חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מזגן לקנייה - סקירה על סוגי המזגנים בישראל

מאת: איל קניות 09/06/20103046 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעבר הרחוק כשהטכנולוגיה של המזגנים היו בחיתולים, רבים הסתפקו בכוס משקה קר וצונן וישיבה בצל ביום חם. בעקבות התחממות כדור הארץ וההתקדמנות הטכנולוגית שתייה קרה וצל אינם מספקים את הישראלי הממוצע, ומזגן הינו הפתרון האידיאלי למזג אויר חם. קניית מזגן היא דילמה לא קטנה בשל מבחר  של מזגנים הגדול שקיים בשוק. הנה סקירה קצרה של סוגי מזגנים שיעזרו לכם ה"מחוממים" להחליט איזה מזגן הכי טוב לכם.


סוגי מזגנים

קודם כל יש לקבל החלטה לפני שממהרים לקנות מזגן ולשקול את מזגן הכי מתאים לצרכים שלכם כמו איזה גודל חלל אמור לקרר. קיימים כמה סוגים של מזגנים והעיקרים שבהם הם:

דבר ראשון עליו יש להחליט לפני קניית מזגנים הוא סוג מזגן מתאים לצורכיכם, אשר יענה על הצרכים של החלל הממוזג. ישנם כמה סוגי מזגנים המתאימים לצרכים שונים ואלי הם עיקר הסוגים:

  • מזגן מיני מרכזי -  מזגן המיועד לקרר מספר חדרים יחדיו, כלומר, חלל גדול. מזגן מיני מרכזי אינו מוציא אויר קר ממקום אחד  אלא מפזר את האויר הקר בצורה דיי אחידה. האויר הקר יוצא דרך היחידה הפנימית של המזגן ועובר דרך צינורות מצופות נייר כסף (לבידוד) שבסופו יוצא נזרק החוצה דרך תריסים.  יתרונות מזגן זה: בעל עוצמה חזקה, נתסר מהעין, מנקה את האויר הנכנס מבחוץ היטב.
  • מזגן עילי - מזגן המותקן בגובה של שני מטר לפחות, מה שמבטיח קירור גם של האוויר הנמצא למעלה בגובה הראש, כאשר לשם החלפת האוויר הוא משתמש בנטייה הטבעית של האוויר הקר לרדת למטה ולהתחלף באוויר החם העולה למעלה ונכנס לפתח היניקה של המזגן. ההתקנה בגובה חוסכת מקום ומתאימה במיוחד לחדר קטן וצפוף. מזגני טורנדו נפוצים מאוד בישראל בדגמים של מזגנים עיליים.
  • מזגן תחתי,  רצפתי -  ממוקם קרוב לרצפה.  מסוגל לקרר שני חדרים יחדיו באמצעות פיצול האויר לשני חדרים. לצורך כך יש  לעשות חור למעבר הצינור שמוביל את האויר לחדר השני. חסרונו  של מזגן זה - תופס מקום בחדר.
  • מזגן נייד - מזגן זה לא דורש שום התקנה בקיר וקיבועו וניתן להעבירו ממקום למקום בהתאם לצורך.

דירוג אנרגטי וחיסכון בחשמל

מזגן צורך לא מעט חשמל בשל פעולותו ליצור אויר קר. לרוב הסוגים של המזגנים יש דירוג אנרגטי שמורה על יעילות צריכת החשמל שלום. דירוג אנרגטי במזגנים הוא פרמטר שרצוי לקחתו בחשבון, שכן מדובר על צריכת חשמל שמתורגמת לכסף.  מזגן בדירוג אנרגטי A -  חסכוני ביחד לדירוג G.

יכולת קירור של מזגן נמדדת ב-BTU. לא נכנס לפרטים, זהו מדד בריטי המקובל בעולם. ככל שיחידות ה-BTU של מזגן יהיו גבוהות, החדר יקורר על ידי אותו מזגן  מהר יותר. במקרה זה גם צריכת החשמל של המזגן תהיה גבוה יותר. עוד ממד חשוב והוא COP - רמת ניצולת האנרגיה.  שלושת פרמטרים אלה יש לקחת בחשבון בעת קניית מזגן.

קיץ נעים!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת אי.קיי.דיזיין

בנייה וקידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איל

מאת: איל יהדות24/08/101307 צפיות
סקירה על תכישי קבלה שפופולאריות שלהם מזמן יצאה מגבולות ישראל והיהודים. סקירה קצרה על כמה מתכשיטי הקבלה והשפעתם המאגית על האדם.

מאת: איל צרכנות23/08/101267 צפיות
סקירה על תכישי קבלה שפופולאריות שלהם מזמן יצאה מגבולות ישראל והיהודים. סקירה קצרה על כמה מתכשיטי הקבלה והשפעת המאגית על האדם.

מאת: איל דיני מיסים23/08/101268 צפיות
מהו IQ פיננסי ומה עלינו לעשות בכדי לגרום לך שנשלם מיסים בדיוק כפי שהחוק המסובך קבע ולא יותר מכך.

מאת: איל דיני מיסים23/08/101365 צפיות
מהו מיסוי בינלאומי והגדרת מספר מונחים בסיסיים בתחום זה.

מאת: איל ניקיון18/08/101220 צפיות
חברות ניקיון רבות קיימות בשוק. רבים מאיתנו מעסיקים עובדי משק בית באופן פרטי ומשלמים על פי חוק ביטוח לאומי לעובדים אלו. להלן יתרונות העסקת חברת ניקיון.

מאת: איל שימור לקוחות18/08/101572 צפיות
חברת ניקיון ביחס לעובד ניקיון בודד מציעה מגוון שירותים ובעת יתרונות רבים על פני נותני שירותי ניקיון אחרים. על כך במאמר הבא באדיבות חב' המבריקן.

מאת: איל הגירה27/07/102503 צפיות
תושב חוזר, מי מוגדר בחוק כתושב חוזר, רפורמה במס עבור תושב חוזר, והטבות לתושב חוזר במאמר הבא.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213749 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205203 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186832 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173166 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172924 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161594 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161710 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica