המלצות מחברים, בני משפחה או מכרים. תתפלאו לגלות עד כמה הענף פופולרי. אל תמהרו לשכור מדריכי כושר שמנסים למכור לכם תוספי תזונה, מכשירי כושר או ביגוד ספורט. פעמים רבות מסתתרים אינטרסים אישיים מאחורי ההמלצה.

מתי כדאי לרכוש אימוני כושר אישיים?

אימון אישי הוא פתרון נהדר בעבור אנשי קריירה עסוקים שלא מספיקים להגיע בזמן לחדר הכושר. גם ביישנים שלא מעוניינים להתאמן לעיני הכול במכון ימצאו פתרון מתאים באימונים האישיים. נשים בהריון או אחרי לידה נוהגות גם כן להזמין אימוני כושר אישיים. ילדים שמתמודדים עם בעיות משקל יעדיפו גם כן להתאמן תחילה במתכונת של אחד על אחד עם המאמן. לאחר הירידה הראשונה במשקל הילדים צוברים ביטחון עצמי ועוברים להתאמן בחדר הכושר יחד עם כולם.

אימוני כושר אישיים מתאימים למצבים בהם יש צורך בתוצאות מהירות. תכנית האימון מותאמת היטב לצרכים האישיים של המתאמן. המאמן בוחר את התרגילים בהתאם לאזורים שיש לחזק, לעצב או לחטב. מאמן כושר אישי הוא היחיד שיאפשר לכם ליהנות מיתרונות של אימון מקצועי בתוך הבית. במידת הצורך יביא עמו המאמן ציוד כושר אך לרוב נהוג שלא להשתמש בציוד ולהסתפק בתרגילי אירובי וחיזוק שרירים.

כימיה טובה בין המאמן והמתאמן

תיאום ציפיות בין המאמן והמתאמן חשוב להצלחת האימון. הקפידו להבהיר למאמן מהם הצרכים שלכם ומה אתם מצפים לקבל מהאימון. ללא תיאום ציפיות עלולות להתפתח מחלוקות בין המאמן והמתאמן. אימון גופני דורש הרבה משמעת אישית וכימיה טובה בין המאמן והמתאמן. כאשר מתפתחים יחסי חברות בין שני הצדדים האימון הופך לחוויה מהנה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתעניינת ברפואה אלטרנטיבית על גווניה השונים כמו גם במדעם, פסיכולוגיה ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירי פלג

מאת: שירי פלגעיצוב11/05/141553 צפיות
המאמר הזה מיועד להורים שמעוניינים לעצב את החדר של ילדיהם ומחפשים רעיונות איך לעשות זאת באופן שישיווה לחדר מראה חם נעים וגם ייחודי ומקורי. הרשו לנו לשתף אתכם בפתרון מעולה חסכוני ואחד הפופלארים הקיימים היום בשוק והוא עיצוב חדרי ילידם באמצעות מדבקות קיר. מדבקות קיר הן ללא ספק הפתרון האידיאלי להורים שלא מעונייניפם להשקיע אלפי שקלים בציור קיר מקורי או בטפטים שילוו את החדר לשמך שנה שנתים שכן הילד גדל ואיתו משתנה הטעם ה

מאת: שירי פלגעיצוב פנים07/03/141314 צפיות
עיצוב נכון לבית הוא כזה אשר מייצג אתכם בורה הטובה ביותר. אם אתם אוהבים אלמנטים מיוחדים ומקוריים, מדבקות קיר לוח גיר, תשתלבנה נהדר בביתכם. את הכתוב על לוח הגיר שבמדבקה תוכלו לבחור ולשנות בהתאם לרצונכם. המדבקות משמשות לרישום הודעות לצד הטלפון, תזכורות לרשימת הקניות במטבח ושאר שימושים בכל חדרי הבית. מדבקות לוח גיר תהיינה מתנה נהדרת בעבור כל בית. הן מאוד שימושיות ומומלצות. הקפידו לרכוש מדבקות קיר איכותיות ותוכלו ליהנות מהן למשך זמן רב. גירים לרישום על לוח הגיר ניתן לרכוש בכל חנות למכשירי כתיבה או מו

מאת: שירי פלגעיצוב פנים21/01/141165 צפיות
כל הורה יודע כי הילדים הקטנים שלנו גדלים מאוד מהר. בכל שנה, הילדים צומחים בכמה סנטימטרים ומשתנים. מדובר בתהליך טבעי. אנו מעודדים את הילדים לאכול בריא, לשאוף אוויר צח ולצמוח לגובה. מדבקות קיר מד גובה תהיינה מזכרת נהדרת בעבור המשפחה כולה.

מאת: שירי פלגגינון12/09/131236 צפיות
המעבר לדשא סינטטי הינו מגמה שהלכה וגדלה בעשור האחרון בארץ בפיגור של כעשור אחרי מובילת החידושים הצרכניים, ארה"ב. הפופולאריות שלו נובעת בין היתר בגלל המגמה הירוקה ששטפה את העולם והעלתה את המודעות למוצרים ידידותיים לסביבה.

מאת: שירי פלגלימודי שפות09/05/131345 צפיות
אם הגעתם לכאן אתם בוודאי שואלים את עצמכם איך אפשר ללמוד אנגלית אונליין? בעבור אלו שעדיין לא מכירים את כל היתרונות שמביאה עמה רשת האינטרנט נסביר כי אפשר ללמוד אנגלית במתכונת של קורסים מקוונים תוך צפייה בסרטונים, שימוש בעזרי למידה והדרכה צמודה של מורה מוסמך.

מאת: שירי פלגצרכנות28/04/131271 צפיות
הקיץ כבר בפתח ועמו מגיעות מחשבות על בגדי הים, שמלות קיץ, מכנסים קצרים ושאר בגדים קצרים. את הקילוגרמים המיותרים שהוספנו בעונת החורף עם גלידות ושאר מאכלים חמים ומפנקים כדאי למהר להשיל במכון הכושר או כמה שיעורים של אירובי.

מאת: שירי פלגאופנה25/04/131312 צפיות
הביקיני זוכה לפופולריות רבה בשנים האחרונות, אך בכל זאת ישנן נשים שעדיין מעדיפות בגדי ים שלמים. כמעט בכל קולקציה תמצאי גם דגמים מיוחדים של בגד ים שלם. ננפץ את הסטיגמה ונבהיר כי בגדי הים הללו מתאימים לצעירות ומבוגרות כאחד.

מאמרים נוספים בנושא ענפי ספורט

מאת: www.copy-writer.co.ilענפי ספורט21/08/143501 צפיות
על הטרנד החדש - טיפוס קירות: ספורט מרהיב ומרתק!

מאת: ירון כהןענפי ספורט25/03/147470 צפיות
יורם קראוס: "טיפוס הרים איננו הספורט המסוכן ביותר מבין ענפי הספורט המבוצעים בשטח. אפילו ניתן לומר שטיפוס הרים הרבה פחות מסוכן מרכיבה על אופניים, גלישה על סנובורד או סקי אולם, נשאלת השאלה, מה קורה בתחום הזה במהלך השנים האחרונות, בו נרשמה עלייה גדולה במספר העוסקים בטיפוס הרים בכל העולם." עוד מוסיף יורם קראוס כי עלייה גדולה במספר העוסקים בטיפוס הרים בכל העולם. עד כמה שזה ישמע מפתיע, אבל למרות העלייה הדרמטית במספר האנשים העוסקים כיום בספורט הטיפוס על סוגיו השונים, לא חלה עלייה סטטיסטית במספר הנפגעי

מאת: דודו דגמיענפי ספורט27/01/148523 צפיות
שנת 2003 מהווה נקודת מפנה בכדורגל הישראלי. בשנה זו עשתה מכבי חיפה היסטוריה, והייתה לקבוצה הישראלית הראשונה שמעפילה לשלב הבתים של ליגת האלופות. זה הזמן להיזכר במסע המופלא של הקבוצה במפעל האירופאי החשוב ביותר כיום.

מאת: שירי פלגענפי ספורט13/02/131703 צפיות
הכשרת מדריכי חדר כושר בישראל מתבצעת בכמה בתי ספר מובילים לחינוך גופני. בתי ספר כמו מכללת וינגייט או סמינר הקיבוצים מציעים לימודי תואר ראשון בחינוך גופני, לימודים לתארים מתקדמים יותר ולימודי תעודה.

מאת: Primal Moveענפי ספורט03/01/138519 צפיות
האם התעמלות לילדים יכולה להיות התשובה ל-ADHD? טעות רווחת כשמתייחסים לילדים ונוער עם הפרעת קשב והיפראקטיביות (ADHD) היא המחשבה שאם הילד היפראקטיבי, הוא בטח בכושר טוב, ויכולותיו המוטוריות ככל הנראה טובות. הרי הוא זז כל הזמן, לא?

מאת: יאיר קדריענפי ספורט24/12/128822 צפיות
תוהים האם ניתן להרוויח מהווינר באופן קבוע בסופו של דבר או שזה רק השליה? במאמר זה תוכלו להבין כיצד ניתן להניב תשואה בהימורי ספורט כתוצאה משימוש בהמלצות ווינר מחושבות ומעמיקות שיעזרו לכם לגבש עמדה בעלת אחיזה במציאות על טיב ההימור הכדאי ביותר.

מאת: שירי פלגענפי ספורט06/12/128388 צפיות
המילה האחרונה במכוני הכושר ושאר מרכזי ספורט ועיצוב הגוף שייכת ל- Zumba. מדובר בשיטת אירובי שמתבססת על תנועות ריקוד נמרצות לצלילי מוזיקה קצבית לטינית. האנרגיה במהלך השיעורים מרקיעה ועמה גם המוטיבציה להמשיך לזוז, להתעלם מהעייפות ולשרוף עוד ועוד קלוריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica